Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b3 RU] tylko 2500 Obrotów pluje bęzyną z filtra powietrza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
banekpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:38
Lokalizacja: Zakliczyn

[b3 RU] tylko 2500 Obrotów pluje bęzyną z filtra powietrza

Post autor: banekpl » 04 gru 2012, 01:06

Witam jako ,że jestem nowy na forum ,chciałem się przywitać ale do rzeczy .


Otóż po wymianie uszczelki pod głowicą były problemy z odpaleniem mojej niuni ,ale wreszcie zapaliła (banan na twarzy ) ale zaraz po odpaleniu okazało się że silnik wkręca się na maksymalnie 2500 obrotów zaraz po tym odkryciu nastało następne ,filtr powietrza i obudowa całe toną w benzynie po chwili pojawia się biały dym z gaźnika (albo spaliny ).
Rozrząd ustawiony prawidłowo ,pali tylko na benzynie na gazie nie zapali (przed wymianą palił na gazie od razu ,bez problemów ).
Teraz ma problemy z paleniem jak zapali to tylko jak wyżej wspomniałem na benzynie i z takimi efektami .
Wstyd się przyznać ale podczas wymiany uszczelki pod głowica nie przykręcałem śrub zgodnie z zasadą ich przykręcania (ale to chyba nie ma wpływu na takie "cuda ")

Bardzo proszę o pomocy i rady bo już nie wiem co mam dalej czynić ,jak ustawić ,co może być nie tak ,proszę o pomoc

Silnik 1,8 Benzyna+LPG 75KM Gaźnik

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 gru 2012, 03:31

To co mogę ci podpowiedzieć - LPG jest bardzo czuły na układ WN. Jeśli iskra będzie słaba albo nie w tym momencie to może być przypadek że na PB będzie chodził w miarę dobrze a na LPG już kicha. Przyjrzałbym się temu gaźnikowi jak i oczywiście układowi WN.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 06 gru 2012, 09:59

zapłon ustawiony prawidłowo?
prawidłowo podłączone przewody WN?

nie wiem czy wiesz,ale też pewnie niektórzy nie wiedzą że!
zamiana przewodu WN 1 z 4 cylindrem lub 2 z 3 spowoduje odpalenie samochodu
będzie problem z odpaleniem i wkręcaniem się na obroty i będą niedopalone opary cofać do filtra i tak jak w twoim przypadku też pluć benzyną dlaczego?
zamiana przewodów spowoduje zapalenie się mieszanki w cylindrze na niedomkniętym zaworze ssącym!

tu masz jak zapłon się ustawia https://audi80.pl/b3-18s-wymiana-pal ... t45544.htm

powinno być tak samo jak w PM czy w ABT
jeżeli nie to pokrywa zaworów w górę wtedy będziesz widział na którym jest zapłon

banekpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:38
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: banekpl » 06 gru 2012, 22:57

Tak ,palec po ustawieniu koła pasowego jest na krawędzi głowicy ,nie jestem pewny co do podłączenia WN ,więc jutro sprawdzę i napiszę co i jak

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 07 gru 2012, 21:43

i jak wygląda z kolejnością?

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 08 gru 2012, 08:55

palec kręci się w prawo, kolejność zapłonu 1-3-4-2. Na krawędzi aparatu jest nabita kreska oznaczająca cyl1, kopułki nie założysz odwrotnie czyli już wiesz jak mają iść kable WN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl