[ng] ciężko pali jak zimny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
mam drugi jutro podmienie, ale zanim wymieniłem rozdzielacz to wolne obroty stały jak zaklęte a zawór powietrza w ogóle nie pracowal tak był zawalony syfem, teraz na próbe pojezdziłem z wypietym zaworem i auto zachowuje sie tak samo cały czas czy wpiety czy wypiety. A do czego służą takie dwie rureczki przy przepustnicy, wielkosci zapałki są, zauwazyłem przez jedna zaciagane jest powietrze a z druga nic sie nie dzieje, powinny one być gdzieś podłączone?
kiedys myślałem ze jest słabe podciśnienie i klapa sie za mało unosi przy odpalaniu dlatego tak trzeba długo krecic, może być coś w tym stylu czy nie bardzo?
kiedys myślałem ze jest słabe podciśnienie i klapa sie za mało unosi przy odpalaniu dlatego tak trzeba długo krecic, może być coś w tym stylu czy nie bardzo?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
http://members.multimania.co.uk/audiupl ... stnica.jpg
tutaj widac jedna, u mnie są dwie nie wiem do czego to ale jedna ssie luft
tutaj widac jedna, u mnie są dwie nie wiem do czego to ale jedna ssie luft
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Tak jak kolega wyżej. Szczeność szczelność szczelnośćitor pisze:jezeli nie masz podlaczonego pochlaniacza par paliwa to tez ja zaslepzborek_k-kozle pisze:U mnie jedna jest zaślepiona a druga idzie do zaworu pochłaniania par paliwa
Uwierz, że jak pokonasz wszystkie nieszczelności i wyregulujesz co, zapłon, to silnik się odpłaci . To naprawdę w miarę prosta konstrukcja, chociaż potrafi nieźle namieszać .
po kilkudniowym postoju na mrozie nie odpalił juz, odkrecilem dekiel od zbiornika paliwa i zobaczylem ze pompa paliwa ma na gornym korpusie (tam gdzie sa podlaczone przewody i wąz paliwa) spekania i wybrzuszenia od srodka, wiec tedy uciekalo cisnienie wiec nowa boschka do kupienia,
woda w paliwie albo brak odpowietrzenia baku choc 4 lata tak jezdzilem i chodzila, czy ktos wie co to jest ten bezowy zbiorniczek doczepiony przy rurze wlewowej paliwa? cos tam jest w srodku i lata, szukam przyczyny przytkania odpowietrzenia baku paliwa, jakis kranik gumowy z podlogi na podwoziu tez wystaje
woda w paliwie albo brak odpowietrzenia baku choc 4 lata tak jezdzilem i chodzila, czy ktos wie co to jest ten bezowy zbiorniczek doczepiony przy rurze wlewowej paliwa? cos tam jest w srodku i lata, szukam przyczyny przytkania odpowietrzenia baku paliwa, jakis kranik gumowy z podlogi na podwoziu tez wystaje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
ale jesli smok pompy z jednej strony to jedno sitko a z drugiej to obcy zaprasowany metal z ktorego wychodza trzy krucce: przylacza zasilania i weza paliwowego to pompa pcha paliwo w ten przewod juz cisnieniem tak? wiec jesli na tym metalu powstaly pekniecia to paliwo sika nie tylko w przewod ale sika przez te pekniecia po całym baku wiec cisnienie ucieka i nie jest takie w ukladzie jakie winno byc
pompa z numerem koncowka 040, cena od 350 do 500 zl, taki jest rozrzut cenowy.
a ten metal co popekał to jakis kiepski odlew czy co, bo łatwo sie kruszył jak zacząłem go wydłubywac
http://sidmotorsport.pl/pl/pompy-paliwa ... h-040.html
pompa z numerem koncowka 040, cena od 350 do 500 zl, taki jest rozrzut cenowy.
a ten metal co popekał to jakis kiepski odlew czy co, bo łatwo sie kruszył jak zacząłem go wydłubywac
http://sidmotorsport.pl/pl/pompy-paliwa ... h-040.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle