Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 RU] tylko 2500 Obrotów pluje bęzyną z filtra powietrza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
banekpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:38
Lokalizacja: Zakliczyn

[b3 RU] tylko 2500 Obrotów pluje bęzyną z filtra powietrza

Post autor: banekpl » 04 gru 2012, 01:06

Witam jako ,że jestem nowy na forum ,chciałem się przywitać ale do rzeczy .


Otóż po wymianie uszczelki pod głowicą były problemy z odpaleniem mojej niuni ,ale wreszcie zapaliła (banan na twarzy ) ale zaraz po odpaleniu okazało się że silnik wkręca się na maksymalnie 2500 obrotów zaraz po tym odkryciu nastało następne ,filtr powietrza i obudowa całe toną w benzynie po chwili pojawia się biały dym z gaźnika (albo spaliny ).
Rozrząd ustawiony prawidłowo ,pali tylko na benzynie na gazie nie zapali (przed wymianą palił na gazie od razu ,bez problemów ).
Teraz ma problemy z paleniem jak zapali to tylko jak wyżej wspomniałem na benzynie i z takimi efektami .
Wstyd się przyznać ale podczas wymiany uszczelki pod głowica nie przykręcałem śrub zgodnie z zasadą ich przykręcania (ale to chyba nie ma wpływu na takie "cuda ")

Bardzo proszę o pomocy i rady bo już nie wiem co mam dalej czynić ,jak ustawić ,co może być nie tak ,proszę o pomoc

Silnik 1,8 Benzyna+LPG 75KM Gaźnik

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 gru 2012, 03:31

To co mogę ci podpowiedzieć - LPG jest bardzo czuły na układ WN. Jeśli iskra będzie słaba albo nie w tym momencie to może być przypadek że na PB będzie chodził w miarę dobrze a na LPG już kicha. Przyjrzałbym się temu gaźnikowi jak i oczywiście układowi WN.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 06 gru 2012, 09:59

zapłon ustawiony prawidłowo?
prawidłowo podłączone przewody WN?

nie wiem czy wiesz,ale też pewnie niektórzy nie wiedzą że!
zamiana przewodu WN 1 z 4 cylindrem lub 2 z 3 spowoduje odpalenie samochodu
będzie problem z odpaleniem i wkręcaniem się na obroty i będą niedopalone opary cofać do filtra i tak jak w twoim przypadku też pluć benzyną dlaczego?
zamiana przewodów spowoduje zapalenie się mieszanki w cylindrze na niedomkniętym zaworze ssącym!

tu masz jak zapłon się ustawia https://audi80.pl/b3-18s-wymiana-pal ... t45544.htm

powinno być tak samo jak w PM czy w ABT
jeżeli nie to pokrywa zaworów w górę wtedy będziesz widział na którym jest zapłon

banekpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 gru 2012, 00:38
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: banekpl » 06 gru 2012, 22:57

Tak ,palec po ustawieniu koła pasowego jest na krawędzi głowicy ,nie jestem pewny co do podłączenia WN ,więc jutro sprawdzę i napiszę co i jak

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 07 gru 2012, 21:43

i jak wygląda z kolejnością?

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 08 gru 2012, 08:55

palec kręci się w prawo, kolejność zapłonu 1-3-4-2. Na krawędzi aparatu jest nabita kreska oznaczająca cyl1, kopułki nie założysz odwrotnie czyli już wiesz jak mają iść kable WN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl