Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] Migająca kontrolka oleju- FINAŁ ???

R10Gaucho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 maja 2011, 11:17
Lokalizacja: Prudnik

Post autor: R10Gaucho » 18 sie 2011, 20:51

Kolego ROSS a powiedz mi czy przy suszeniu odpinales kabelek z tych czujnikow?

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 19 sie 2011, 08:43

R10Gaucho pisze:Kolego ROSS a powiedz mi czy przy suszeniu odpinales kabelek z tych czujnikow?
tak odpinalem . Ustawiłem suszerke na medium, położyłem ja tak żeby była wycelowana w czujnik i tak sobie dobre 5 minut dmuchała. Wilgoć odparowała w takiej temp tą drogą którą się dostała

magca01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 04 kwie 2011, 09:20
Lokalizacja: Zamość

Post autor: magca01 » 19 sie 2011, 11:46

raz mialem problem z migajaca kontrolka oleju w golie II :)) kupilem golfa mial uszkodzonu licznik sciezki powypalane ze dioda od oleju sie nie swiecila wogole , mymienilem licznik i i okazalo sie iz dioda mruga co jakis czas, olej jest czujniki byly sprawne i tak jezdizlem nikt nie wiedzial ocb.. pojechalem w trase 500km i podczas jazdy zaczala mrugac czesciej i czesciej az sie zapalila , stanalem poczekalem chwilke az sie silnik schodzi , zgasilem ... po ponownym odpaleniu silnik zaczal klepac okropelnie jakby panewka sie przekrecila... do celu zostalo mi jakeis 60km ale coz bylem z zona i z coreczka miala wtedy moze 1.5r byla to zima i co robic...nic jechalem na niskich obrotach ...dojechalem do celu samochod zostawilem u mechanika po cyzm okazalo sie ze nie bylo cisnienia oleju , cale szczescie ze dojechalem , dziwil sie ... rozrzad nie mial wogole smarowania popychacze rowniez... no i zaczal rozbierac silnik okazalo sie iz jakis kanalik byl zapchany kawalkiem plastki ( moej myslenie jak ktos wlewal olej moglo wleceic kawaleczek ...) i coz wyjal kawaleczek , wymienil uszczelki olej i taka przyjemnosc kosztowala mnie 600zl ... :)) masakrra :) pozdrawiam

R10Gaucho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 maja 2011, 11:17
Lokalizacja: Prudnik

Post autor: R10Gaucho » 19 sie 2011, 19:00

Dzieki ROSS napewno na week sprobuje tej sztuczki :D chociaz dzis popadalo wsiadlem i nic :P zobaczymy moze juz odechcialo jej sie mrugac ;) jeszcze raz dzieki

Gustlik_Bandyta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2013, 14:43
Lokalizacja: Lubartów-LUBELSKIE

Post autor: Gustlik_Bandyta » 20 sty 2013, 14:56

Witam.
Jestem tu nowy i od razu pytanko.
Kupiłem niecały miesiąc temu 80tkę z 90r. i byłem zadowolony z autka dopóki nie zaczęła mi mrugać kontrolka olejowa. Motorek to 1,8 B+G. Odpala bez zarzutu - sprzedający twierdzi, że zalany silnik jest Syntetykiem ale jakiej firmy to nie dostałem informacji. Naganiane ma 300 tys dopiero. Odpalam i wszystko w porzątku jest. Zagrzeje silnik, przejade kilka kilometrów i mruga kontrolka od oleju - brzęczyk wyjąłem bo mnie wku... Zatrzymam się, zgasze silnik i po kilku chwilach po odpaleniu jest spokój - przejade kawałek i znów. To moje pierwsze Audi - gdyby ktoś z Lubelskiego mi pomógł lub nakierował kogoś kto by sprawdził co trzeba lub nakierował co i jak się gryzie byłbym wdzięczny.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 sty 2013, 15:13

Gustlik_Bandyta pisze:gdyby ktoś z Lubelskiego mi pomógł lub nakierował kogoś kto by sprawdził co trzeba lub nakierował co i jak się gryzie byłbym wdzięczny.
Zacznij od sprawdzenia czujnika ciśnienia oleju ...choć jak dzieje się to po zagrzaniu silnika ,to raczej nie ciekawie :-/ ,bo uprawdopodobnia pesymistyczną wersję że po rozgrzaniu silnika cisnienie oleju jest zbyt niskie :-| . Pomiar ciśnienia oleju na zagrzanym silniku ,rozwiał by wszelkie wątpliwości .Jakby coś to mam czym to sprawdzić 8-)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 15:16 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 sty 2013, 15:15

Troche kolego zbłądziles z działem, bo to dla diesli. Sprawdz przewody przy czujnikach i wsuwki. Mi poluzował sie jeden przewód i miałem taka akcje , ze jak przekraczałem 2000 tys obr zapalala sie kontrolka oleju. Olej zakup jakis dobry typu Valvoline max life 10w40 i przed zalaniem go zrób płukanke silnika.

Gustlik_Bandyta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2013, 14:43
Lokalizacja: Lubartów-LUBELSKIE

Post autor: Gustlik_Bandyta » 20 sty 2013, 17:13

MUNIOR pisze: Pomiar ciśnienia oleju na zagrzanym silniku ,rozwiał by wszelkie wątpliwości .Jakby coś to mam czym to sprawdzić 8-)
Masz jakiś numer telefonu czy cuś? Jestem dokładnie z Sernik i wracam za godzinę do siebie to najwyżej bym podskoczył do Ciebie to byśmy to sprawdzili. Czytając forum benzyniaków zaczynam psychicznie się nastawiać na remont silnika chyba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl