Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9tdi 1z] Świecąca kontrolka oleju przy 2tys obr

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 mar 2013, 10:07

Daro93 pisze:właśnie raz już mnie ktoś oświecał na temat przeładowania,bo autko na ciepłym silniku nie chce się zebrać powyżej niż 4,5tys obr,na zimnym
4,5 tys :shock: Czy Ty wiesz co masz :?: :shock: Czy z benzyną ci się pomyliło :?: :roll: Popatrz w specyfikację do jakich obrotów max kręci się normalne tdi ,bo widze że w kwesti obrotów ,wymagasz od niego więcej niż fabryka dała ;-) Ale młody jeszcze jesteś :mrgreen: masz czas żeby się nauczyć ...ja jak miałem twoje lata też mało wiedziałem ;-)

Daro93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2013, 13:59
Lokalizacja: Brzozow

Post autor: Daro93 » 17 mar 2013, 11:07

MUNIOR, Nic mi się nie pomyliło ;-) Źle mnie zrozumiałeś,bo sam nie wspomniałem o tym ale zdarzyło mi się max 2 razy takie sprawdzenie,na codzień nie kręcę więcej niż 3,5tys obr :-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 mar 2013, 11:49

Daro93 pisze: Nic mi się nie pomyliło ;-) Źle mnie zrozumiałeś,bo sam nie wspomniałem o tym ale zdarzyło mi się max 2 razy takie sprawdzenie,
I co to sprawdzenie maiło na celu :?: Jedyną rzeczą jaką można uzyskać piłowaniem tego silnika na jałowym biegu do max obrotów ,to podwieszenie hydrauliki ...nic więcej nie da się tak sprawdzić :-P

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 17 mar 2013, 12:35

3,5k to praktycznie koniec zakresu przynajmniej u mnie na t15 nie odczuwam już fajnego ciągnięcia.

Daro93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2013, 13:59
Lokalizacja: Brzozow

Post autor: Daro93 » 17 mar 2013, 13:14

MUNIOR pisze:I co to sprawdzenie maiło na celu :?:
No właśnie to czy ponownie auto będzie tak przerywało,bo jak już wcześniej wspomniałem coś jest nie tak i przerywa lub nie wiem jak to opisać,myślałem że to tylko zbieg okoliczności ale po ponownym krótkim sprawdzeniu dalej to samo. Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
Auto stoi u mechanika to powiem mu żeby sprawdził co może być tą przyczyną że się dzieje :-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 mar 2013, 14:46

Daro93 pisze:No właśnie to czy ponownie auto będzie tak przerywało,bo jak już wcześniej wspomniałem coś jest nie tak i przerywa lub nie wiem jak to opisać,myślałem że to tylko zbieg okoliczności ale po ponownym krótkim sprawdzeniu dalej to samo. Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
Auto stoi u mechanika to powiem mu żeby sprawdził co może być tą przyczyną że się dzieje
Widzę że produkuję się niepotrzebnie ,bo komletnie nie rozumiesz o czym się do Ciebie rozmawia ;-) No więc ostatnia próba <ok> Sam wymuszasz podwieszenie hydrauliki ,piłując na max obroty nie obciążony silnik ,a pużniej dziwisz się że się podwiesiła :roll: co nie jest niczym nadzwyczajnym i się zdarza w silnikach z hydropopychaczami ,a szczególnie jak ktoś zalewa zbyt gęsty olej i katuje silnik wprowadzając go na max obroty ,na nie w pełni rozgrzanym silniku .Każdy średnio ogarniety mechanik ci to potwierdzi ,a jak któryś nie potwierdzi i zacznie o to obwiniać inne rzeczy np.turbinę ,to strach pomyśleć jakie będą jego dalsze diagnozy i ile te chore teorie będą kosztowały właściciela ,czyli Ciebie 8-)

[ Dodano: 2013-03-17, 14:48 ]
Daro93 pisze:Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
A ja jestem na 100% pewien że nie 8-)

Daro93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2013, 13:59
Lokalizacja: Brzozow

Post autor: Daro93 » 17 mar 2013, 15:32

MUNIOR, Heh teraz do mnie dotarło ;-) ale wiesz dla jasności żeby nie było ja nie piłuję silnika,czasem takie coś potrafi się nawet zdarzyć przy małych prędkościach i nie dużych obrotach :-?
MUNIOR pisze:Daro93 napisał/a:
Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
A ja jestem na 100% pewien że nie 8-)
<ok> więc będę szukał innej przyczyny,sprawdzę wszystko co napisałeś na poprzedniej stronie co może być przyczyna :-P

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 17 mar 2013, 18:22

Sprawdź wężyki podciśnieniowe pod akumulatorem często lubi się dziurka zrobić. Ewentualnie zrób bajpasa przy n75.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl