Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ng] ciężko pali jak zimny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 03 sty 2013, 19:21

nie zapalil tylko tak lekko nim tyrpneło.
mierzyłem opornosci i były ok a dla pewnosci jeszcze raz wyjołem i zimny podaje paliwo ciepły nie czyli ok. Na ciepłym silnik pracuje ok troche falują obroty na pb i tyle

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2013, 19:25

Skoro falują obroty to nie jest do końca ok . Może zawór powietrza się zacina ?

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 03 sty 2013, 19:51

mam drugi jutro podmienie, ale zanim wymieniłem rozdzielacz to wolne obroty stały jak zaklęte a zawór powietrza w ogóle nie pracowal tak był zawalony syfem, teraz na próbe pojezdziłem z wypietym zaworem i auto zachowuje sie tak samo cały czas czy wpiety czy wypiety. A do czego służą takie dwie rureczki przy przepustnicy, wielkosci zapałki są, zauwazyłem przez jedna zaciagane jest powietrze a z druga nic sie nie dzieje, powinny one być gdzieś podłączone?

kiedys myślałem ze jest słabe podciśnienie i klapa sie za mało unosi przy odpalaniu dlatego tak trzeba długo krecic, może być coś w tym stylu czy nie bardzo?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2013, 20:10

No oczywiście szczelność to podstawa . Hmmm.... niech pomyślę... dwie rureczki :roll: . Albo coś było a nie ma . Musi być to zatkane a silnik krokowy wyczyszczony i styk przepustnicy musi działać. Możesz zrobić foto tych rurek co mówisz i wstawić .

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 03 sty 2013, 20:32

http://members.multimania.co.uk/audiupl ... stnica.jpg

tutaj widac jedna, u mnie są dwie nie wiem do czego to ale jedna ssie luft

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2013, 23:07

U mnie jedna jest zaślepiona a druga idzie do zaworu pochłaniania par paliwa

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 04 sty 2013, 09:01

zborek_k-kozle pisze:U mnie jedna jest zaślepiona a druga idzie do zaworu pochłaniania par paliwa
jezeli nie masz podlaczonego pochlaniacza par paliwa to tez ja zaslep

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 04 sty 2013, 09:16

itor pisze:
zborek_k-kozle pisze:U mnie jedna jest zaślepiona a druga idzie do zaworu pochłaniania par paliwa
jezeli nie masz podlaczonego pochlaniacza par paliwa to tez ja zaslep
Tak jak kolega wyżej. Szczeność szczelność szczelność :-D
Uwierz, że jak pokonasz wszystkie nieszczelności i wyregulujesz co, zapłon, to silnik się odpłaci . To naprawdę w miarę prosta konstrukcja, chociaż potrafi nieźle namieszać .

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 04 sty 2013, 16:37

jak ma być ustawiony zapłon przy LPG? na ile stopni?

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 04 sty 2013, 17:29

papaj pisze:jak ma być ustawiony zapłon przy LPG? na ile stopni?
tak samo 15 stopni

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 09 sty 2013, 19:27

po kilkudniowym postoju na mrozie nie odpalił juz, odkrecilem dekiel od zbiornika paliwa i zobaczylem ze pompa paliwa ma na gornym korpusie (tam gdzie sa podlaczone przewody i wąz paliwa) spekania i wybrzuszenia od srodka, wiec tedy uciekalo cisnienie wiec nowa boschka do kupienia,
woda w paliwie albo brak odpowietrzenia baku choc 4 lata tak jezdzilem i chodzila, czy ktos wie co to jest ten bezowy zbiorniczek doczepiony przy rurze wlewowej paliwa? cos tam jest w srodku i lata, szukam przyczyny przytkania odpowietrzenia baku paliwa, jakis kranik gumowy z podlogi na podwoziu tez wystaje

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 11 sty 2013, 07:50

Mam ten sam problem , gdzie można kupić pompe boscha?? W Aso tylko ?? Jakie to są koszty??

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 sty 2013, 08:05

Chyba mówisz o akumulatorze ciśnienia paliwa. W baku i tak nie robi się zbyt duże ciśnienie, bo pracuje pochłaniacz par paliwa.

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 11 sty 2013, 18:51

ale jesli smok pompy z jednej strony to jedno sitko a z drugiej to obcy zaprasowany metal z ktorego wychodza trzy krucce: przylacza zasilania i weza paliwowego to pompa pcha paliwo w ten przewod juz cisnieniem tak? wiec jesli na tym metalu powstaly pekniecia to paliwo sika nie tylko w przewod ale sika przez te pekniecia po całym baku wiec cisnienie ucieka i nie jest takie w ukladzie jakie winno byc :-)
pompa z numerem koncowka 040, cena od 350 do 500 zl, taki jest rozrzut cenowy.
a ten metal co popekał to jakis kiepski odlew czy co, bo łatwo sie kruszył jak zacząłem go wydłubywac

http://sidmotorsport.pl/pl/pompy-paliwa ... h-040.html

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 sty 2013, 18:59

Po 20 latach ma prawo coś się zepsuć :D . Wymień jak trzeba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl