Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] czarna 80 by paweł, End of Story :/

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.

jaki kolor 15" stali?

1. biały
20
45%
2. czarny mat
24
55%
 
Liczba głosów: 44

POLAK1501
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 09 gru 2011, 13:34
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: POLAK1501 » 21 sty 2013, 15:20

Moim zdaniem przyczyna tak duzego spalania moze byc krokowiec wiec skoro jest taki drogi moze znajdziesz gdzies na szrocie chociaz zeby sprawdzic czy to faktycznie to (czasami na szrotach daja do tygodnia gwarancji rozruchowej) jesli to nie pomoze to moze filtr gazu albo cos sie z parownikiem niedobrego dzieje.Jednak najpierw obstawial bym krokowca.

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 21 sty 2013, 15:29

na szrotach w mojej okolicy 80 z takim silnikiem jest jak na lekarstwo, a i wątpię że dadzą tak na próbę :-/ filtr gazu wymieniałem, spróbuję jeszcze wymienic membrany w parowniku i coś wyregulowac
zobaczymy...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 21 sty 2013, 19:19

Krokowiec czy sonda swoją droga ale ile wg Ciebie to ma palić? Jak jeździsz krótkie dystanse, rano grzejesz auto itd to spokojnie 11-12l pali. Ja dzisiaj żeby oskrobac szyby grzałem 10 minut a w przypadku PM spalanie wtedy idzie w litry na godzine, to nie jest ekonomiczny silnik do benzyny.

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 21 sty 2013, 20:04

GerB3 pisze:ile wg Ciebie to ma palić? Jak jeździsz krótkie dystanse, rano grzejesz auto itd to spokojnie 11-12l pali. Ja dzisiaj żeby oskrobac szyby grzałem 10 minut a w przypadku PM spalanie wtedy idzie w litry na godzine, to nie jest ekonomiczny silnik do benzyny.
wcześniej palił mi 10 do 11l/100km w mieszanym a auta nie grzeje bo stoi w garażu ;-) a podczas jazdy dość szybko się nagrzewa, mowa jest o lpg nie benzynie...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 21 sty 2013, 20:07

Pavell pisze:mowa jest o lpg nie benzynie...
A zapomniałem że na tym forum nie ma juz niezagazowanego PMa :lol:

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 22 sty 2013, 11:22

GerB3 pisze:A zapomniałem że na tym forum nie ma juz niezagazowanego PMa :lol:
hah :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 22 sty 2013, 13:56

co do sondy lambda to tez ma jakiś znaczenie, bo u mnie była padnięta i wymieniłem na boscha i od razu 1 litr mniej na LPG

mnie tez z początku denerwowało to ze jak na zimnym dojeżdżam do skrzyżowania do gaśnie ale to tylko na zimnym... przyzwyczaiłem sie i nie przeszkadza mi to już <lol>

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 22 sty 2013, 14:50

pawelec_, ile dałeś za sondę boscha :?:
pawelec_ pisze:mnie tez z początku denerwowało to ze jak na zimnym dojeżdżam do skrzyżowania do gaśnie ale to tylko na zimnym... przyzwyczaiłem sie i nie przeszkadza mi to już <lol>
a ja mam to na ciepłym i na zimnym no tyle że nie zawsze :-/ z tą różnica że ja ledwo sprzęgło wcisnę a obroty w dół od razu tak jak bym silnik gasił i koniec jazdy

[ Dodano: 2013-01-22, 14:52 ]
i jak zgaśnie to żeby zapalic to trzeba chwilę pokręcic i deptac gaz tak jak by go zalewało :-? bo jak już załapie to wali z tłumika dym że szok
ps.
masz kata u siebie czy wywaliłeś :?:

Awatar użytkownika
wcislo0802
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 01 sty 2013, 15:07
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: wcislo0802 » 22 sty 2013, 15:43

:-P :-P

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 22 sty 2013, 16:35

masz problem z krokowym od benzyny czy od gazu? jak chodzi na benzynie? ma moc nie gasnie? jak na benzynie wszysto ok to zacznij od wymiany krokowca, filtra i może to już pomoże, jak nie to parownik do regeneracji ew wymiany na nowy.

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 22 sty 2013, 17:23

taktownie pisze:masz problem z krokowym od benzyny czy od gazu? jak chodzi na benzynie? ma moc nie gasnie? jak na benzynie wszysto ok to zacznij od wymiany krokowca, filtra i może to już pomoże, jak nie to parownik do regeneracji ew wymiany na nowy.
Chodzi o krokowy od benzyny. Na benzynie jest mocniejszy to wiadomo że co pb to pb, ale też gaśnie nie ma różnicy. Filtr wymieniałem.

a jest w ogóle coś takiego jak krokowiec od gazu :?: to ja tego nie posiadam...

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 22 sty 2013, 18:10

no a od kiedy masz ten problem duzego spalania? Od momentu jak zaczaly byc problemy z krokowcem?

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 22 sty 2013, 19:00

taktownie pisze:o a od kiedy masz ten problem duzego spalania? Od momentu jak zaczaly byc problemy z krokowcem?
no można tak powiedziec ale tak na 100% to nie pamiętam, wymienię membrany w parowniku i będzie widac ;-) ale nawet jak włączę zapłon i ciągnę linkę gazu to krokowiec chodzi jak wiertarka a trzpień prawie się nie wysuwa

a co powiecie o strumienicy zamiast kata :?: czy lepiej rurę wspawac albo przelotowy :-? bo mam rozwalonego i auto chodzi jak stary polonez...

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 22 sty 2013, 19:20

to ja bym sioe narazie nie pchal w regeneracje parownika skoro i tak musisz wyeliminowac problem gasniecia auta czyli wymienic krokowy.

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 26 sty 2013, 12:51

Mam mały problem :-/ a mianowicie kiedyś jak wymieniałem filtr gazu to elektrozawór chyba się zablokował i nie zamknął dopływu gazu z butli skutkiem czego wywaliło mi gaz a pod maską trochę zamroziło... więc następnym już razem przy takiej wymianie zakręciłem sobie ręczny zawór bezpieczeństwa odpaliłem jeszcze na chwilę auto żeby wypalić resztki gazu no i było super, a teraz gdy zajrzałem do butli w celu wykonania kolejnej takiej operacji mam mały :shock: chodzi o brak tegoż ww pokrętła (został sam trzpień)

A tu foto:
Obrazek
Możliwe jest że podczas jazdy po prostu jakimś cudem odleciało to z trzpienia :?: po delikatnym poruszeniu trzpienia słychać przez chwilę jak by się gaz ulatniał :evil:

Mam zamiar zaprowadzić auto na regeneracje parownika i regulacje i boję się trochę co by nie było cyrków jak zacznie wyciągać parownik a nie będzie możliwości zakręcenia na butli i powtórzy się sytuacja z elektrozaworem i gaz pójdzie w h... chociaż to nic ale gorzej jak by coś się paliło...

[ Dodano: 2013-01-26, 13:05 ]
Z tego co wypatrzyłem w necie to występują też dwa takie pokrętła, u mnie jest jedno a wskaźnik poziomu gazu mam na centralce (dt-gas system, parownik lovato podciśnieniowy)

pozostaje mi tylko wymiana całego wielozaworu czy da radę coś z tym zrobić :?:

Z góry dzięki za pomoc <piwo>
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 15:50 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl