[ACE] zmiana na digifanta
- enzomodena
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 lip 2007, 13:23
- Lokalizacja: Toruń
Dziękuje kolego za konkretną odpowiedź, kto by się podjął przełożenia tego ustrojstwa ? najlepiej w rejonie Torunia, ale rozważę każdą odległość. Poproszę o cenowe propozycję na maila, chodzi mi o przełożenie wtrysku oraz jeśli będzie to możliwe przerobienie mojej instalacji LPG na sekwencję, pozdrawiam
[ Dodano: 2013-02-11, 10:07 ]
Panowie jeszcze jedna rzecz mnie bardzo zastanawia, o co chodzi z tym kołem zębatym na wał które jest potrzebne w ACE? trzeba rozpiąć skrzynię ? bo ja mam quattro
[ Dodano: 2013-02-11, 10:07 ]
Panowie jeszcze jedna rzecz mnie bardzo zastanawia, o co chodzi z tym kołem zębatym na wał które jest potrzebne w ACE? trzeba rozpiąć skrzynię ? bo ja mam quattro
- enzomodena
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 lip 2007, 13:23
- Lokalizacja: Toruń
Kolego hubos dziękuje za informację, powiedź my czy Ty u siebie wywaliłeś mechaniczny i masz elektronikę, jeśli tak to kto Ci to robił i ile Ci wyszło, mieszkam w sumie niedaleko od Twojego miasta więc jak ktoś w Twojej okolicy już to robił to może mi by pomógł. Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-02-11, 23:13 ]
A i co oznacza pełna sekwencja paliwa, nie jestem zbyt biegły w tych sprawach
[ Dodano: 2013-02-11, 23:13 ]
A i co oznacza pełna sekwencja paliwa, nie jestem zbyt biegły w tych sprawach
ja narazie śmigam na mechanicznym, będe przerabiał w wakacje, na początku sierpnia mam urlop, chce zrobić to sam na spokojnie a co do wtrysku to sekwencyjny wtrysk to taki, gdzie komputer steruje każdym wtryskiem osobno a w starszych autach wtryskiwacze są łączone w szereg czyli tzw full grupa, tak w skrócie
- enzomodena
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 lip 2007, 13:23
- Lokalizacja: Toruń
Czyli rozumie, że jeśli kupę listwę wtryskową z wtryskami oraz czujnik temp. od 1.8T, zrobię dolot na stożku, założę tego piggbacka, dorobię przewody paliwowe i przedłużki do wtrysków oraz te gniazda wtrysków to mogę wyrzucić to całe ustrojstwo z tą kalpą ? pewnie krokowiec jest jeszcze potrzebny. Czegoś jeszcze nie wymieniłem z potrzebnych mi rzeczy ? jak skompletuje ten sprzęt i go założę to będzie to chodzić bez dostawiania żadnych zębatek na wale ? będę mógł przerobić LPG na sekwencję ?
Ogólnie to przepraszam pewnie za głupie pytania ale trochę nie oganiam
Ogólnie to przepraszam pewnie za głupie pytania ale trochę nie oganiam
Podłączyć trzeba:
- (+) po zapłonie
- (-)
- jeden przewód dopiąć do sygnału z Halla
- dwa przewody zasilające wtryski (wtryski spięte równolegle)
- dwa przewody czujnika temperatury powietrza
- jeden przewód czujnika temperatury wody
- dopiąć sygnał z sondy lambda
Krokowcem - zaworem wolnych obrotów steruje nadal seryjny sterownik.
Przewody do listwy zwykle podłączam zamiast wtrysku sterującego - najgrubsze przewody.
Resztę gadżetów podłączam z wykorzystaniem pozostałości wtyczek i przewodów po mechanicznym, wtrysku, a (+), (-), lambdę, czujnik temperatury wody, Halla podłączam przy seryjnym sterowniku silnika.
Po tych zabiegach strojenie i można przerobić LPG na sekwencję.
- (+) po zapłonie
- (-)
- jeden przewód dopiąć do sygnału z Halla
- dwa przewody zasilające wtryski (wtryski spięte równolegle)
- dwa przewody czujnika temperatury powietrza
- jeden przewód czujnika temperatury wody
- dopiąć sygnał z sondy lambda
Krokowcem - zaworem wolnych obrotów steruje nadal seryjny sterownik.
Przewody do listwy zwykle podłączam zamiast wtrysku sterującego - najgrubsze przewody.
Resztę gadżetów podłączam z wykorzystaniem pozostałości wtyczek i przewodów po mechanicznym, wtrysku, a (+), (-), lambdę, czujnik temperatury wody, Halla podłączam przy seryjnym sterowniku silnika.
Po tych zabiegach strojenie i można przerobić LPG na sekwencję.
- enzomodena
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 lip 2007, 13:23
- Lokalizacja: Toruń
jak już nie będzie wtrysków mechanicznych to jest zbędne zupełnie, żadne auto z efi nie ma takiego patentu a tak do końca nie wiem czy to o chłodzenie chodzi, w poradniku serwisowym tych wtrysków jest napisane, że to silnik wciąga sobie min ilosc powietrze, żeby była bardziej stabilna praca na biegu jałowym, auta innych marek z wtyrskiem mechanicznym nie mają tego układu a wtrysli są takie same i tak samo działają
Mercedesy z mechanicznym wtryskiem mają takie chłodzenie wtrysków, ale nie w głowicy, a w kolektorze. Przy mechanicznym wtrysku ma to znaczenie, bo wtryski chorują na gazowanie benzyny. Stąd chłodzenie, żeby paliwo nie gazowało. Ten objaw wymaga, zgodnie z instrukcją, odpalanie na mocno rozgrzanym motorze z wciśniętym pedałem przyspieszenia.