Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] Problem z zamykaniem szyberka po montazu elektryki

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

[B3/B4] Problem z zamykaniem szyberka po montazu elektryki

Post autor: jmm » 03 lis 2007, 22:17

Witam

Dzisiaj zamontowałem wreszcie elektrykę szyberka w 90tce i pojawił się mały zonk. Mianowicie... Gdy zamykam szyber z obojetnie jakiej pozycji to przekaźnik mi ładnie odcina na końcu i podsufitka w środku jest równiutko, tak jak było na ręcznym, ale... na zewnątrz blacha dachu jest opuszczona i to sporo :shock:
Żeby był równo z dachem muszę go lekko podnieść, ale wtedy w środku nie jest idealnie z podsufitką - no i nie jest to pozycja, którą odcina przekaźnik.

Na ręcznym sterowaniu nie było problemów.

Ktoś wie w czym może być problem, coś tam trzeba wyregulować?

Poza tym jak go zamykam z pozycji odsunietej, pod koniec zamykania strasznie ciężko idzie i zwalnia - coś tam też regulować lub smarować?

pajak16k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:08
Lokalizacja: Mława

Post autor: pajak16k » 05 lis 2007, 20:05

jedynie co i jak to mozesz dac troszke smaru tam gdzie pracuje tryb od silniczka.
Ps. u mnie tez po domknieciu dach jest ok a podsufitka nie idealnie. walczylem z tym troche ale na prozno.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 05 lis 2007, 20:17

Smatu tam dałem sporo, przyczyne zwalniania już znam, z prowadnicami pod koniec coś nie tak.

Ale bardziej martwi mnie to nie odmykanie, u Ciebie też jak przekażnik odetnie przy zamykaniu dach jest niżej niż powinien być :-/ :?:

pajak16k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:08
Lokalizacja: Mława

Post autor: pajak16k » 06 lis 2007, 08:41

z tymi prowadnicami to mozesz miec racje. a u siebie zdolalem tak ustawic zeby po odcieciu przekaznika dach byl dobrze zamkniety ale za top nie zgrywa sie podsufitka.
oge ci podpowiedziec jak regulowalem.
a wiec:
wyjmij silniczek, manualnie lub wsadz ta korbe i ustaw dach tak jak powinien byc w pozycji zamknietej, potem bez wkladania silniczka ustaw go tak zeby przekaznik odcial w pozycji zamknietej i wloz wtedy silniczek. powinno poskutkowac.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 08 lis 2007, 08:10

jmm, A próbowałes regulacji tymi śróbkami (4 torxy) którymi przykrecona jest górna metalowa czesc dachu, nimi można ustawić wysokosc-głebokość i troszke tył-przod. Ja zmieniałem szyber w coupe bo mi sie złamała prowadnica i też walczyłem z ustawieniem, pomogła własnie ta regulacja.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 08 lis 2007, 10:33

Solskier pisze:jmm, A próbowałes regulacji tymi śróbkami (4 torxy) którymi przykrecona jest górna metalowa czesc dachu, nimi można ustawić wysokosc-głebokość i troszke tył-przod. Ja zmieniałem szyber w coupe bo mi sie złamała prowadnica i też walczyłem z ustawieniem, pomogła własnie ta regulacja.
A to nie wiem jakie śrubki, jak się do nich dostać?

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 08 lis 2007, 14:20

O to i ja się dołączę do tej dyskusji, bo mam niewielkie niedomknięcie.

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 09 lis 2007, 02:11

Cholera, a już się zdążyłem napalić na elektryczny szyber... Powiedzcie, że ta historia z regulacją kończy się happy endem...

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 10 lis 2007, 14:06

pajak16k pisze:z tymi prowadnicami to mozesz miec racje. a u siebie zdolalem tak ustawic zeby po odcieciu przekaznika dach byl dobrze zamkniety ale za top nie zgrywa sie podsufitka.
oge ci podpowiedziec jak regulowalem.
a wiec:
wyjmij silniczek, manualnie lub wsadz ta korbe i ustaw dach tak jak powinien byc w pozycji zamknietej, potem bez wkladania silniczka ustaw go tak zeby przekaznik odcial w pozycji zamknietej i wloz wtedy silniczek. powinno poskutkowac.
Ten sposób powinien się sprawdzić. Też tak zrobiłem jak zakładalem elektryczny.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 lis 2007, 08:43

jmm, te 4 srówki to te co sa zaznaczone na rys. Jak uchylisz dach to w rogu napewno zobaczysz po jednej sztuce, do ich rusznia porzebny jest długi impus torxa 5mm, i żeby miec do nich dostep to musisz uprzednio zdjąc podsufitke z szybra. Lekko popuszczasz śróbki, opuszczasz spowrotem dach i regulujesz, skrecasz w całosc i masz wszysko na miejscu nawet podsufitka bedzie dobrze pasować. PS. Jest jeszcze regulacja całego dachu na śróbach mocujących go do budy. Ale w tym celu musiabyś zciągnąc cały sufit z auta, co nie jest fajnym zajeciem :-/ Pierwsze foto to miejsce tych torxów do regulacji. A nastpene to głowne śróby trzymające caly dach. PS. nie mogłem załaczyć zdjec, cały czas wyskakiwał mi error, wiec dodałem do załaczników.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl