Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[80 B3 1.8 RU]potrzebna opinia na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

[80 B3 1.8 RU]potrzebna opinia na temat tego silnika

Post autor: ScaniaDriver » 27 sty 2007, 19:47

witam potrzebuje opini i jakis informacjio na temat silnika typu RU czy to dobry silnik itd jaki tam był gaznik montowany z gory dzieki
Ostatnio zmieniony 27 sty 2007, 22:23 przez ScaniaDriver, łącznie zmieniany 1 raz.

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 28 sty 2007, 02:00


ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 28 sty 2007, 23:39

a oprocz tego linku to jakie sa wasze opinie takie od siebie:)??

a.milewski.mm

Post autor: a.milewski.mm » 31 sty 2007, 12:13

Witam.
Ja ma B3 1,8S silnik RU. Pali mi benzyny na mieście przy delikatnej jeździe 9-10, ostrzej 11-12. Silnik fajny, tylko słaby zdeczka. Łatwy w obsłudze, prosty, typowy niemiec.

dziku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 22 gru 2006, 16:32

Post autor: dziku » 04 lut 2007, 19:21

witam.
Ja rowniez jestem posiadaczem b3 80 1.8 ru. Spalanie podobnie jak u kolegi 10 w miescie. silnik mimo tego ze malo kucy ale fajnie mozna go cisnac. osobiscie wg wskaznika mialem 195km/h . poza tym prosty w obsludze tani jak barszcz. jedyny problem z tym gaznikiem bo juz malo jest prawdziwych fachowcow znajacych sie na gaznikach.
POzdrawiam

a.milewski.mm

Post autor: a.milewski.mm » 04 lut 2007, 21:50

Moja prędkość max sprawdzona przeze mnie to ponad 170 (3 osoby + pełen bagażnik), więcej może by i poszedł ale szkoda mi samochodu, jakby nie było, wiekowy jest, a jak szanujesz to jeszcze długo pojeździsz. Co jakiś czas coś jak w każdym samochodzie trzeba wymienić, płyny, klocki i takie tam. Zgodzę się z kolegą powyżej, szkoda, że tak mało gaźnikowców DOBRYCH. Bo rozebrać i złożyć to i ja pewnie potrafię, ale ustawić, żeby grało odpowiednio to już jest sztuka.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 05 lut 2007, 00:54

i ja sie dolaczam do Was:) Rowniez posiadam audianke z silnikeim RU... zaskoczony jestem tylko iloscia paliwa jaka przepala.. :shock: jednak jest to troche, hmm co do predkosci... spotkalem sie z taka opinia iz liczniki "oszukuja" na austradzie w ENERDOWIE:P lecialem 170 gdzie niby 165 to max... pewnie udaloby sie go rozkrecic do 200km/h. Po wymianie termostatu + plunu, uszcelki po klape zaworow z nowym rozrzadem autko super:)

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 07 lut 2007, 23:02

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 07 lut 2007, 23:05

hej ScaniaDriver. dołaczylismy do klubu tego samego dnia;p
pozdrawiam

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 08 lut 2007, 22:35

heheh spox ja rownierz pozdrawiam a mam koledzy pytanie ja w swoim SF mam gaznik keihin powiecmy ze tak sie pisze ale chodzi mi dokładnie jaki był montowany w silniku RU Gażnik i czym jest spowodowana ta moc 75koni

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 08 lut 2007, 22:39

w silniku RU montowany byl gaznik Keihin II a czemu taka moc to nie wiem

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 08 lut 2007, 23:19

a czym rozni sie Keihin II od keihina jak go rozpoznac i czym one sie roznia?

Awatar użytkownika
cronix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 10 lis 2007, 00:12
Lokalizacja: Szczecin/Słupsk
Kontakt:

Post autor: cronix » 23 sty 2008, 09:58

A ja pytanie z innej beczki, ale do uzytkownikow silnikow 1.8 RU mianowicie jaka macie koledzy dlugosc bagnetu, bo jakos mi sie nie podoba u mnie stan oleju.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 23 sty 2008, 10:35

Gaxniki sa podobne ( SF ma KEHIN II a RU KEHIN I) różnica polega na zastosowanych dyszach w gaźniku i innych fazach rozrządu.

Szymek Okrutnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:37
Imię: Adam
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: Szymek Okrutnik » 23 sty 2008, 12:57

Witam Wszystkich. Posiadam Audi z tym silniczkiem i jestem naprawdę bardzoo zadowolony. Pomimo 75koni autko jezdzi dobrze zwłaszcza na gazie(mixer muli troszkę na benzynce) ogolnie jest Git. spalanie gazu to 8-10Litrow benzyny na tasie pali poniżej 8litrow. przebieg autka to 76Tyś czyli niewielki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl