[1.9 TDI 1z] koniec turbo?
- pawelek1800
 - Forum Audi 80

 - Posty: 12
 - Rejestracja: 26 gru 2011, 20:12
 
[1.9 TDI 1z] koniec turbo?
Turbina T2 na przepływce bosha jadąc na 4 biegu pod obciążeniem przy 3000 Obr. jest ciśnienie 0,3-0,4 bara. Czego to wina czy kończy się już turbo czy coś innego . Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje.
			
			
									
									
						- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
- rodzynek87
 - Forum Audi 80

 - Posty: 382
 - Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
 - Lokalizacja: Gdynia
 
- pawelek1800
 - Forum Audi 80

 - Posty: 12
 - Rejestracja: 26 gru 2011, 20:12
 
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
- rodzynek87
 - Forum Audi 80

 - Posty: 382
 - Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
 - Lokalizacja: Gdynia
 
ile Ci wyciagnal na 3 biegu? 
1.wsadz trojnik przed mapsensorem i wepnij sie z manometrem, lub przeloz mapsensor na krociec przy kolektorze(zeby z tamtad bral sygnal a w przewod od mapsensora wepnij manometr)
2. hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara
			
			
									
									
						1.wsadz trojnik przed mapsensorem i wepnij sie z manometrem, lub przeloz mapsensor na krociec przy kolektorze(zeby z tamtad bral sygnal a w przewod od mapsensora wepnij manometr)
2. hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara
- rodzynek87
 - Forum Audi 80

 - Posty: 382
 - Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
 - Lokalizacja: Gdynia
 
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Prócz szczelności dolotu,pomysłów masz aż nadto <ok>pawelek1800 pisze:przewody sprawdzone nie ma nieszczelności a ciśnienia brak ktoś może ma jeszcze jakieś pomysły? czy to turbina?
spawacz pisze:zobacz czy sztanga na WG nie jest za luzna, bo moglo nadar podstawic pod zaworem i upuszcza czesc spalin ew. mogl sie tez zaciac ciengielko.
Krzysiek 84 pisze:Baypass'a zrób i zobacz czy lepiej bedzie,
W ostatniej propozycji żeby nie komplikować sobie sprawy ,w zupełnosci wystarczy zdjąć weżyk z N75 do gruszkirodzynek87 pisze:hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara
							








