Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S Benzyna+LPG] Cos dziwnego dzieje sie z obrotami

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[B3 1.8S Benzyna+LPG] Cos dziwnego dzieje sie z obrotami

Post autor: stars1992 » 29 sty 2013, 00:35

Witajcie mialem ostatnio wymieniane paski od wspomagania, altelnatora, olej, filtr oleju, filtr powietrza i pojawil sie problem a mianowicie po odpaleniu samochodu i po dodaniu gazu obroty spadaja i ciezko wzrastaja a jak zgasnie to musze trzymac na zaplonie tak dluigo az dojdzie do 1 tys obrotow a na gazie mam tak ze po przelaczeniu na gaz obroty mu gwaltownie spadaja i rosna powoli co bedzie mozna zobaczyc na filmie te objawy na gazie wystepuja caly czas lecz na benzynie co jakis czas dzis mi np zgasl i musialem dlugo na zaplonie trzymac. Prosze o pomoc!!



[ Dodano: 2013-01-28, 23:46 ]
I przy przelaczaniu w srodku czuc zapach benzyny

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 529
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 29 sty 2013, 01:11

A nie wypieło ci się nic nigdzie? Mi raz też nie chodził dobrze, jak mi wtyczka od wtrysku rozruchowego jakimś dziwnym sposobem się wypieła; dziwnym bo przy aucie grzebie tylko ja, a wtedy nic przy nim nie robilem kilka dni
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 29 sty 2013, 10:39

PM nie ma wtrysku rozruchowego elektronic

stars1992 zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz czy z regulatora ciśnienia nie sączy się paliwo (to jest taka puszka metalowa przykręcona na 4 śruby obok wtrysku)
tutaj temat opisałem razem z foto https://audi80.pl/b3-pm-18-smierdzi- ... t49367.htm tylko że gość nie ogarniał jaki ma silnik,a okazało się że gaźnik
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 529
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 29 sty 2013, 12:41

LUPO, ja nie mowie że PM mają takie wtryski. Ale w silnikach z tego okresu nie brakuje czujników, czujniczków i innych dupereli, które powodują że jak coś nie łączy, czy spadnie jakiś wężyk to silnik ledwo się kreci lub nie kręci wogóle.
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"

stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: stars1992 » 29 sty 2013, 14:05

Tylko ze u mnie to jakos dziwnie wyglada

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 29 sty 2013, 23:39

ale co dziwnie wygląda??????????????
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR

stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: stars1992 » 30 sty 2013, 06:55

To jak sie samochod zachowuje i dodam jeszcze ze ostatnio zalalem paliwo za 40 zl a uzywam go tylko do rozgrzania silnika mam przejechane 140 km i teraz pytanie co ma wplyw na spalanie?? filtr powiereza zostal wymieniony

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 30 sty 2013, 12:49

a sprawdziłeś to o czym pisałem?
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR

stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: stars1992 » 30 sty 2013, 15:37

Tak i chyba jest dobrze a te auta maja sonde lambda?? moje to Audi 80 b3 91r

Awatar użytkownika
bartekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:34
Lokalizacja: Sławno
Kontakt:

Post autor: bartekj » 30 sty 2013, 16:38

mają sonde w kolektorze wydechowym

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 30 sty 2013, 19:04

panowie to PM czyli podstawa to nastawnik biegu jałowego,niebieski czujnik-spalanie?może podaje Ci od razu benzyne i gaz i z tąd te problemy,a podmień od kogoś jak możesz wtrysk z regulatorem ciśnienia paliwa może regulator puszcza i auto wariuje.Wszystkie weżyki i kable od czujników masz podłączone,bo czasami jest tak,że wszystko wyglada dobrze a po dokładniejszym sprawdzeniu okazuje sie że kabel w otulinie jest przerwany.
Razem z kolegą TIGHE i HERMES zapraszam fanatyków z legnicy,okolic i nie tylko na comiesieczny spot w legnicy.Szukajcie na Spoty,zloty,grupy lokalne.Dolny Śląsk,legnica.Twórca tematu-TIGHE.

arbuz

Post autor: arbuz » 15 cze 2013, 16:35

Witam ja mam podobny problem z moim audikiem z 1994 1,6 benz+gaz , a mianowicie problem polega na tym że kiedy ostatnio jechalem to podczas jazdy zaczely mi obroty spadać i po prostu zgasl . Odpalił po pół godzinie i przejechalem 200 m i znowu to samo , a kiedy go pozniej odpalilem poczekalem zeby pochodzil to po 3 minutach mi zgasl i pozniej mialem problem zeby odpalic . Czy ktos z was mial moze podobny problem albo moglby powiedziec co moze byc przyczyna tego ??

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 15 cze 2013, 22:13

arbuz, Sprawdź czujnik Halla.
And on the seventh day God created... Audi 80.
Obrazek

arbuz

Post autor: arbuz » 16 cze 2013, 18:45

Możesz trochę jaśniej bo raczej jestem zielony w te sprawy ??

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 16 cze 2013, 23:35

Czujnik Halla znajdziesz w aparacie zapłonowym... (z boku)
możesz sprawdzić jego zasilanie, podłącz woltomierz do styków zewnętrznych -powinno być ok. 12V-oczywiście na włączonym zapłonie
żeby być pewnym czy jest dobry to należy podłączyć samochód pod oscyloskop, a najlepiej założyć sprawdzony czujnik i obserwować zachowanie silnika, Hall daje zmienny sygnał i w domowych warunkach ciężko to zmierzyć.
And on the seventh day God created... Audi 80.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga