Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[1.9tdi 1z] Świecąca kontrolka oleju przy 2tys obr

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 mar 2013, 10:07

Daro93 pisze:właśnie raz już mnie ktoś oświecał na temat przeładowania,bo autko na ciepłym silniku nie chce się zebrać powyżej niż 4,5tys obr,na zimnym
4,5 tys :shock: Czy Ty wiesz co masz :?: :shock: Czy z benzyną ci się pomyliło :?: :roll: Popatrz w specyfikację do jakich obrotów max kręci się normalne tdi ,bo widze że w kwesti obrotów ,wymagasz od niego więcej niż fabryka dała ;-) Ale młody jeszcze jesteś :mrgreen: masz czas żeby się nauczyć ...ja jak miałem twoje lata też mało wiedziałem ;-)

Daro93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2013, 13:59
Lokalizacja: Brzozow

Post autor: Daro93 » 17 mar 2013, 11:07

MUNIOR, Nic mi się nie pomyliło ;-) Źle mnie zrozumiałeś,bo sam nie wspomniałem o tym ale zdarzyło mi się max 2 razy takie sprawdzenie,na codzień nie kręcę więcej niż 3,5tys obr :-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 mar 2013, 11:49

Daro93 pisze: Nic mi się nie pomyliło ;-) Źle mnie zrozumiałeś,bo sam nie wspomniałem o tym ale zdarzyło mi się max 2 razy takie sprawdzenie,
I co to sprawdzenie maiło na celu :?: Jedyną rzeczą jaką można uzyskać piłowaniem tego silnika na jałowym biegu do max obrotów ,to podwieszenie hydrauliki ...nic więcej nie da się tak sprawdzić :-P

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 17 mar 2013, 12:35

3,5k to praktycznie koniec zakresu przynajmniej u mnie na t15 nie odczuwam już fajnego ciągnięcia.

Daro93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2013, 13:59
Lokalizacja: Brzozow

Post autor: Daro93 » 17 mar 2013, 13:14

MUNIOR pisze:I co to sprawdzenie maiło na celu :?:
No właśnie to czy ponownie auto będzie tak przerywało,bo jak już wcześniej wspomniałem coś jest nie tak i przerywa lub nie wiem jak to opisać,myślałem że to tylko zbieg okoliczności ale po ponownym krótkim sprawdzeniu dalej to samo. Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
Auto stoi u mechanika to powiem mu żeby sprawdził co może być tą przyczyną że się dzieje :-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 mar 2013, 14:46

Daro93 pisze:No właśnie to czy ponownie auto będzie tak przerywało,bo jak już wcześniej wspomniałem coś jest nie tak i przerywa lub nie wiem jak to opisać,myślałem że to tylko zbieg okoliczności ale po ponownym krótkim sprawdzeniu dalej to samo. Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
Auto stoi u mechanika to powiem mu żeby sprawdził co może być tą przyczyną że się dzieje
Widzę że produkuję się niepotrzebnie ,bo komletnie nie rozumiesz o czym się do Ciebie rozmawia ;-) No więc ostatnia próba <ok> Sam wymuszasz podwieszenie hydrauliki ,piłując na max obroty nie obciążony silnik ,a pużniej dziwisz się że się podwiesiła :roll: co nie jest niczym nadzwyczajnym i się zdarza w silnikach z hydropopychaczami ,a szczególnie jak ktoś zalewa zbyt gęsty olej i katuje silnik wprowadzając go na max obroty ,na nie w pełni rozgrzanym silniku .Każdy średnio ogarniety mechanik ci to potwierdzi ,a jak któryś nie potwierdzi i zacznie o to obwiniać inne rzeczy np.turbinę ,to strach pomyśleć jakie będą jego dalsze diagnozy i ile te chore teorie będą kosztowały właściciela ,czyli Ciebie 8-)

[ Dodano: 2013-03-17, 14:48 ]
Daro93 pisze:Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
A ja jestem na 100% pewien że nie 8-)

Daro93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2013, 13:59
Lokalizacja: Brzozow

Post autor: Daro93 » 17 mar 2013, 15:32

MUNIOR, Heh teraz do mnie dotarło ;-) ale wiesz dla jasności żeby nie było ja nie piłuję silnika,czasem takie coś potrafi się nawet zdarzyć przy małych prędkościach i nie dużych obrotach :-?
MUNIOR pisze:Daro93 napisał/a:
Ale myślę że winą będzie turbina lecz nie jestem pewien w 100%
A ja jestem na 100% pewien że nie 8-)
<ok> więc będę szukał innej przyczyny,sprawdzę wszystko co napisałeś na poprzedniej stronie co może być przyczyna :-P

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 17 mar 2013, 18:22

Sprawdź wężyki podciśnieniowe pod akumulatorem często lubi się dziurka zrobić. Ewentualnie zrób bajpasa przy n75.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl