[B4 2.3NG] Podwyższone i falujące obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
witam więc tak, dziś mierzyłem miernikiem ten stycznik no i okazało sie ze raz stka a raz nie, da sie wymienić sam stycznik czy trzeba całą przepustnice?
jutro chce jeszcze zrobić tak ze wypnę wtyczke od tych styczników i zewre srodkowy pin i ten od stycznika i zobaczę jak sie silnik zachowa
zmierzyłem równierz ze na wtyczce do zaworu jes cały czas napięcie czy tak ma byc?
jutro chce jeszcze zrobić tak ze wypnę wtyczke od tych styczników i zewre srodkowy pin i ten od stycznika i zobaczę jak sie silnik zachowa
zmierzyłem równierz ze na wtyczce do zaworu jes cały czas napięcie czy tak ma byc?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
No i się wczoraj popierdzieliło :-|
Jechałem sobie spokojnie na trasie i wszystko było ok do pewnego momentu gdy wcisnąłem sprzęgło... Obroty na gazie zatrzymały sie na 2 tysiącach i nie spadały :-x Dopiero za chwilę spadły na 1400 i tak się trzymały... Jak go "zmulę" na biegu to spadną do prawidłowych...
Przełączając na benzynę auto przeważnie zgaśnie a później już nie zapali na benzynie (na gazie tak)... Jeżeli nie zgaśnie na benzynie to obroty skaczą 1200-1500-1200-1500 i tak cały czas :roll:
Jechałem spokojnie 80km/h na 5tym biegu i tak nagle nie stąd ni zowąd się tak zrobiło :roll:
Ktoś ma jakieś pomysły?
Jechałem sobie spokojnie na trasie i wszystko było ok do pewnego momentu gdy wcisnąłem sprzęgło... Obroty na gazie zatrzymały sie na 2 tysiącach i nie spadały :-x Dopiero za chwilę spadły na 1400 i tak się trzymały... Jak go "zmulę" na biegu to spadną do prawidłowych...
Przełączając na benzynę auto przeważnie zgaśnie a później już nie zapali na benzynie (na gazie tak)... Jeżeli nie zgaśnie na benzynie to obroty skaczą 1200-1500-1200-1500 i tak cały czas :roll:
Jechałem spokojnie 80km/h na 5tym biegu i tak nagle nie stąd ni zowąd się tak zrobiło :roll:
Ktoś ma jakieś pomysły?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Ja już nie mam siły do mojego.... Nie wiadomo dlaczego prąd nastawnika stoi na -10mA albo na 10mA . Jak odkręce korek oleju to brak jakiejkolwiek reakcji silnika. Wywaliłem odpowietrzenie skrzynii korbowej bo straszny syf był, wyczyściłem. Klapa ustawiona dobrze, potencjometr też, sonda oscyluje normalnie na jałowych obrotach i podwyższonych. Ma ktoś jakiś pomysł ? Aha wszystko jest szczelne oczywiście.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle