[B3/B4] Problem z zamykaniem szyberka po montazu elektryki
[B3/B4] Problem z zamykaniem szyberka po montazu elektryki
Witam
Dzisiaj zamontowałem wreszcie elektrykę szyberka w 90tce i pojawił się mały zonk. Mianowicie... Gdy zamykam szyber z obojetnie jakiej pozycji to przekaźnik mi ładnie odcina na końcu i podsufitka w środku jest równiutko, tak jak było na ręcznym, ale... na zewnątrz blacha dachu jest opuszczona i to sporo :shock:
Żeby był równo z dachem muszę go lekko podnieść, ale wtedy w środku nie jest idealnie z podsufitką - no i nie jest to pozycja, którą odcina przekaźnik.
Na ręcznym sterowaniu nie było problemów.
Ktoś wie w czym może być problem, coś tam trzeba wyregulować?
Poza tym jak go zamykam z pozycji odsunietej, pod koniec zamykania strasznie ciężko idzie i zwalnia - coś tam też regulować lub smarować?
Dzisiaj zamontowałem wreszcie elektrykę szyberka w 90tce i pojawił się mały zonk. Mianowicie... Gdy zamykam szyber z obojetnie jakiej pozycji to przekaźnik mi ładnie odcina na końcu i podsufitka w środku jest równiutko, tak jak było na ręcznym, ale... na zewnątrz blacha dachu jest opuszczona i to sporo :shock:
Żeby był równo z dachem muszę go lekko podnieść, ale wtedy w środku nie jest idealnie z podsufitką - no i nie jest to pozycja, którą odcina przekaźnik.
Na ręcznym sterowaniu nie było problemów.
Ktoś wie w czym może być problem, coś tam trzeba wyregulować?
Poza tym jak go zamykam z pozycji odsunietej, pod koniec zamykania strasznie ciężko idzie i zwalnia - coś tam też regulować lub smarować?
z tymi prowadnicami to mozesz miec racje. a u siebie zdolalem tak ustawic zeby po odcieciu przekaznika dach byl dobrze zamkniety ale za top nie zgrywa sie podsufitka.
oge ci podpowiedziec jak regulowalem.
a wiec:
wyjmij silniczek, manualnie lub wsadz ta korbe i ustaw dach tak jak powinien byc w pozycji zamknietej, potem bez wkladania silniczka ustaw go tak zeby przekaznik odcial w pozycji zamknietej i wloz wtedy silniczek. powinno poskutkowac.
oge ci podpowiedziec jak regulowalem.
a wiec:
wyjmij silniczek, manualnie lub wsadz ta korbe i ustaw dach tak jak powinien byc w pozycji zamknietej, potem bez wkladania silniczka ustaw go tak zeby przekaznik odcial w pozycji zamknietej i wloz wtedy silniczek. powinno poskutkowac.
A to nie wiem jakie śrubki, jak się do nich dostać?Solskier pisze:jmm, A próbowałes regulacji tymi śróbkami (4 torxy) którymi przykrecona jest górna metalowa czesc dachu, nimi można ustawić wysokosc-głebokość i troszke tył-przod. Ja zmieniałem szyber w coupe bo mi sie złamała prowadnica i też walczyłem z ustawieniem, pomogła własnie ta regulacja.
Ten sposób powinien się sprawdzić. Też tak zrobiłem jak zakładalem elektryczny.pajak16k pisze:z tymi prowadnicami to mozesz miec racje. a u siebie zdolalem tak ustawic zeby po odcieciu przekaznika dach byl dobrze zamkniety ale za top nie zgrywa sie podsufitka.
oge ci podpowiedziec jak regulowalem.
a wiec:
wyjmij silniczek, manualnie lub wsadz ta korbe i ustaw dach tak jak powinien byc w pozycji zamknietej, potem bez wkladania silniczka ustaw go tak zeby przekaznik odcial w pozycji zamknietej i wloz wtedy silniczek. powinno poskutkowac.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
jmm, te 4 srówki to te co sa zaznaczone na rys. Jak uchylisz dach to w rogu napewno zobaczysz po jednej sztuce, do ich rusznia porzebny jest długi impus torxa 5mm, i żeby miec do nich dostep to musisz uprzednio zdjąc podsufitke z szybra. Lekko popuszczasz śróbki, opuszczasz spowrotem dach i regulujesz, skrecasz w całosc i masz wszysko na miejscu nawet podsufitka bedzie dobrze pasować. PS. Jest jeszcze regulacja całego dachu na śróbach mocujących go do budy. Ale w tym celu musiabyś zciągnąc cały sufit z auta, co nie jest fajnym zajeciem Pierwsze foto to miejsce tych torxów do regulacji. A nastpene to głowne śróby trzymające caly dach. PS. nie mogłem załaczyć zdjec, cały czas wyskakiwał mi error, wiec dodałem do załaczników.