[1.9 TDI 1z] koniec turbo?
- pawelek1800
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:12
[1.9 TDI 1z] koniec turbo?
Turbina T2 na przepływce bosha jadąc na 4 biegu pod obciążeniem przy 3000 Obr. jest ciśnienie 0,3-0,4 bara. Czego to wina czy kończy się już turbo czy coś innego . Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- pawelek1800
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:12
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
ile Ci wyciagnal na 3 biegu?
1.wsadz trojnik przed mapsensorem i wepnij sie z manometrem, lub przeloz mapsensor na krociec przy kolektorze(zeby z tamtad bral sygnal a w przewod od mapsensora wepnij manometr)
2. hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara
1.wsadz trojnik przed mapsensorem i wepnij sie z manometrem, lub przeloz mapsensor na krociec przy kolektorze(zeby z tamtad bral sygnal a w przewod od mapsensora wepnij manometr)
2. hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Prócz szczelności dolotu,pomysłów masz aż nadto <ok>pawelek1800 pisze:przewody sprawdzone nie ma nieszczelności a ciśnienia brak ktoś może ma jeszcze jakieś pomysły? czy to turbina?
spawacz pisze:zobacz czy sztanga na WG nie jest za luzna, bo moglo nadar podstawic pod zaworem i upuszcza czesc spalin ew. mogl sie tez zaciac ciengielko.
Krzysiek 84 pisze:Baypass'a zrób i zobacz czy lepiej bedzie,
W ostatniej propozycji żeby nie komplikować sobie sprawy ,w zupełnosci wystarczy zdjąć weżyk z N75 do gruszki Pomysł z zapchanym katalizatorem też nie głupi ,tyle że jak doładowanie zginęło nagle ewentualnie z dnia na dzień to nie ma opcji że się katalizator zapchał w tak krótkim czasie 8-) ...ale faktem jest że jak jest w aucie, to po tylu latach najlepszą rzeczą jaką można zrobić ,jest jego wywalenie...Ja bym jednak w pierwszej kolejnosci sprawdził klapkę WG ,jak radzi spawacz ,czy nie jest "wyklepana " i lużnarodzynek87 pisze:hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara