:shock: :shock: :shock:KORU pisze:Zamiast metalowej opaski moze byc trytka, ważne zeby oslona trzymała sie na miejscu. Jest szybko i skutecznie. To nie konkurs piękności.
Samochód marzeń - kup i zrób
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
Słuchajcie nie da się wiedzieć wszystkiego. Widziałem odcinek z Audi i kilka innych i szczerze powiem że chciałbym aby moje Quattro tam trafiło.
Reasumując. Wszystko było zrobione poprawnie i samochód podwoił swoją wartość. Bez tego programu właściciel musiałby to zrobić na własny koszt a tak jeździ odratowanym Compi.
Reasumując. Wszystko było zrobione poprawnie i samochód podwoił swoją wartość. Bez tego programu właściciel musiałby to zrobić na własny koszt a tak jeździ odratowanym Compi.
jeżeli wszystko jest na poziomie demontażu chlodnicy, to ja też bym zeby chciał moje auto tam trafiło, mam starego żuka trzeba w nim burty pospawać bo sie otwierają podczas jazdy i się boję żeby mi świnie nie wypadły jak je wiozę do skupu żywca. Ma ktos namiar na ten warsztat ?krzysiek_kw15 pisze:Wszystko było zrobione poprawnie
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Otóż to.Krycha pisze:Jest jakaś inicjatywa, fajny program na którym można zawiesić oko w niedzielne przedpołudnie, pooglądać ciekawe auta to oczywiście specjaliści znajdą się wszędzie i skrytykują, bo już sami założyli ringi na zegary, wymienili filtr powietrza i olej i wiedzą już na czym polega mechanika pojazdowa...
akurat trytytka i przekładnie kierownicze to dwie sprawy
bo regeneruje przekładnię i trytytki można stosować ale tylko i wyłącznie z osłonami gumowymi oraz nie jakieś cieniutkie a minimum 4mm szerokości i gwarantuje ze zima im nie groźna
zaś trytytka i osłona plastikowa to wielka porażka specjalisty chyba ze lubi naciągać klijentow
bo regeneruje przekładnię i trytytki można stosować ale tylko i wyłącznie z osłonami gumowymi oraz nie jakieś cieniutkie a minimum 4mm szerokości i gwarantuje ze zima im nie groźna
zaś trytytka i osłona plastikowa to wielka porażka specjalisty chyba ze lubi naciągać klijentow
duo spokojnie poczekaj cierpliwie , pracuje nad tym.duo pisze:jeżeli wszystko jest na poziomie demontażu chlodnicy, to ja też bym zeby chciał moje auto tam trafiło, mam starego żuka trzeba w nim burty pospawać bo sie otwierają podczas jazdy i się boję żeby mi świnie nie wypadły jak je wiozę do skupu żywca. Ma ktos namiar na ten warsztat ?krzysiek_kw15 pisze:Wszystko było zrobione poprawnie
co do świnek tym ttez bym sie nie przejmował połamane kopyta itp itd będziej miał łatwiejszy zbyt , teraz na topie padlina połamana ,ma lepsze branie na szyneczki
Te remonty tak źle nie wyglądały biorąc pod uwagę sporą rzeszę specjalistów , na których można trafić.
Sporo podratowali ten samochód, ogólnie dobrze że właściciel chce go zbliżyć do stanu oryginalnego.
11:14 "Mechaniczny wtrysk plus instalacja gazowa wolnossąca zawsze jest nieszczęście"realizator się chyba trochę zagubił bo ostre zbliżenie na pompę ABS :mrgreen:
11:46 Znowu mowa o mechanicznym wtrysku i znowu zbliżenie na ABS :mrgreen:
Pewnie kazali mu filmować cienkie metalowe rurki <ok>
Sporo podratowali ten samochód, ogólnie dobrze że właściciel chce go zbliżyć do stanu oryginalnego.
11:14 "Mechaniczny wtrysk plus instalacja gazowa wolnossąca zawsze jest nieszczęście"realizator się chyba trochę zagubił bo ostre zbliżenie na pompę ABS :mrgreen:
11:46 Znowu mowa o mechanicznym wtrysku i znowu zbliżenie na ABS :mrgreen:
Pewnie kazali mu filmować cienkie metalowe rurki <ok>