[B3 1.8S Benzyna+LPG] Cos dziwnego dzieje sie z obrotami
[B3 1.8S Benzyna+LPG] Cos dziwnego dzieje sie z obrotami
Witajcie mialem ostatnio wymieniane paski od wspomagania, altelnatora, olej, filtr oleju, filtr powietrza i pojawil sie problem a mianowicie po odpaleniu samochodu i po dodaniu gazu obroty spadaja i ciezko wzrastaja a jak zgasnie to musze trzymac na zaplonie tak dluigo az dojdzie do 1 tys obrotow a na gazie mam tak ze po przelaczeniu na gaz obroty mu gwaltownie spadaja i rosna powoli co bedzie mozna zobaczyc na filmie te objawy na gazie wystepuja caly czas lecz na benzynie co jakis czas dzis mi np zgasl i musialem dlugo na zaplonie trzymac. Prosze o pomoc!!
[ Dodano: 2013-01-28, 23:46 ]
I przy przelaczaniu w srodku czuc zapach benzyny
[ Dodano: 2013-01-28, 23:46 ]
I przy przelaczaniu w srodku czuc zapach benzyny
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
PM nie ma wtrysku rozruchowego elektronic
stars1992 zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz czy z regulatora ciśnienia nie sączy się paliwo (to jest taka puszka metalowa przykręcona na 4 śruby obok wtrysku)
tutaj temat opisałem razem z foto https://audi80.pl/b3-pm-18-smierdzi- ... t49367.htm tylko że gość nie ogarniał jaki ma silnik,a okazało się że gaźnik
stars1992 zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz czy z regulatora ciśnienia nie sączy się paliwo (to jest taka puszka metalowa przykręcona na 4 śruby obok wtrysku)
tutaj temat opisałem razem z foto https://audi80.pl/b3-pm-18-smierdzi- ... t49367.htm tylko że gość nie ogarniał jaki ma silnik,a okazało się że gaźnik
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 137
- Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
- Lokalizacja: Legnica
panowie to PM czyli podstawa to nastawnik biegu jałowego,niebieski czujnik-spalanie?może podaje Ci od razu benzyne i gaz i z tąd te problemy,a podmień od kogoś jak możesz wtrysk z regulatorem ciśnienia paliwa może regulator puszcza i auto wariuje.Wszystkie weżyki i kable od czujników masz podłączone,bo czasami jest tak,że wszystko wyglada dobrze a po dokładniejszym sprawdzeniu okazuje sie że kabel w otulinie jest przerwany.
Witam ja mam podobny problem z moim audikiem z 1994 1,6 benz+gaz , a mianowicie problem polega na tym że kiedy ostatnio jechalem to podczas jazdy zaczely mi obroty spadać i po prostu zgasl . Odpalił po pół godzinie i przejechalem 200 m i znowu to samo , a kiedy go pozniej odpalilem poczekalem zeby pochodzil to po 3 minutach mi zgasl i pozniej mialem problem zeby odpalic . Czy ktos z was mial moze podobny problem albo moglby powiedziec co moze byc przyczyna tego ??
Czujnik Halla znajdziesz w aparacie zapłonowym... (z boku)
możesz sprawdzić jego zasilanie, podłącz woltomierz do styków zewnętrznych -powinno być ok. 12V-oczywiście na włączonym zapłonie
żeby być pewnym czy jest dobry to należy podłączyć samochód pod oscyloskop, a najlepiej założyć sprawdzony czujnik i obserwować zachowanie silnika, Hall daje zmienny sygnał i w domowych warunkach ciężko to zmierzyć.
możesz sprawdzić jego zasilanie, podłącz woltomierz do styków zewnętrznych -powinno być ok. 12V-oczywiście na włączonym zapłonie
żeby być pewnym czy jest dobry to należy podłączyć samochód pod oscyloskop, a najlepiej założyć sprawdzony czujnik i obserwować zachowanie silnika, Hall daje zmienny sygnał i w domowych warunkach ciężko to zmierzyć.