Post
autor: bobsley6 » 03 kwie 2013, 10:16
kolego ten przewod zaslepiony idzie do zaworu który znajduje sie po prawej stronie silnika zaraz pod kolektorem ssacym. A falowanie obrotów po wymianie sondy lambda sie nie pozbedziesz. Masz bardzo prozaiczny silnik i wymiana sondy lambda poprawi tylko dawke paliwa.... (nieznacznie ale poprawi). Jesli chodzi poprawienie obrotów w twoim silniku to przedewszystkim zakup sobie zmywacz (odtłuszczacz ) w sprayu. Rozgrzej silnik i psikaj na wsyztskie połaczenia przewodów , wtryski itp. Jesli zacznie sie dusic , zwiekszać obroty silnika ( jednym słowem reagowac na zwiekoszoną dawke czegos co sie pali ) tzn ze masz nieszczelnosc i musisz sie tym zająć. JEsli takowej nie a cały układ masz prawidłowo podłaczony to asz cos nie tak ze sterowaniem paliwa. tzn wtryski , regulator cisnienia itp.