Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3NG] Podwyższone i falujące obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 sty 2013, 21:33

No żeby wszystko hulało dobrze wszystko musi być dobre ;) . A sonda jak ? Pracuje ?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 sty 2013, 14:19

zborek_k-kozle pisze:Jeżeli masz silnik jak w opisie czyli diesel to są na pewno inne rozwiązania :lol:
tak jak bym o tym nie wiedział :roll:

Mam drugie audi: coupe NG...

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 12 sty 2013, 17:50

Niki20, Wybacz... ;P

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 13 sty 2013, 15:54

witam więc tak, dziś mierzyłem miernikiem ten stycznik no i okazało sie ze raz stka a raz nie, da sie wymienić sam stycznik czy trzeba całą przepustnice?

jutro chce jeszcze zrobić tak ze wypnę wtyczke od tych styczników i zewre srodkowy pin i ten od stycznika i zobaczę jak sie silnik zachowa

zmierzyłem równierz ze na wtyczce do zaworu jes cały czas napięcie czy tak ma byc?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 13 sty 2013, 20:25

Tak, napięcie ma być cały czas. Ja kupiłem przepustnicę za 30 zł na lokalnym szrocie. Najlepiej jechać z miernikiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 13 sty 2013, 22:52

a przepływonierz? regulacja tależyka, niby mam ok ale warto sprawdzic wyjasnijcie łopatologicznie co z tym? gdzie ma tam 19 mm i czym sie reguluje

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 14 sty 2013, 14:26

Dzisiaj zmierzyłem potencjometr, wyszło mi przy 1400 obrotów 0.7V . Czyli coś nie halo jest. Ale niekoniecznie musi to być wina samego ustawienia potencjometru...

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 sty 2013, 08:07

No i się wczoraj popierdzieliło :-|

Jechałem sobie spokojnie na trasie i wszystko było ok do pewnego momentu gdy wcisnąłem sprzęgło... Obroty na gazie zatrzymały sie na 2 tysiącach i nie spadały :-x Dopiero za chwilę spadły na 1400 i tak się trzymały... Jak go "zmulę" na biegu to spadną do prawidłowych...

Przełączając na benzynę auto przeważnie zgaśnie a później już nie zapali na benzynie (na gazie tak)... Jeżeli nie zgaśnie na benzynie to obroty skaczą 1200-1500-1200-1500 i tak cały czas :roll:

Jechałem spokojnie 80km/h na 5tym biegu i tak nagle nie stąd ni zowąd się tak zrobiło :roll:

Ktoś ma jakieś pomysły? :-/

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 16 sty 2013, 13:40

wytarty potencjometr, krokowy brudny, lewe powietrze, może linka się blokuje

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 16 sty 2013, 18:14

Ja już nie mam siły do mojego.... Nie wiadomo dlaczego prąd nastawnika stoi na -10mA albo na 10mA . Jak odkręce korek oleju to brak jakiejkolwiek reakcji silnika. Wywaliłem odpowietrzenie skrzynii korbowej bo straszny syf był, wyczyściłem. Klapa ustawiona dobrze, potencjometr też, sonda oscyluje normalnie na jałowych obrotach i podwyższonych. Ma ktoś jakiś pomysł ? Aha wszystko jest szczelne oczywiście.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 sty 2013, 18:37

Nieszczelność wielkości 20mm :mrgreen:

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 16 sty 2013, 18:48

Nie ma nieszczelności na pewno.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 sty 2013, 08:05

chodzi mi o to że u mnie była...

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 17 sty 2013, 08:10

To jakiś wąż spadł pewnie

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 sty 2013, 18:20

Nie... wykręciła się śruba od Oil Catch Tanka :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl