[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
niestety na przeszkodzie w rezaniu ciągle wyskakują problemy w postaci bądź nasilenia choroby lub innych zajęć jak już choroba opuści...
dzisiaj padło wyjechało na drogę,
co mogę powiedzieć? o mocy nie za wiele bo jeszcze przepływka nie jest założona, dwa, jest głośno, auto sporo spalin puszcza niewykorzystanych w wydech, będzie więcej palić niż na M-TDI, panięte, jest N-75 bo kiwa ciśnieniem jak porąbane,, problemy z odczytem temperatury silnika ,przez ECU ale taki problem to nie problem...
trzeba tłumik zmienić na jakiś normalny bo 2.5TDI R5 na tym tłumiku jest za głośne.
niestety po tym do czego mnie przyzwyczaiło M-TDI, to moment obrotowy padł na pysk.
zobaczymy jeszcze jak będzie po zapięciu przepływki i wymiaie N-75.\
ale muszę powiedzieć że to już zaczyna przyjemnie pracować.
ciekawe tylko w jakim spalaniu będzie się mieścić?
dzisiaj padło wyjechało na drogę,
co mogę powiedzieć? o mocy nie za wiele bo jeszcze przepływka nie jest założona, dwa, jest głośno, auto sporo spalin puszcza niewykorzystanych w wydech, będzie więcej palić niż na M-TDI, panięte, jest N-75 bo kiwa ciśnieniem jak porąbane,, problemy z odczytem temperatury silnika ,przez ECU ale taki problem to nie problem...
trzeba tłumik zmienić na jakiś normalny bo 2.5TDI R5 na tym tłumiku jest za głośne.
niestety po tym do czego mnie przyzwyczaiło M-TDI, to moment obrotowy padł na pysk.
zobaczymy jeszcze jak będzie po zapięciu przepływki i wymiaie N-75.\
ale muszę powiedzieć że to już zaczyna przyjemnie pracować.
ciekawe tylko w jakim spalaniu będzie się mieścić?
a jeździ jeździ, po nowym roku jeszcze sterownik musi polecieć do Kostrza na korektę bo zastosowany osprzęt nie za dobrze się dogaduje ze sterownikiem, ale myślę że po korekcie Będzie już jak należy, ja Ze swojej strony Kolegę Kostrza serdecznie i gorąco polecam, w razie wątpliwości, pomoże i naprowadzi na odpowiedni tor...
[ Dodano: 2013-02-07, 00:50 ]
złe wieści...
sprzęgła u mnie chyba zapadają na jakąś tajemniczą chorobę zakaźną...
i w coupe też padła, na pedale nie czuć żadnego oporu, a i czasem nie wstaje, oraz nie ma siły zacisku, przez co się ślizga,
U koleżanki Żany nabyłem zamach oraz ze swojej kolekcji wygrzebałem jakiś tam docisk:
po niecałej godzinie jak się ogrzał na tyle aby siadająca na nim wilgoć nie przeszkadzała w pracy wyglądał już tak
poszukuję jeszcze tarczy 240mm może być ze zużytymi okładzinami to je sobie na biję nowe...
[ Dodano: 2013-02-07, 00:50 ]
złe wieści...
sprzęgła u mnie chyba zapadają na jakąś tajemniczą chorobę zakaźną...
i w coupe też padła, na pedale nie czuć żadnego oporu, a i czasem nie wstaje, oraz nie ma siły zacisku, przez co się ślizga,
U koleżanki Żany nabyłem zamach oraz ze swojej kolekcji wygrzebałem jakiś tam docisk:
po niecałej godzinie jak się ogrzał na tyle aby siadająca na nim wilgoć nie przeszkadzała w pracy wyglądał już tak
poszukuję jeszcze tarczy 240mm może być ze zużytymi okładzinami to je sobie na biję nowe...
Nigdy nie widziałem jak diesel kręci się do 7 czy 8 tysięcy :shock:pawelrybak15 pisze:AAZtem 8000 obr/min :shock:
Aż nie mogę uwierzyć. Mojego SB raz zakręciłem (w zasadzie to nie ja a moja dziewczyna ) do 7000 obr/min i to hardcore był <zly> a 8000 obr/min sobie wyobrazić w Dieslu nie potrafię :roll:
Dawaj Arwam filmik jak się odpycha