Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 RU]potrzebna opinia na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

[80 B3 1.8 RU]potrzebna opinia na temat tego silnika

Post autor: ScaniaDriver » 27 sty 2007, 19:47

witam potrzebuje opini i jakis informacjio na temat silnika typu RU czy to dobry silnik itd jaki tam był gaznik montowany z gory dzieki
Ostatnio zmieniony 27 sty 2007, 22:23 przez ScaniaDriver, łącznie zmieniany 1 raz.

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 28 sty 2007, 02:00


ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 28 sty 2007, 23:39

a oprocz tego linku to jakie sa wasze opinie takie od siebie:)??

a.milewski.mm

Post autor: a.milewski.mm » 31 sty 2007, 12:13

Witam.
Ja ma B3 1,8S silnik RU. Pali mi benzyny na mieście przy delikatnej jeździe 9-10, ostrzej 11-12. Silnik fajny, tylko słaby zdeczka. Łatwy w obsłudze, prosty, typowy niemiec.

dziku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 22 gru 2006, 16:32

Post autor: dziku » 04 lut 2007, 19:21

witam.
Ja rowniez jestem posiadaczem b3 80 1.8 ru. Spalanie podobnie jak u kolegi 10 w miescie. silnik mimo tego ze malo kucy ale fajnie mozna go cisnac. osobiscie wg wskaznika mialem 195km/h . poza tym prosty w obsludze tani jak barszcz. jedyny problem z tym gaznikiem bo juz malo jest prawdziwych fachowcow znajacych sie na gaznikach.
POzdrawiam

a.milewski.mm

Post autor: a.milewski.mm » 04 lut 2007, 21:50

Moja prędkość max sprawdzona przeze mnie to ponad 170 (3 osoby + pełen bagażnik), więcej może by i poszedł ale szkoda mi samochodu, jakby nie było, wiekowy jest, a jak szanujesz to jeszcze długo pojeździsz. Co jakiś czas coś jak w każdym samochodzie trzeba wymienić, płyny, klocki i takie tam. Zgodzę się z kolegą powyżej, szkoda, że tak mało gaźnikowców DOBRYCH. Bo rozebrać i złożyć to i ja pewnie potrafię, ale ustawić, żeby grało odpowiednio to już jest sztuka.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 05 lut 2007, 00:54

i ja sie dolaczam do Was:) Rowniez posiadam audianke z silnikeim RU... zaskoczony jestem tylko iloscia paliwa jaka przepala.. :shock: jednak jest to troche, hmm co do predkosci... spotkalem sie z taka opinia iz liczniki "oszukuja" na austradzie w ENERDOWIE:P lecialem 170 gdzie niby 165 to max... pewnie udaloby sie go rozkrecic do 200km/h. Po wymianie termostatu + plunu, uszcelki po klape zaworow z nowym rozrzadem autko super:)

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 07 lut 2007, 23:02

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 07 lut 2007, 23:05

hej ScaniaDriver. dołaczylismy do klubu tego samego dnia;p
pozdrawiam

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 08 lut 2007, 22:35

heheh spox ja rownierz pozdrawiam a mam koledzy pytanie ja w swoim SF mam gaznik keihin powiecmy ze tak sie pisze ale chodzi mi dokładnie jaki był montowany w silniku RU Gażnik i czym jest spowodowana ta moc 75koni

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 08 lut 2007, 22:39

w silniku RU montowany byl gaznik Keihin II a czemu taka moc to nie wiem

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 08 lut 2007, 23:19

a czym rozni sie Keihin II od keihina jak go rozpoznac i czym one sie roznia?

Awatar użytkownika
cronix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 10 lis 2007, 00:12
Lokalizacja: Szczecin/Słupsk
Kontakt:

Post autor: cronix » 23 sty 2008, 09:58

A ja pytanie z innej beczki, ale do uzytkownikow silnikow 1.8 RU mianowicie jaka macie koledzy dlugosc bagnetu, bo jakos mi sie nie podoba u mnie stan oleju.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 23 sty 2008, 10:35

Gaxniki sa podobne ( SF ma KEHIN II a RU KEHIN I) różnica polega na zastosowanych dyszach w gaźniku i innych fazach rozrządu.

Szymek Okrutnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:37
Imię: Adam
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: Szymek Okrutnik » 23 sty 2008, 12:57

Witam Wszystkich. Posiadam Audi z tym silniczkiem i jestem naprawdę bardzoo zadowolony. Pomimo 75koni autko jezdzi dobrze zwłaszcza na gazie(mixer muli troszkę na benzynce) ogolnie jest Git. spalanie gazu to 8-10Litrow benzyny na tasie pali poniżej 8litrow. przebieg autka to 76Tyś czyli niewielki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl