Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

audi 90 [2.3 NG] proszę o pomoc przy NG / KV

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 11 sty 2013, 14:49

Obrazek

no właśnie gdzie jest teraz u mnie czujnik temp. silnika dający sygnał do tego niby mini komputerka nr 262? na tej fotce mam 2 czujniki. górny z dwoma kabelkami jak odłącze to znikają wskazania na desce rozdzielczej, a od dołu jest 4 pinowy brązowy czujnik i do niego dochodzi jeden brązowy kabelek ale nei mam pojęcia pod który pin go podłączyć. Jak go odpinam to nic się nie dzieje.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 11 sty 2013, 14:54

górny 2 piny to on tylko że inny ja mam jak patrze dolny odpowiada za wskazania na desce czyli może masz coś z kablami porąbane

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 11 sty 2013, 17:59

Dregan pisze:górny 2 piny to on tylko że inny ja mam jak patrze dolny odpowiada
kolego zlituj się i przetłumacz bo nierozumiem :p

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 11 sty 2013, 19:13

W NG górny czujnik temperatury (2 pinowy) daje sygnał do komputera, dolny 3 lub 4 pinowy daje sygnał na zegary. Z tego co widzę to masz chyba pociętą wiązkę? - Wygląd kabli podłączonych do tego górnego 2-pin czujnika wskazują na to że są one od czujnika ciśnienia.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 12 sty 2013, 12:57

ktoś Ci zrobił nie zły memel w kablach, chyba czeka cię droga do elektryka albo 2 ng żeby zobaczyć gdzie co dać

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 12 sty 2013, 14:37

elektryka mam w domu, musze tylko dojsc jaka wiazke mam przy silniku czy od kv oryginalną, czy od ng, czy może to jakaś spleciona wiązka z dwóch. Bardzo pomógł by mi jakiś schemacik tego przekaźnika 262, jakie kable do niego przychodzą od jakich czujników, wtedy sprawdziłbym tylko czy jest wszystko co potrzeba. Docelowo chcę aby wszystko chodziło od strony elektrycznej tak jak to było w silniku KV. Same wolne wtyczki mi nie przeszkadzają, tylko trapi mnie to że "może one jednak gdzieś powinny być podłączone"

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 12 sty 2013, 14:47

zapewne wiązka od kv i niektóre luźne

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 12 sty 2013, 18:57

Obrazek

a to co za ustrojstwo? od dołu wychodzi z tego czegoś przewód podciśnieniowy który nie mam gdzie podłączyć. Zasilanie to 3 kabelki czarno-szary i czarno-zielony chyba oraz jeden w jakiejś plecionce jakby.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 13 sty 2013, 18:31

krisss pisze:[url=http://images34.fotosik.pl/520/1ce74b42e324cf58m.jpg]Obrazek[/URL]

a to co za ustrojstwo? od dołu wychodzi z tego czegoś przewód podciśnieniowy który nie mam gdzie podłączyć. Zasilanie to 3 kabelki czarno-szary i czarno-zielony chyba oraz jeden w jakiejś plecionce jakby.
To jest zawór, który robi coś z podciśnieniem zależnie od temperatury silnika. A ten wężyk, który z niego wychodzi musi być wpięty z tyłu głowicy. Wyjmij akumulator i popatrz, jest tam wkręcony taki czujnik z dwoma cyckami (takimi jakby ściętymi stożkami) i załóż tam ten wężyk. Lubią pospadać. Aha drugi cycek też musi być obsadzony, ale teraz nie pamiętam gdzie. Jakbyś nie miał podłączonego to przypomnij się w tygodniu, sprawdzę.

Co do wtyczek, to na pierwszym zdjęciu, ta z kolorowymi kabelkami to jest moim zdaniem wtyczka od potencjometra położenia klapy spiętrzającej, używana tylko wtedy jak masz komputer pokładowy.

Wtyczka przy regulatorze, hmm.. coś kojarzę u siebie. Też się przypomnij na PW pod koniec tygodnia.

Co do przekaźnika to z tego co mi wiadomo to tylko stabilizacja obrotów i nic więcej. Dostaje sygnał z alternatora, czujnika ciśnienia oleju, wzbogacania mieszanki, ale nic więcej nie robi.

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 13 sty 2013, 21:38

oo nareszcie jakaś konkretna pomoc :) wielkie dzięki <ok> Widzę że masz w posiadaniu KV - bardzo by mi pomogło jakbyś zrobił kilka fotek czujników z kolorami kabelków do nich dochodzących. Ale po co przekaźnikowi 262 sygnał ciśnienia oleju???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl