[B4 ABK]efekt "zdmuchniętej świeczki"
[B4 ABK]efekt "zdmuchniętej świeczki"
problem pojawil sie gdy odbudowałem sobie fabryczny kompletny dolot powietrza czyli cala fabryczna kierownica pow. i teraz gasnie mi gdy dojezdzam do skrzyzowania przyczyna to zdmuchnięcie mieszanki przez ped powietrza, jak temu zaradzic regulacja nic nie daje
gaz to II gen na stagu 50
gaz to II gen na stagu 50
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
zdaje to egzamin w praktyce?kolega to praktykował?niechce blokowac dolotu...Darecki3037 pisze:zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła
ale dzieki cos bede nad tym myslal
sekwencja odpada za duzy koszt blos pewnie w przyszłosci bedzie narazie brak $$$$aldi pisze:Zamontować sekwencyjny gaz, ewentualnie blos.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Kolega dobrze pisze.romeo pisze:Darecki3037 napisał/a:
zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła
zdaje to egzamin w praktyce?kolega to praktykował?niechce blokowac dolotu...
ale dzieki cos bede nad tym myslal
Chodzi o to aby powietrze z pędu jazdy nie było wtłaczane do układu dolotowego tylko samo sobie czerpało.
Dlatego jak pisałem dużo gazowników praktykuje przekecenie kolanka czy tam kanału dolotowego aby czerpał powietrze z komory silnika.
Wtedy pas przedni pełni funkcję osłony przed intensywnym napływem zimnego powietrza które "rozwiewa" ci mieszankę w układzie dolotowym.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Oczywiście, że regulacji, U mnie na parowniku brc tecno miałem 2 śrubki, 1 na imbus od regulacji mieszanki, 2 radełkowana/na klucz 10 od napięcia membrany. I właśnie ta radełkowana śrubka odpowiadała, za to, że samochód gasł, gdy wciskało się sprzęgło przy dużej prędkości, oraz przy ostrym skręcie w prawo. U mnie było w porządku, gdy ta śruba była mniej więcej na środku. Gdy była za bardzo wkręcona to za szybko spadał z obrotów i zdychał, gdy była za słabo wkręcona, to strasznie wolno schodził z obrotów.