Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1Z Avant]Jaki kąt wtrysku?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

[80 B4 1Z Avant]Jaki kąt wtrysku?

Post autor: rodzynek87 » 27 lut 2012, 21:53

Witam
Szukałem na internecie i na forum jak ustawić kąt zegarem - vagiem to wiem ale będę niebawem miał dostęp do zegarowego ustawienia, i chce ustawić na zegarze i sprawdzić vagiem jak to wygląda ;-) ale nigdzie nie moge znaleźć wartości jaka powinna być na zegarze. Na vagu 54-65, a na zegarze;/? Z góry dzięki za pomoc.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2012, 23:02

rodzynek87 pisze:Szukałem na internecie i na forum jak ustawić kąt zegarem - vagiem to wiem ale będę niebawem miał dostęp do zegarowego ustawienia, i chce ustawić na zegarze i sprawdzić vagiem jak to wygląda ;-) ale nigdzie nie moge znaleźć wartości jaka powinna być na zegarze. Na vagu 54-65, a na zegarze;/
I obawiam się że nigdzie nie znajdziesz jaka wartość powinna być na zegarze i będziesz pierwszy ,który to porówna :mrgreen: ... bo mało komu chce się utrudniać sobie życie i męczyć się z zegarem w tdi ;-) ja kiedyś sobie utrudniłem :-P ,bo nie miałem vaga i przy wartości na zegarze 0.55mm ,kąt wtrysku jaki wyszedł na vagu to ok.90 czy 100 ...nie pamietam dokładnie bo to dawno było ;-) ...tak więc biorąc to pod uwagę ,to według mnie na zegarze powinno wskazać ok.0.30 mm ,zeby kąt na vagu wyszedł ok.50 ...tylko po kiego się męczyć z tym zegarem :roll:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 lut 2012, 18:46

Hehe, chyba sobie przypominam kiedy to z muniorem pod akademikiem poprawialiśmy u niego ten kąt wtrysku, no wychodziło wtedy coś dużo po czujniku zegarowym. Także kolego jak będziesz miał zegar to dla własnej ciekawości możesz porównać wskazania z vaga i zegara <ok>

Zrób pomiary dla przynajmniej 4-5 wartości kąta wtrysku jak będzie ci się chciało bawić <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lut 2012, 19:28

UKI_XX pisze:Hehe, chyba sobie przypominam kiedy to z muniorem pod akademikiem poprawialiśmy u niego ten kąt wtrysku, no wychodziło wtedy coś dużo po czujniku zegarowym.
Ano ;-) dawno to było ale miło sobie powspominać :mrgreen: ze 100 czy coś koło tego było na vagu ,własnie po ustawieniu przeze mnie na zegar wartości 0,55mm :-P teraz jak czytam że ktoś chce się bawić zegarem w tdi ,to nie wiem co o tym myśleć ;-) ,bo to tak jak by ktoś chciał kopać rów szpadlem ,mając do dyspozycji koparkę :-P tylko nie piszcie że to dlatego że ktoś nie ma dostępu do vaga ,bo kto chce to ma 8-)

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 29 lut 2012, 09:37

dzięki Panowie ustawie i napisze co za cuda zegar pokaże:)

owojtas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 05 wrz 2010, 12:12

Post autor: owojtas » 01 lut 2013, 13:50

Panowie nie chce zakładać nowego tematu wiec pytam w tym. Otóż u mnie w audi kąt wtrysku wynosi 44-45 oczywiście na rozgrzanym silniku (przepływka Pite....) i moje pytanie brzmi czy ruszać go czy nie?? Z tego co wyczytałem na forum powinien zawierać się w przedziale 49-55 czyli wychodzi na to że jest troszkę za wczesny. Dodam że auto nie ma problemów z odpalaniem było troszkę mułowate ale zwiększyłem dawkę paliwa z 4.4 mg/skok na 3.6 mg na skok i troszkę się ożywiło i teraz zastanawiam się czy ruszać kąt wtrysku czy nie ???.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lut 2013, 15:06

Jak chcesz to możesz ruszyć troche do 55.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lut 2013, 18:37

owojtas pisze:Otóż u mnie w audi kąt wtrysku wynosi 44-45 oczywiście na rozgrzanym silniku teraz zastanawiam się czy ruszać kąt wtrysku czy nie ???.
Swędzą cię ręce :?: czy się nudzisz :?: 8-) Jak wyżej wymieniona wartość jest w BS to nie ma potrzeby niczego ruszać

owojtas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 05 wrz 2010, 12:12

Post autor: owojtas » 01 lut 2013, 20:24

trochę swędziały i się troszkę nudziłem więc poprawiłem i mam teraz BS 54-56 (nie wiem czy w BS powinna zmieniać się wartość ale się zmienia) i nie wiem czy to jest moje odczucie psychiczne czy naprawde silnik jest żwawszy i jakby kapkę mniej klekotał znaczy pomrukiwał ciszej :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 01 lut 2013, 20:52

owojtas pisze:U mnie w audi kąt wtrysku wynosi 44-45 oczywiście na rozgrzanym silniku (przepływka Pite....) i moje pytanie brzmi czy ruszać go czy nie?? Z tego co wyczytałem na forum powinien zawierać się w przedziale 49-55 czyli wychodzi na to że jest troszkę za wczesny.
Chciałeś powiedzieć że za późny a nie za wczesny :mrgreen: Im wyższa wartość tym wcześniejszy kąt ;-)

owojtas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 05 wrz 2010, 12:12

Post autor: owojtas » 02 lut 2013, 16:17

na przyszłość będę pamiętał :)

Awatar użytkownika
lord17_1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość

Post autor: lord17_1991 » 03 lut 2014, 18:57

Cześć wszystkim, czy ktoś wie co może być przyczyną skakania kąta wtrysku o 10 jednostek, od 59-69 nawet ?? dodam że chodzi o AFN'a napinacz paska na punkcie, pompa przykręcona. Auto gorzej odpala na rozgrzanym silniku, rocznik 97. wiec czy możliwa jest skopana mapa startowa :?:

pompa w tamtym roku była podobno uszczelniana, jest wypiaskowana, po blombowana, wlepa z jakiegoś serwisu diesla z łukowa - może z nią coś nie halo.. :?: :roll:

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 03 lut 2014, 19:30

lord17_1991 pisze:Cześć wszystkim, czy ktoś wie co może być przyczyną skakania kąta wtrysku o 10 jednostek, od 59-69 nawet ??
Trochę za duży ten skok wartości.
Koło rozrządu na wale sprawdzone, czy nie dostało luzu?

Awatar użytkownika
lord17_1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość

Post autor: lord17_1991 » 03 lut 2014, 19:39

Niestety nie sprawdzane bo nie mam warunków na razie..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl