[2.0 ABT LPG] Niska temperatura plynu
[2.0 ABT LPG] Niska temperatura plynu
Witam . Moze najpierw podobczny problem . Chciałbym sie upewnic czy normalne jet to , że po przekreceniu kluczyka na zaplon miga kontrolka od temperatury na czerwono na desce .
Druga sprawa , wiem ze bylo poruszane na forum , ale nie ma jednenznacznej odpowiedzi z tego co szukalem . Jak jade autem przykladowo 80 km/h to nawet po 20 km temperatura nie skoczy na 90 stopni . caly czas jest 55-60 stopni max .Jak auto stoi to po kilku minutach łapie 90 stopni . I tu pytanie - czujnik czy termostat ? Jak czujnik to ktory ?
Druga sprawa , wiem ze bylo poruszane na forum , ale nie ma jednenznacznej odpowiedzi z tego co szukalem . Jak jade autem przykladowo 80 km/h to nawet po 20 km temperatura nie skoczy na 90 stopni . caly czas jest 55-60 stopni max .Jak auto stoi to po kilku minutach łapie 90 stopni . I tu pytanie - czujnik czy termostat ? Jak czujnik to ktory ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie, to nie jest normalnemarrcin pisze:Chciałbym sie upewnic czy normalne jet to , że po przekreceniu kluczyka na zaplon miga kontrolka od temperatury na czerwono na desce .
raczej obstawiałbym termostat.marrcin pisze:Jak jade autem przykladowo 80 km/h to nawet po 20 km temperatura nie skoczy na 90 stopni . caly czas jest 55-60 stopni max .Jak auto stoi to po kilku minutach łapie 90 stopni . I tu pytanie - czujnik czy termostat ? Jak czujnik to ktory ?
Na mój gust, jeżeli miga po uruchomieniu silnika... to coś jest nie tak.PieterB pisze:marrcin napisał/a:
Chciałbym sie upewnic czy normalne jet to , że po przekreceniu kluczyka na zaplon miga kontrolka od temperatury na czerwono na desce .
nie, to nie jest normalne
Miganie tej kontrolki po uruchomieniu silnika najczęściej oznacza zbyt niski poziom płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.
[ Dodano: 2013-02-27, 19:52 ]
Tu się zgodzęPieterB pisze:Jak jade autem przykladowo 80 km/h to nawet po 20 km temperatura nie skoczy na 90 stopni . caly czas jest 55-60 stopni max .Jak auto stoi to po kilku minutach łapie 90 stopni . I tu pytanie - czujnik czy termostat ? Jak czujnik to ktory ?
raczej obstawiałbym termostat.
po uruchomieniu silnika gaśnie , chodzi mi o to zanim uruchomie - przekrecony kluczyk na zaplon . Bo inne kontrolki palą sie na czerwono , z tym ze nie migają i wszystkie gasna po uruchomieniu . A ta jedna miga - ale gasnie w momencie odpalenia silnika .
W takim razie wymienie termostat , ale widzialem ze w innych tematach stawiano na czujnik . a moze sie cos stac jak bede jezdzil z tym termostatem uzkodzonym z taka temp silnika ?
W takim razie wymienie termostat , ale widzialem ze w innych tematach stawiano na czujnik . a moze sie cos stac jak bede jezdzil z tym termostatem uzkodzonym z taka temp silnika ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no jeśli nie miga po uruchomieniu silnika to okimarrcin pisze:po uruchomieniu silnika gaśnie , chodzi mi o to zanim uruchomie - przekrecony kluczyk na zaplon . Bo inne kontrolki palą sie na czerwono , z tym ze nie migają i wszystkie gasna po uruchomieniu . A ta jedna miga - ale gasnie w momencie odpalenia silnika .
raczej nie, będzie Ci więcej palił bo auto cięgle niedogrzane jest lub nagrzewa się wolniej.marrcin pisze:W takim razie wymienie termostat , ale widzialem ze w innych tematach stawiano na czujnik . a moze sie cos stac jak bede jezdzil z tym termostatem uzkodzonym z taka temp silnika ?
Spróbuj zrobić taki test odpalasz auto i sprawdzasz dolny wąż od chłodnicy jeśli nagrzewa się zaraz po tym górnym to napewno termostat do wymiany jeśli natomiast przy około 80-90 ten dolny wąż dopiero zaczyna się robić ciepłu to termostat jest gut.
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko