[All]Schodzący klar z dachu
[All]Schodzący klar z dachu
Witam. Schodzi mi lakier bezbarwny z dachu. Da się to jakoś ładnie zamaskować? Czy może sam klar trzeba by odnowić? A może jednak całe malowanie? Nie wiem jak się do tego zabrać a chcę żeby się prezentowało;) Myślę też nad jakimś ciekawym rysunkiem aerografem, wtedy chyba tylko zmatować trzeba i potem wykończyć?
Pozdr.
Pozdr.
Re: [All]Schodzący klar z dachu
:shock: to nie lepiej zrobić oryginał zamiast psuć auto i to jeszcze za grubszy hajs ?teko pisze:Myślę też nad jakimś ciekawym rysunkiem aerografem
Pozdr.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Zmatowienie starego i położenie nowego .
Malowanie całego auta troszkę mija się z celem, tym bardziej , że moje auto ma lakier w dobrym stanie, lecz "odświeżenie" klaru na pewno nadało by mu połysku.
Przynajmniej tak głośno myślę, nie znam się na lakiernictwie .
Malowanie całego auta troszkę mija się z celem, tym bardziej , że moje auto ma lakier w dobrym stanie, lecz "odświeżenie" klaru na pewno nadało by mu połysku.
Przynajmniej tak głośno myślę, nie znam się na lakiernictwie .
Ostatnio zmieniony 12 gru 2012, 17:17 przez Zezi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Kontakt:
- IC69
- Przyjaciele
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
No dobra, tak też można, ale wtedy wszystkie rysy, odpryski czy obicia, zostają.Zmatowienie starego i położenie nowego .
Skoro masz dobry stan lakieru, to po co kłaść nowy? Chcesz nadać mu połysku, to daj go wypolerować i pokryć woskiem.Zezi pisze:moje auto ma lakier w dobrym stanie, lecz "odświeżenie" klaru na pewno nadało by mu połysku.