Masakra jaką Ty masz wiedzę :shock: ja to g...o wiem .. ale po za kilkoma detalami to reszta bloku jest taka jak w 80-tce?arwam pisze:k3llys, w A4 blok różni się nie znacznie w miejscu pod pompą wodną, i to zarówno 1Z jak i AFN, tam pompa wody kręsi sie w kierunku odwrotnym niż wał, a w naszych silnikach w kierunku zgodnym z kierunkiem obrotu wału korbowego
[ALL]Przekładka silnika B4 tdi 1Z
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A po co ci ta zaraza którą jest turbina VNT w AFN-nie :?: :roll: chcesz dołaczyć do grona "szczęśliwców " którzy mają powracający bez przerwy problem zapiekających się kierownic w tej turbinie :?: Ze zwykłej 90 tki robisz bez problemu 110 koni i to na ori wtryskach 8-) wystarczy mała modyfikacja map w kompie i masz normalną turbinę ,w której nie ma kierownic i nie ma się co zapiec ...Jak byś się przejechał taką "zrobiną " 90 tką ,to byś nichciał żadnych AFN-ówmarek2222 pisze:Więc może jeśli już zaszłem tak daleko to może bym zmienił na silnik 110km kupił bym razem z turbo
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 20:44 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
punt widzenia zależy od punktu siedzenia...MUNIOR pisze:A po co ci ta zaraza :?: którą jest turbina VNT w AFN-nie
VNT ma swoje wady, odpowiednio użytkowane nie sprawia problemów.
idąc tym tokiem myślenia to ja mam wielki nie wypał pod maską bo nadal wpada w tryb awaryjny, ale za to już wyeliminowałem problem kołysania boostem
została jeszcze zmiana map'a na AEL'owski i jeśli dalej będzie to samo to już chyba tylko przelewanie jajek nad nim zostaje
MUNIOR pisze: wystarczy mała modyfikacja map w kompie i masz normalną turbinę ,w której nie ma kierownic i nie ma się co zapiec ...Jak byś się przejechał taką "zrobiną " 90 tką ,to byś nichciał żadnych AFN-ów :mrgreen:
za to Ty jak byś się przejechał zrobioną 110-tką to byś nie chciał znać 90-tek <ok>
teżkiedyś byłem gorącym zwolennikiem WG. dziś nie jestem przeciwnikiem ale doceniam wynalazek inżynieró jakim jest VNT. sam już drugi rok śmigam, jeszcze jak do tej pory nie miałem ani razu problemu z przeładowaniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jeżdziłem ,jeżdziłem i to nie na jednym sofcie 8-) i z pełną tego swiadomoscią wybieram bezproblemową 90 tkę ,bo aż taki odlot mi nie potrzebny ,a wolę mieć pewność że żadne kierownice mi się nie zapieką , jak będę musiał zamulać silnikarwam pisze:za to Ty jak byś się przejechał zrobioną 110-tką to byś nie chciał znać 90-tek
[ Dodano: 2013-01-28, 20:48 ]
Jak byś pojeżdził jedną zimę na krótkich odcinkach ,siłą rzeczy na notorycznie nie dogrzanym silniku ,to byś miał bo silnik z tą turbiną ,kompletnie się do tego nie nadaje 8-) To że nie masz z nią problemu ,to wyjątek ...regułą jednak są z nią problemy ...ja na jakieś 6 sztuk AFN -ów , z jakimi miałem do czynienia ,w 4 przypadkach stwierdziłem zapieczone kierownicearwam pisze:doceniam wynalazek inżynieró jakim jest VNT. sam już drugi rok śmigam, jeszcze jak do tej pory nie miałem ani razu problemu z przeładowaniem.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 21:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
tylko że ja właśnie w większości robię krótkie przebiegiMUNIOR pisze:arwam napisał/a:
doceniam wynalazek inżynieró jakim jest VNT. sam już drugi rok śmigam, jeszcze jak do tej pory nie miałem ani razu problemu z przeładowaniem.
Jak byś pojeżdził jedną zimę na krótkich odcinkach ,siłą rzeczy na notorycznie nie dogrzanym silniku ,to byś miał bo silnik z tą turbiną ,kompletnie się do tego nie nadaje
ale z to mój brat lubi się na VNT skarżyć <ok>To że nie masz z nią problemu ,to wyjątek ...regułą jednak są z nią problemy ...ja na jakieś 6 sztuk AFN -ów , z jakimi miałem do czynienia ,w 4 przypadkach stwierdziłem zapieczone kierownice
_________________
w aucie na ciedzień tak jak mówisz, albo średniej wielkości WG albo nie wielkie VNT, problemu nie ma do momentu kiedy nie zaczniemy biegów zmieniać przy 1500rpm na wyższy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko