[80 B4 1Z Avant]Jaki kąt wtrysku?
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
[80 B4 1Z Avant]Jaki kąt wtrysku?
Witam
Szukałem na internecie i na forum jak ustawić kąt zegarem - vagiem to wiem ale będę niebawem miał dostęp do zegarowego ustawienia, i chce ustawić na zegarze i sprawdzić vagiem jak to wygląda ale nigdzie nie moge znaleźć wartości jaka powinna być na zegarze. Na vagu 54-65, a na zegarze;/? Z góry dzięki za pomoc.
Szukałem na internecie i na forum jak ustawić kąt zegarem - vagiem to wiem ale będę niebawem miał dostęp do zegarowego ustawienia, i chce ustawić na zegarze i sprawdzić vagiem jak to wygląda ale nigdzie nie moge znaleźć wartości jaka powinna być na zegarze. Na vagu 54-65, a na zegarze;/? Z góry dzięki za pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I obawiam się że nigdzie nie znajdziesz jaka wartość powinna być na zegarze i będziesz pierwszy ,który to porówna :mrgreen: ... bo mało komu chce się utrudniać sobie życie i męczyć się z zegarem w tdi ja kiedyś sobie utrudniłem ,bo nie miałem vaga i przy wartości na zegarze 0.55mm ,kąt wtrysku jaki wyszedł na vagu to ok.90 czy 100 ...nie pamietam dokładnie bo to dawno było ...tak więc biorąc to pod uwagę ,to według mnie na zegarze powinno wskazać ok.0.30 mm ,zeby kąt na vagu wyszedł ok.50 ...tylko po kiego się męczyć z tym zegarem :roll:rodzynek87 pisze:Szukałem na internecie i na forum jak ustawić kąt zegarem - vagiem to wiem ale będę niebawem miał dostęp do zegarowego ustawienia, i chce ustawić na zegarze i sprawdzić vagiem jak to wygląda ale nigdzie nie moge znaleźć wartości jaka powinna być na zegarze. Na vagu 54-65, a na zegarze;/
Hehe, chyba sobie przypominam kiedy to z muniorem pod akademikiem poprawialiśmy u niego ten kąt wtrysku, no wychodziło wtedy coś dużo po czujniku zegarowym. Także kolego jak będziesz miał zegar to dla własnej ciekawości możesz porównać wskazania z vaga i zegara <ok>
Zrób pomiary dla przynajmniej 4-5 wartości kąta wtrysku jak będzie ci się chciało bawić <ok>
Zrób pomiary dla przynajmniej 4-5 wartości kąta wtrysku jak będzie ci się chciało bawić <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ano dawno to było ale miło sobie powspominać :mrgreen: ze 100 czy coś koło tego było na vagu ,własnie po ustawieniu przeze mnie na zegar wartości 0,55mm teraz jak czytam że ktoś chce się bawić zegarem w tdi ,to nie wiem co o tym myśleć ,bo to tak jak by ktoś chciał kopać rów szpadlem ,mając do dyspozycji koparkę tylko nie piszcie że to dlatego że ktoś nie ma dostępu do vaga ,bo kto chce to ma 8-)UKI_XX pisze:Hehe, chyba sobie przypominam kiedy to z muniorem pod akademikiem poprawialiśmy u niego ten kąt wtrysku, no wychodziło wtedy coś dużo po czujniku zegarowym.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Panowie nie chce zakładać nowego tematu wiec pytam w tym. Otóż u mnie w audi kąt wtrysku wynosi 44-45 oczywiście na rozgrzanym silniku (przepływka Pite....) i moje pytanie brzmi czy ruszać go czy nie?? Z tego co wyczytałem na forum powinien zawierać się w przedziale 49-55 czyli wychodzi na to że jest troszkę za wczesny. Dodam że auto nie ma problemów z odpalaniem było troszkę mułowate ale zwiększyłem dawkę paliwa z 4.4 mg/skok na 3.6 mg na skok i troszkę się ożywiło i teraz zastanawiam się czy ruszać kąt wtrysku czy nie ???.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Chciałeś powiedzieć że za późny a nie za wczesny :mrgreen: Im wyższa wartość tym wcześniejszy kątowojtas pisze:U mnie w audi kąt wtrysku wynosi 44-45 oczywiście na rozgrzanym silniku (przepływka Pite....) i moje pytanie brzmi czy ruszać go czy nie?? Z tego co wyczytałem na forum powinien zawierać się w przedziale 49-55 czyli wychodzi na to że jest troszkę za wczesny.
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
Cześć wszystkim, czy ktoś wie co może być przyczyną skakania kąta wtrysku o 10 jednostek, od 59-69 nawet ?? dodam że chodzi o AFN'a napinacz paska na punkcie, pompa przykręcona. Auto gorzej odpala na rozgrzanym silniku, rocznik 97. wiec czy możliwa jest skopana mapa startowa :?:
pompa w tamtym roku była podobno uszczelniana, jest wypiaskowana, po blombowana, wlepa z jakiegoś serwisu diesla z łukowa - może z nią coś nie halo.. :?: :roll:
pompa w tamtym roku była podobno uszczelniana, jest wypiaskowana, po blombowana, wlepa z jakiegoś serwisu diesla z łukowa - może z nią coś nie halo.. :?: :roll:
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość