Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK]efekt "zdmuchniętej świeczki"

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

[B4 ABK]efekt "zdmuchniętej świeczki"

Post autor: romeo » 07 gru 2012, 09:58

problem pojawil sie gdy odbudowałem sobie fabryczny kompletny dolot powietrza czyli cala fabryczna kierownica pow. i teraz gasnie mi gdy dojezdzam do skrzyzowania przyczyna to zdmuchnięcie mieszanki przez ped powietrza, jak temu zaradzic regulacja nic nie daje :-/
gaz to II gen na stagu 50

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 07 gru 2012, 15:43

skieruj kierownice aby zasysał powietrze z komory silnika. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 07 gru 2012, 15:46

zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła, niech ssie z boku lub tyłu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 gru 2012, 16:09

romeo pisze: jak temu zaradzic regulacja nic nie daje
Zamontować sekwencyjny gaz, ewentualnie blos.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 07 gru 2012, 18:21

Darecki3037 pisze:zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła
zdaje to egzamin w praktyce?kolega to praktykował?niechce blokowac dolotu...
ale dzieki cos bede nad tym myslal
aldi pisze:Zamontować sekwencyjny gaz, ewentualnie blos.
sekwencja odpada za duzy koszt blos pewnie w przyszłosci bedzie narazie brak $$$$

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 07 gru 2012, 20:15

romeo pisze:Darecki3037 napisał/a:
zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła

zdaje to egzamin w praktyce?kolega to praktykował?niechce blokowac dolotu...
ale dzieki cos bede nad tym myslal
Kolega dobrze pisze.
Chodzi o to aby powietrze z pędu jazdy nie było wtłaczane do układu dolotowego tylko samo sobie czerpało.

Dlatego jak pisałem dużo gazowników praktykuje przekecenie kolanka czy tam kanału dolotowego aby czerpał powietrze z komory silnika.
Wtedy pas przedni pełni funkcję osłony przed intensywnym napływem zimnego powietrza które "rozwiewa" ci mieszankę w układzie dolotowym.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 08 gru 2012, 10:05

eSPe pisze:Dlatego jak pisałem dużo gazowników praktykuje przekecenie kolanka czy tam kanału dolotowego
w abk nie ma możliwosci przekręcenia czegokolwiek w dolocie no ale bede bróbował cos przerobic szkoda ze nikt z ABK tu nie zaglada :-P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 gru 2012, 10:37

a jak w ABK wygląda dolot przed filtrem powietrza?
Poka fotkę to coś poradzimy.

W NG miałem to samo i pomogło przekręcenie króćca przed filtrem powietrza.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 08 gru 2012, 12:41

Nie puszczać na luz przy 80 km/h w zwyz. Jesli i nizej problem wystepuje to podać wiecej gazu na jałowym, albo to problem cut off.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 09 gru 2012, 07:14

Skoro gasnie masz źle wyregulowaną instalację, ABK ma tłumik pulsacji powietrza i jest mocno ograniczony wpływ prędkości jazdy.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 21 sty 2013, 11:59

WOJTEK26 pisze:Skoro gasnie masz źle wyregulowaną instalację
kolega WOJTEK26, miał racje dokładna regulacja załatwiła sprawe i nic nie trzeba przesłaniac
dzieki <piwo>

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 21 sty 2013, 14:02

Oczywiście, że regulacji, U mnie na parowniku brc tecno miałem 2 śrubki, 1 na imbus od regulacji mieszanki, 2 radełkowana/na klucz 10 od napięcia membrany. I właśnie ta radełkowana śrubka odpowiadała, za to, że samochód gasł, gdy wciskało się sprzęgło przy dużej prędkości, oraz przy ostrym skręcie w prawo. U mnie było w porządku, gdy ta śruba była mniej więcej na środku. Gdy była za bardzo wkręcona to za szybko spadał z obrotów i zdychał, gdy była za słabo wkręcona, to strasznie wolno schodził z obrotów.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 21 sty 2013, 14:55

no ja nie mam regulacji napiecie mebrany wiec delikatnie wzbogaciłem mieszanke i jest idealnie :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl