Witam jako ,że jestem nowy na forum ,chciałem się przywitać ale do rzeczy .
Otóż po wymianie uszczelki pod głowicą były problemy z odpaleniem mojej niuni ,ale wreszcie zapaliła (banan na twarzy ) ale zaraz po odpaleniu okazało się że silnik wkręca się na maksymalnie 2500 obrotów zaraz po tym odkryciu nastało następne ,filtr powietrza i obudowa całe toną w benzynie po chwili pojawia się biały dym z gaźnika (albo spaliny ).
Rozrząd ustawiony prawidłowo ,pali tylko na benzynie na gazie nie zapali (przed wymianą palił na gazie od razu ,bez problemów ).
Teraz ma problemy z paleniem jak zapali to tylko jak wyżej wspomniałem na benzynie i z takimi efektami .
Wstyd się przyznać ale podczas wymiany uszczelki pod głowica nie przykręcałem śrub zgodnie z zasadą ich przykręcania (ale to chyba nie ma wpływu na takie "cuda ")
Bardzo proszę o pomocy i rady bo już nie wiem co mam dalej czynić ,jak ustawić ,co może być nie tak ,proszę o pomoc
Silnik 1,8 Benzyna+LPG 75KM Gaźnik
[b3 RU] tylko 2500 Obrotów pluje bęzyną z filtra powietrza
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zapłon ustawiony prawidłowo?
prawidłowo podłączone przewody WN?
nie wiem czy wiesz,ale też pewnie niektórzy nie wiedzą że!
zamiana przewodu WN 1 z 4 cylindrem lub 2 z 3 spowoduje odpalenie samochodu
będzie problem z odpaleniem i wkręcaniem się na obroty i będą niedopalone opary cofać do filtra i tak jak w twoim przypadku też pluć benzyną dlaczego?
zamiana przewodów spowoduje zapalenie się mieszanki w cylindrze na niedomkniętym zaworze ssącym!
tu masz jak zapłon się ustawia https://audi80.pl/b3-18s-wymiana-pal ... t45544.htm
powinno być tak samo jak w PM czy w ABT
jeżeli nie to pokrywa zaworów w górę wtedy będziesz widział na którym jest zapłon
prawidłowo podłączone przewody WN?
nie wiem czy wiesz,ale też pewnie niektórzy nie wiedzą że!
zamiana przewodu WN 1 z 4 cylindrem lub 2 z 3 spowoduje odpalenie samochodu
będzie problem z odpaleniem i wkręcaniem się na obroty i będą niedopalone opary cofać do filtra i tak jak w twoim przypadku też pluć benzyną dlaczego?
zamiana przewodów spowoduje zapalenie się mieszanki w cylindrze na niedomkniętym zaworze ssącym!
tu masz jak zapłon się ustawia https://audi80.pl/b3-18s-wymiana-pal ... t45544.htm
powinno być tak samo jak w PM czy w ABT
jeżeli nie to pokrywa zaworów w górę wtedy będziesz widział na którym jest zapłon
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk