[Avant B4]rysy po myjce mechanicznej,proszę o pomoc ?
[Avant B4]rysy po myjce mechanicznej,proszę o pomoc ?
witam,mam problem,poprzedni właściciel jeżdził na myjnie samochodowe w cpnach,posiadam na dachu i masce okropne rysy po szczotkach
proszę o jakąś poradę jak to usunąć,nie wiem,czy dam radę usunąć to np samą G3 fareclą
macie,może jakąś poradę jak to zlikwidować,może najpierw jakiś papier wodny 3000
nie wiem za bardzo jak się za to zabrać,kiedyś mechanicznie polerowałem fareclą tylko auta,ale te rysy są mocniejsze
proszę o jakąś fachową poradę i dziękuję
proszę o jakąś poradę jak to usunąć,nie wiem,czy dam radę usunąć to np samą G3 fareclą
macie,może jakąś poradę jak to zlikwidować,może najpierw jakiś papier wodny 3000
nie wiem za bardzo jak się za to zabrać,kiedyś mechanicznie polerowałem fareclą tylko auta,ale te rysy są mocniejsze
proszę o jakąś fachową poradę i dziękuję
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Panowie....
G3 to nie jest dobra pasta do polerki 3M, Menzerna to są dobre pasty Po myjce kto wie jakich rys nie powinno być bo jak można myjąc auto porysować go tak aby nie dało się wypolerować :?:
Znając życie to trzeba papier wodny 2500, 3000. Później 3M z zielonym korkiem i twardym padem, żółty korek i średni pad, niebieski korek i miękki pad :->
Z racji tego, że masz srebrny kolor jesteś na wygranej pozycji gdyż na tym kolorze najmniej widać rysy Biorąc to pod uwagę śmiało możesz robić polerkę na zielonym i niebieskim korku, ale zwróć uwagę (jeżeli będziesz tarł papierem wodnym) czy po zrobieniu zielonego korka większość rys została usunięta. Być może trzeba będzie też zrobić żółty korek po to aby jak najwięcej rys usunąć
Na końcu oczywiście wosk, ale o tym zapewne wiesz
Obroty reguluje się w zależności od powierzchni na jakiej pracujesz Polerowanie zderzaka różni się od polerowania chociażby maski Tak samo jest różnica jeżeli polerujesz twardym padem i miękkim.
Przy polerowaniu małych i obłych powierzchni jak np zderzaki oraz stosując twardy pad obroty ustawiasz sobie niższe niż w przypadku maski i miękkiego pada.
G3 to nie jest dobra pasta do polerki 3M, Menzerna to są dobre pasty Po myjce kto wie jakich rys nie powinno być bo jak można myjąc auto porysować go tak aby nie dało się wypolerować :?:
Znając życie to trzeba papier wodny 2500, 3000. Później 3M z zielonym korkiem i twardym padem, żółty korek i średni pad, niebieski korek i miękki pad :->
Z racji tego, że masz srebrny kolor jesteś na wygranej pozycji gdyż na tym kolorze najmniej widać rysy Biorąc to pod uwagę śmiało możesz robić polerkę na zielonym i niebieskim korku, ale zwróć uwagę (jeżeli będziesz tarł papierem wodnym) czy po zrobieniu zielonego korka większość rys została usunięta. Być może trzeba będzie też zrobić żółty korek po to aby jak najwięcej rys usunąć
Na końcu oczywiście wosk, ale o tym zapewne wiesz
Obroty reguluje się w zależności od powierzchni na jakiej pracujesz Polerowanie zderzaka różni się od polerowania chociażby maski Tak samo jest różnica jeżeli polerujesz twardym padem i miękkim.
Przy polerowaniu małych i obłych powierzchni jak np zderzaki oraz stosując twardy pad obroty ustawiasz sobie niższe niż w przypadku maski i miękkiego pada.
to przereklamowany na forach mało wydajny shit którego pasta z najgrubszym ziarnem nie jest w stanie sobie poradzić z rysami po papierze 2000 w przeciwieństwie do 3M/Presta, z całą resztą się zgadzam pod warunkiem, że czarny286 ma pojęcie jak używać papieru wodnego żeby nie zobaczyć w pewnym momencie podkladu :mrgreen:Niki20 pisze:Menzerna
luz, mój znajomy w tamtym roku po przeczytaniu kilku opinii z jakiegoś niby-grubszego forum zakupił te pasty razem z futrami pomimo tego, że wcześniej pracowaliśmy z Prestą. Jak dla mnie te pasty nie nadają się do profesjonalnego polerowania lakieru. Futro czarne sypie się po kilku zrobionych elementach i nie ma odpowiedniej twardości, a białe szkoda gadać :roll: Na plus Menzerny jest na pewno czystość podczas pracy, przy 3M/Presta/G3 resztki niewypracowanej pasty brudzą wszystko dookoła ale przy cenie niecałych 100pln za butle 1000g biją na głowę Menzerne jakością i wydajnością
trzeba, kiedyś się niezle przejechałem <ok>
Niki20 pisze:trzeba umieć żeby takie coś zrobić
trzeba, kiedyś się niezle przejechałem <ok>
moja wiedza i doświadczenie nie jest,aż tak ubogie he he,papier ścierny miałem w ręku ale ? nie robiłem tego nigdy na aucie,papierem wodnym
jeszcze jedno,sądzicie,że przez samą polerkę nie zlikwiduję rys na lakierze,uwierzcie mi,że naprawdę mam hardkorowe te rysy,tak jak by ktoś twardą szczotką mył auto
znalazłem taki film na YOU TUBE,co sądzicie o wykonaniu polerki przez tego gościa,użył g3-m3 i wosku ?
polerka
jeszcze jedno,sądzicie,że przez samą polerkę nie zlikwiduję rys na lakierze,uwierzcie mi,że naprawdę mam hardkorowe te rysy,tak jak by ktoś twardą szczotką mył auto
znalazłem taki film na YOU TUBE,co sądzicie o wykonaniu polerki przez tego gościa,użył g3-m3 i wosku ?
polerka
ten koles z filmiku to kompletny idiota, gdyby liznął troszke temat blacharstwa i lakiernictwa wiedziałby ze jezeli się matuje papierem wodnym to robi się to sposobem okrężnym a nie tak jak on. W ogole jezeli się matuje, czy wyrównuje to trzeba robic okrezne ruchy. Fale dunaju na masce potem będa :mrgreen: