[ACE] zmiana na digifanta
Witam wszystkich maniaków;) Polecam zmianę wtrysku na mechaniczny jak najbardziej, różnica bardzo duża. mnie to kosztowało 2000zł + części no i kupiłem jeszcze blos do LPG i teraz już ACE śmiaga jak złoto.
Aa i jeśli jest ktoś ze śląskiego to polecam http://digitun.pl/ gość zrobi to fachowo.
Aa i jeśli jest ktoś ze śląskiego to polecam http://digitun.pl/ gość zrobi to fachowo.
Ależ to jakaś bzdura... Seryjny sterownik z kontrolą stuku przecież zostaje i steruje zapłonem. W przypadku wystąpienia stuku zapłon jest zdejmowany. EFI steruje paliwem a nie zapłonem. A nawet jeżeli chcesz korygować zapłon, to seryjny komp nadal będzie kontrolował stuki. Nie ma zalet w DIGI 1 w stosunku do EFI...nie potrafię takich znaleźć. No może komputer z DIGI dalej poleci, bo ten od EFI jest lżejszy...
Przy EFI, możesz stroić sam a nie liczyć na kogoś z doświadczeniem i programatorem, mapy 16x16, a nie parę kratek jak w DIGI. Do tego więcej korekt, na które masz wpływ, ewentualny wyświetlacz, dodatkowe wyjścia, pełna diagnostyka, możliwość logowania...co tu porównywać. DIGI zbieram już w skrzynki po jabłkach...może na targu staroci się sprzedadzą.
Przy EFI, możesz stroić sam a nie liczyć na kogoś z doświadczeniem i programatorem, mapy 16x16, a nie parę kratek jak w DIGI. Do tego więcej korekt, na które masz wpływ, ewentualny wyświetlacz, dodatkowe wyjścia, pełna diagnostyka, możliwość logowania...co tu porównywać. DIGI zbieram już w skrzynki po jabłkach...może na targu staroci się sprzedadzą.
kurcze faktycznie ale chyba nazwy pomyliłem bo chodziło mi o komputer typu stand alone czyli Easy ECU, wtedy nie ma przeciez stuku. Jak Taki EFI pracuje jak piggy back to owszem ma korekcje poprzez ori sterownikkefirsky pisze:Ależ to jakaś bzdura... Seryjny sterownik z kontrolą stuku przecież zostaje i steruje zapłonem. W przypadku wystąpienia stuku zapłon jest zdejmowany. EFI steruje paliwem a nie zapłonem. A nawet jeżeli chcesz korygować zapłon, to seryjny komp nadal będzie kontrolował stuki. Nie ma zalet w DIGI 1 w stosunku do EFI...nie potrafię takich znaleźć. No może komputer z DIGI dalej poleci, bo ten od EFI jest lżejszy...
Przy EFI, możesz stroić sam a nie liczyć na kogoś z doświadczeniem i programatorem, mapy 16x16, a nie parę kratek jak w DIGI. Do tego więcej korekt, na które masz wpływ, ewentualny wyświetlacz, dodatkowe wyjścia, pełna diagnostyka, możliwość logowania...co tu porównywać. DIGI zbieram już w skrzynki po jabłkach...może na targu staroci się sprzedadzą.
DEC, to piggyback, a EasyEcu, to SA. Te SA nie ma kontroli stuku, bo nie zawsze jest to potrzebne. Np. praktycznie wszystkie Vemsy w Polsce jeżdżą bez kontroli stuku, bo jest to w tym sterowniku ciężkie w kalibracji. Mamy drugie SA z kontrolą stuku, ale jeszcze nie jest w komercyjnej sprzedaży.
Tak może pomarudzę...ale znasz kogoś, kto dba o stan czujników stuku w swoim aucie, wie z jakim momentem się przykręca takie czujniki, jak się je diagnozuje? To pojedyncze osoby.
Tak może pomarudzę...ale znasz kogoś, kto dba o stan czujników stuku w swoim aucie, wie z jakim momentem się przykręca takie czujniki, jak się je diagnozuje? To pojedyncze osoby.
No znam, ja sam:D
odczółem to dobrze jak mi 16V stukało, gdyby nie korekcja stuku to bym pewnie zajeździł silnik bo tak to stuknelo pare razy i cisza bo kąt sie zmienił.
Na vemsie masz racje ale jednak wiele osób od 2.2 T 20V wolało by zostac przy ori ECU włąśne ze względu na stukowce których jak powiedziałeś na SA nikt nie kalibruje. Pewnie obeznani w temacie tak stroja auto aby możliwosć wystapienia stuku była znikoma
odczółem to dobrze jak mi 16V stukało, gdyby nie korekcja stuku to bym pewnie zajeździł silnik bo tak to stuknelo pare razy i cisza bo kąt sie zmienił.
Na vemsie masz racje ale jednak wiele osób od 2.2 T 20V wolało by zostac przy ori ECU włąśne ze względu na stukowce których jak powiedziałeś na SA nikt nie kalibruje. Pewnie obeznani w temacie tak stroja auto aby możliwosć wystapienia stuku była znikoma
to z jakim momentem się je przykręca bo jak składałem silnik to nie zwracałem na to uwagi :mrgreen:
ja miałem zmieniać na DECa ale silnik dostał nowy osprzęt i głowice po regeneracji, mechaniczny pracuje idealnie, równo, zapala jak trzeb czy zimny czy ciepły, ostatnio nagrałem filmik jednemu userowi jak pracuje zimny i teraz aż szkoda mi to dłubać ale jeszcze muszę przemyśleć
ja miałem zmieniać na DECa ale silnik dostał nowy osprzęt i głowice po regeneracji, mechaniczny pracuje idealnie, równo, zapala jak trzeb czy zimny czy ciepły, ostatnio nagrałem filmik jednemu userowi jak pracuje zimny i teraz aż szkoda mi to dłubać ale jeszcze muszę przemyśleć