audi 90 [2.3 NG] proszę o pomoc przy NG / KV
no właśnie gdzie jest teraz u mnie czujnik temp. silnika dający sygnał do tego niby mini komputerka nr 262? na tej fotce mam 2 czujniki. górny z dwoma kabelkami jak odłącze to znikają wskazania na desce rozdzielczej, a od dołu jest 4 pinowy brązowy czujnik i do niego dochodzi jeden brązowy kabelek ale nei mam pojęcia pod który pin go podłączyć. Jak go odpinam to nic się nie dzieje.
elektryka mam w domu, musze tylko dojsc jaka wiazke mam przy silniku czy od kv oryginalną, czy od ng, czy może to jakaś spleciona wiązka z dwóch. Bardzo pomógł by mi jakiś schemacik tego przekaźnika 262, jakie kable do niego przychodzą od jakich czujników, wtedy sprawdziłbym tylko czy jest wszystko co potrzeba. Docelowo chcę aby wszystko chodziło od strony elektrycznej tak jak to było w silniku KV. Same wolne wtyczki mi nie przeszkadzają, tylko trapi mnie to że "może one jednak gdzieś powinny być podłączone"
To jest zawór, który robi coś z podciśnieniem zależnie od temperatury silnika. A ten wężyk, który z niego wychodzi musi być wpięty z tyłu głowicy. Wyjmij akumulator i popatrz, jest tam wkręcony taki czujnik z dwoma cyckami (takimi jakby ściętymi stożkami) i załóż tam ten wężyk. Lubią pospadać. Aha drugi cycek też musi być obsadzony, ale teraz nie pamiętam gdzie. Jakbyś nie miał podłączonego to przypomnij się w tygodniu, sprawdzę.krisss pisze:[url=http://images34.fotosik.pl/520/1ce74b42e324cf58m.jpg]Obrazek[/URL]
a to co za ustrojstwo? od dołu wychodzi z tego czegoś przewód podciśnieniowy który nie mam gdzie podłączyć. Zasilanie to 3 kabelki czarno-szary i czarno-zielony chyba oraz jeden w jakiejś plecionce jakby.
Co do wtyczek, to na pierwszym zdjęciu, ta z kolorowymi kabelkami to jest moim zdaniem wtyczka od potencjometra położenia klapy spiętrzającej, używana tylko wtedy jak masz komputer pokładowy.
Wtyczka przy regulatorze, hmm.. coś kojarzę u siebie. Też się przypomnij na PW pod koniec tygodnia.
Co do przekaźnika to z tego co mi wiadomo to tylko stabilizacja obrotów i nic więcej. Dostaje sygnał z alternatora, czujnika ciśnienia oleju, wzbogacania mieszanki, ale nic więcej nie robi.