Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDi Z1] Odpięte kable przy pompie wtrysków

ODPOWIEDZ
Kryzys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 27 sie 2012, 01:25
Lokalizacja: Gliwice/Śląsk

[B4 1.9 TDi Z1] Odpięte kable przy pompie wtrysków

Post autor: Kryzys » 18 lut 2013, 20:58

Mam problem z samochodem, z którym nie mogę sobie całkowicie poradzić.
Otóż, (wspomnę,że jestem laikiem i to mój pierwszy diesel, więc proszę o wyrozumiałość) ostatnio miałem niesamowite problemy z samochodem. Podczas jazdy zarzucał, gasł i obroty szalały (sam dodawał gazu lub nie reagował na pedał gazu). Pomogła wymiana czujnika położenia wału. Już myślałem, że jest wszystko w najlepszym porządku jednak znalazłem pewien kabelek, który był odpięty. Jest to kabel ( jeden z trzech), które łączą się z pompą wtrysków. To jeden z tych dwóch, które idą w dół pompy. Po podłączeniu samochód zakopcił, miałem chwilowe problemy z odpaleniem, ale silnik zaczął pracować ciszej, równiej i na pewno bardziej dynamicznie (znalazły się zagubione konie pod maską ;) ). Jednak problem pojawił się po 10 minutach, gdzie jadąc 100km/h na piątym biegu po prostu samochód przestał reagować na pedał gazu. Zaczął zwalniać ( jak to na biegu ). Zmiany biegów nic nie pomagały. Silnik zgasł. Po ponownym odpaleniu po jakimś czasie powtórka z rozrywki. Poza tym, że nie reaguje w tym czasie powstaje za mną siwa chmura gęstego dymu.
W skrócie brak reakcji na pedał gazu i dym z rury wydechowej.
Po odpięciu ów kabla silnik odpalił od razu, samochód jedzie mniej dynamicznie, a silnik pracuje głośniej (suchy niemiły dźwięk małego traktora).
Co prawda jeździ teraz bez problemu ale to nie rozwiązuje niczego.
Co to za kabel i czemu po jego podłączeniu taka reakcja samochodu.

Audi 80 B4 1992 1.9 TDi 90KM - nastawnik potencjometryczny Bosch ;(

Proszę pomóżcie...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081