[2.8] róznice między 2.8 30v
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 gru 2012, 13:41
[2.8] róznice między 2.8 30v
Witam Panowie zastanawiam się jakie są różnice w silnikach 2.8 tych montowanych w 80 a 2.8 30v 193 konie z a4, a6.
Mam zamiar przeżucic 2.8 30v do 80
Jak rozumiem pasują idelanie pod mocowania z 80 z silników v czyli pod 2.6 i 2.8 bez żadnych przeróbek. Osprzęt z 80 będzie pasował? Jak z wiązką są róznice? czy może podepne się pod starą wiązke z 80 czy trzeba z a4?
Bo jeśli by było tak jak pisze to potrzebuje tylko silnika komputera i może początku wydechu czy też był taki sam?
Mam zamiar przeżucic 2.8 30v do 80
Jak rozumiem pasują idelanie pod mocowania z 80 z silników v czyli pod 2.6 i 2.8 bez żadnych przeróbek. Osprzęt z 80 będzie pasował? Jak z wiązką są róznice? czy może podepne się pod starą wiązke z 80 czy trzeba z a4?
Bo jeśli by było tak jak pisze to potrzebuje tylko silnika komputera i może początku wydechu czy też był taki sam?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czy mocowania pasują to nie wiem. Ale skoro BiT siada na tych łapach z Vki to domyślam się, że te n/a także.
Wiązka się różni. Potrzebujesz całej z silnika który zamierzasz przełożyć, bądź dobrego elektryka i schemat wiązki nowego motoru. Do swapa jest Ci potrzebny komplet silnik + osprzęt + wiązka, nie sam słupek. Co do wydechu nie wiem, na pewno trzeba będzie trochę pospawać ale pewnie bez większych problemów, ale moim zdaniem korzystając z okazji lepiej zrobić sobie przelot na kwasie.
Wiązka się różni. Potrzebujesz całej z silnika który zamierzasz przełożyć, bądź dobrego elektryka i schemat wiązki nowego motoru. Do swapa jest Ci potrzebny komplet silnik + osprzęt + wiązka, nie sam słupek. Co do wydechu nie wiem, na pewno trzeba będzie trochę pospawać ale pewnie bez większych problemów, ale moim zdaniem korzystając z okazji lepiej zrobić sobie przelot na kwasie.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wiesz co, 2.8 12v a 30v ma ze soba wspolna pojemnosc, po za tym nie wiele ich laczyQuattromaniak pisze:jakie są różnice w silnikach 2.8 tych montowanych w 80 a 2.8 30v 193 konie z a4, a6.
Zastanow sie czy warto taki silnik wkladac do 80tki, skoro seryjnie szedl 19KM slabszy silnik.
Jak chcesz swapowac, i zeby to mialo rece, nogi i do tego dalo dobry efekt, kreci Cie V6, mysle ze 2.7 Bi turbo to rozsady wybor, ale kosztowny. Wszystko musisz miec od 2.8 30V.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 gru 2012, 13:41
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Quattromaniak pisze:marszall, a ten ASN wchodzi normalnie, bez przeróbek? Co bym potrzebował? Powiem Ci że to niezła myśl.
Bez przeróbek nie wchodzi na pewno, a nie wiem na pewno czy przypadkiem ten silnik nie lezy na sankach. Potrzebujesz wszystko od silnika, komp, wiazka, kompletny silnik, na pewno bedzie drozszy a i tak i tak kokosow nie ma.
ABCdelik pisze:czy jakas inna vka whcoidz na fabryczne lapy v6 b4 ?bez jakis wiekszych przerobek? ma moze ktos jakas wiedze w tym temacia :?:
juz delik Ci malo?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Delik zasadniczo AGB wchodzi na te łapy, bo też mają jedną przykręcaną. Więc wydaje mi się, że powinno siąść bez większej rzeźby.
ASN na pewno będzie droższy bo jest już z generacji b6/c6. Co do reszty to nie mam pojęcia ale wydaje mi się, że wiązka będzie trochę bardziej skomplikowana niż w przypadku starszego motoru.
ASN na pewno będzie droższy bo jest już z generacji b6/c6. Co do reszty to nie mam pojęcia ale wydaje mi się, że wiązka będzie trochę bardziej skomplikowana niż w przypadku starszego motoru.