[B4 1,9 TDI 1Z]Szarpanie podczas jazdy i na wolnych obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 wrz 2010, 22:42
- Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
[B4 1,9 TDI 1Z]Szarpanie podczas jazdy i na wolnych obrotach
Witam ,
Mam taki problem z silnikiem 1z na przepływce paiburg(czy jakoś tak) otóż falują mi obroty na zimnym silniku czasami na ciepłym.Podczas przyspieszania szarpie silnikiem (trzeci bieg 80 km/h i 4 ok 95 km/h nie mam obrotomierza więc nie wiem jakie obroty )Co może być przyczyną ? Po skanowaniu vag-iem był jeden błąd dotyczył on szczotek alternatora.Co to ma wspólnego z szarpaniem? :mrgreen:
Mam taki problem z silnikiem 1z na przepływce paiburg(czy jakoś tak) otóż falują mi obroty na zimnym silniku czasami na ciepłym.Podczas przyspieszania szarpie silnikiem (trzeci bieg 80 km/h i 4 ok 95 km/h nie mam obrotomierza więc nie wiem jakie obroty )Co może być przyczyną ? Po skanowaniu vag-iem był jeden błąd dotyczył on szczotek alternatora.Co to ma wspólnego z szarpaniem? :mrgreen:
Jeżeli w Tdi występuje obrotomierz to sygnał dla niego brany jest właśnie z alternatora.
W Twoim przypadku będzie jak w tym temacie https://audi80.pl/19tdi-1z-przerywa- ... t46251.htm
Na przyszłość użyj szukaj!
W Twoim przypadku będzie jak w tym temacie https://audi80.pl/19tdi-1z-przerywa- ... t46251.htm
Na przyszłość użyj szukaj!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Objawy ewidentne ,przyczyną jest brudny nastawnik pompy wtryskowej ,jakieś 2,3 godzinki zabawy i po problemie .Vag przy składaniu niezbędny do skalibrowania napięcia RSW i ustawienia dawki ,a najprościej przekonać się odpinając wtyczkę prędkościomierza przy skrzyni ,powinno przestać szarpaćluki1987ddz27HK pisze:Witam ,
Mam taki problem z silnikiem 1z na przepływce paiburg(czy jakoś tak) otóż falują mi obroty na zimnym silniku czasami na ciepłym.Podczas przyspieszania szarpie silnikiem (trzeci bieg 80 km/h i 4 ok 95 km/h nie mam obrotomierza więc nie wiem jakie obroty )Co może być przyczyną ?
kompletnie nic .luki1987ddz27HK pisze:Po skanowaniu vag-iem był jeden błąd dotyczył on szczotek alternatora.Co to ma wspólnego z szarpaniem? :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 wrz 2010, 22:42
- Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 wrz 2010, 22:42
- Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Koledzy ja też mam taki problem z tym szarpaniem czasami szarpie na 2-3-4-5 nastawnik wyczyszczony bo myślałem ze to przez to szarpie rozebrałem i nie był wcale brudny na 5 przy 100 potrafi szarpać ale to nie zawsze. mam wtryski afn i chipsa. Gdy pocisnę chwilkę tak ponad 3 tys to potem spokojnie już jedzie ale za jakiś czas znowu przedtem to było co jakiś czas a teraz w ostatnie dni się nasiliło czujnik położenia wału wyczyściłem też i dalej to samo dzisiaj przełożyłem sterujący ten org z 90 km i tez bez zmian. I gdy szarpie to jak stanę na wolnych obr delikatnie poszarpuje obrotomierz i silnikiem jakby szarpało.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dawkę dzisiaj sprawdzałęm i jest 4.0-4.2 a korekty na wtryskach dochodza max do 0.80. Dawka spokojna jest nie skacze dużo. nastawnik jak czyściłem to prawie zero opiłków i org luty były i 300 na blacie.
[ Dodano: 2013-03-02, 22:40 ]
Na jałowym tylko wtedy szarpie silnikiem gdzy podczas jazdy jka dam 2 i mam tak 1200-1400 to czuje jak poszarpuje gdy depne na 2 tak ponad 3 tys to jest chwila spokoju i potem znowu zaczyna poszarpywać
[ Dodano: 2013-03-02, 22:40 ]
Na jałowym tylko wtedy szarpie silnikiem gdzy podczas jazdy jka dam 2 i mam tak 1200-1400 to czuje jak poszarpuje gdy depne na 2 tak ponad 3 tys to jest chwila spokoju i potem znowu zaczyna poszarpywać
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ale on ma pierburgaKrzysiek 84 pisze:Nie wiem czy to Ci pomoże, ale czasem na Boschu szarpie i od razu obstawia sie nastawnik
Vaga podepnij i zobacz co się dzieje w momencie kiedy szarpie ,dawka i korekcje zapewne fiksują w tym momencie ...i być może kąt wtrysku...podłącz zloguj statycznie 000,001 ,004 ,013 wrzuć tu http://vaglog.rtnet.pl/ i podaj linkibozmek pisze:Wypiąłem wtyczkę od prędkości i dalej to samo nawet na 1 przy 1200 obr czuć szarpniecie i na jałowym chwilami tak szrpie jakby któryś tłok paliwa nie dostawał chwilami albo coś.