[B3 1.8S JN] Co to za króciec??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
[B3 1.8S JN] Co to za króciec??
Witam. Tak jak w temacie potrzebuje informacji gdzie ten króciec zaznaczony na czerwono powinien być podłączony??
Druga sprawa to za niskie obroty na zimnym silniku oraz pływające obroty ale tylko na zagrzanym silniku (od 30 do 70 st. wszystko jest o.k.)
I jeszcze jedno nie mogę znaleźć złącza vag. Szukałem w skrzynce bezpieczników oraz nad pedałami i nic tam nie ma.
Druga sprawa to za niskie obroty na zimnym silniku oraz pływające obroty ale tylko na zagrzanym silniku (od 30 do 70 st. wszystko jest o.k.)
I jeszcze jedno nie mogę znaleźć złącza vag. Szukałem w skrzynce bezpieczników oraz nad pedałami i nic tam nie ma.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy to nie jest przypadkiem miejsce gdzie był podłączony silniczek krokowy. Jak się ma LPG to podłącza się go miksera gazu a tu pozostaje dziura. Druga opcja to mógł tu być podłączony filtr węglowy pochłaniający opary ze zbiornika.
Co do drugiego pytania to chyba w JN nie takiego złącza, zdejmij półkę i poszukaj pod nią bo może ktoś wypiął złącza z tej półki. I tak z tych złączy będziesz mógł co najwyżej odczytać kody błyskowe.
Co do drugiego pytania to chyba w JN nie takiego złącza, zdejmij półkę i poszukaj pod nią bo może ktoś wypiął złącza z tej półki. I tak z tych złączy będziesz mógł co najwyżej odczytać kody błyskowe.
Re: [B3 1.8S JN] Co to za króciec??
króciec ma być zaślepiony i wyczyść silniczek krokowylysy_pelplin pisze:Witam. Tak jak w temacie potrzebuje informacji gdzie ten króciec zaznaczony na czerwono powinien być podłączony??
[url=http://images38.fotosik.pl/2000/c90eb2c8f6d7aeeem.jpg]Obrazek[/URL]
Druga sprawa to za niskie obroty na zimnym silniku oraz pływające obroty ale tylko na zagrzanym silniku (od 30 do 70 st. wszystko jest o.k.)
I jeszcze jedno nie mogę znaleźć złącza vag. Szukałem w skrzynce bezpieczników oraz nad pedałami i nic tam nie ma.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Spadają ale i jednocześnie dalej faluje?lysy_pelplin pisze:Zawór dodatkowego powietrza sprawny- po ściśnięciu przewodu spadają obroty.
Jeszcze w JN jest coś takiego jak: Zawór dwudrożny układu zwiększania obrotów biegu jałowego. A przynajmniej tak twierdzi książka Regulują i naprawiam Audi 80, choć na dalszych stronach nie opisali tego ustrojstwa.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
bo tam nie da się vag'a podłączyć ino wybłyskanie kodów pozostajelysy_pelplin pisze:I jeszcze jedno nie mogę znaleźć złącza vag.
o właśnie o tym chciałem wspomniećaldi pisze:Jeszcze w JN jest coś takiego jak: Zawór dwudrożny układu zwiększania obrotów biegu jałowego. A przynajmniej tak twierdzi książka Regulują i naprawiam Audi 80, choć na dalszych stronach nie opisali tego ustrojstwa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no najlepiej to na oscyloskop ale i zwykłym miernikiem się da chodź nie zawsze to zależy od miernika najlepiej analogowym. I normalnie podłączasz woltomierz + do przewodu sondy i masa z silnika i heja. No w każdym razie ma oscylować od 0.1 do 1 V.lysy_pelplin pisze:A może wiesz jak najlepiej sprawdziż sondę??
Bo sondę masz pewnie jedno przewodową przynajmniej u mnie taka była!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
kolego ten przewod zaslepiony idzie do zaworu który znajduje sie po prawej stronie silnika zaraz pod kolektorem ssacym. A falowanie obrotów po wymianie sondy lambda sie nie pozbedziesz. Masz bardzo prozaiczny silnik i wymiana sondy lambda poprawi tylko dawke paliwa.... (nieznacznie ale poprawi). Jesli chodzi poprawienie obrotów w twoim silniku to przedewszystkim zakup sobie zmywacz (odtłuszczacz ) w sprayu. Rozgrzej silnik i psikaj na wsyztskie połaczenia przewodów , wtryski itp. Jesli zacznie sie dusic , zwiekszać obroty silnika ( jednym słowem reagowac na zwiekoszoną dawke czegos co sie pali ) tzn ze masz nieszczelnosc i musisz sie tym zająć. JEsli takowej nie a cały układ masz prawidłowo podłaczony to asz cos nie tak ze sterowaniem paliwa. tzn wtryski , regulator cisnienia itp.