[2.0 ABK] Audi 100 C4 problem
[2.0 ABK] Audi 100 C4 problem
Witam. Audi 100 C4 z silnikiem 2.0 ABK + LPG. Na gazie auto jedzie bardzo fajnie. Na PB przy 2 tyś rpm silnik dławi się, szarpie, nie wkręca się powyżej 2 tyś pomimo pedału gazu do podłogi. Przy przełączeniu z LPG na PB powyżej 2 tyś rpm auto jedzie na PB dobrze, nie szarpie. Męczę się z tym problemem od 3 miesięcy, wymienione:
-świece
- filtr paliwa
- wtryski
- czujnik położenia przepustnicy
- sprawdzona przepływka
- nie mogę zlokalizować przekaźnika nr 30, w setce nie ma go pod kierownicą
Proszę o pomoc.
-świece
- filtr paliwa
- wtryski
- czujnik położenia przepustnicy
- sprawdzona przepływka
- nie mogę zlokalizować przekaźnika nr 30, w setce nie ma go pod kierownicą
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, 18:30 przez Zahar, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG był podpinany, gdy brat wymieniał u mechanika wtryski. Mechanior powiedział, że są to jakieś drobne błędy. Dziwne, bo wciąż miga czerwona kontrolka z wykrzyknikiem, lecz to chyba coś powiązane z hamulcami. Czy instalacja LPG i jej elektryka może mieć coś związanego z szarpaniem? Gdzie w Audi 100 jest przekaźnik odpowiedzialny za sterowanie ecu?
A nie wywala błędu sondy lambda?Zahar pisze:Czy instalacja LPG i jej elektryka może mieć coś związanego z szarpaniem?
Po skasowaniu pojawiają się ponownie?Zahar pisze:Mechanior powiedział, że są to jakieś drobne błędy
[ Dodano: 2013-04-15, 19:24 ]
Sprawdź poziom płynu hamulcowego.Zahar pisze:miga czerwona kontrolka z wykrzyknikiem
wg. mnie sonda padła i pokazuje głupoty, miałem przypadek że sonda pokazywała ujemne wartości napięcia i silnik głupiał, brak mocy, szarpanie, nie wkręcał się na obroty, wykręciłem sondę i okazało sie że ceramika pękła, a sonda miała 3 tygodnie.
P.S. nie pisz dwóch tematów o tym samym
https://audi80.pl/c4-abk-zla-praca-n ... t79112.htm
P.S. nie pisz dwóch tematów o tym samym
https://audi80.pl/c4-abk-zla-praca-n ... t79112.htm