Nowe klocki mają ok.1,5cm grubosci ,wiec jak masz grubość w okolicy 1 cm ,to klocki są jeszcze do jazdy ...jak poniżej 0,5 cm to można myśleć o wymianie ...jak widać przez felgi samą "blachę " to klocki ,a raczej to co z nich zostało ,zwykle już słychać ,przy kązdym hamowaniuBorn2lie pisze:Aż tak nieogarnięty to nie jestem żeby nie wiedzieć gdzie są klocki hamulcowe, nie potrafię jedynie ocenić czy ich grubość jest wystarczająca.
[1.9TDI 1Z B4] Obowiązkowe wymiany i naprawy zaraz po kupnie
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
krzysiek21_01_1989
- Forum Audi 80

- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Fur prawie identyczny jak mój, tylko felunek inny:) Ale na temat, na początek jak kupiłeś od kogoś obcego i nie masz potwierdzenia na naprawy to zacznij od najpotrzebniejszych rzeczy:
- olej,
- filtr oleju, powietrza, paliwa - o ile daje objawy, że trzeba go wymienić - a te objawy to np. trudniejsze odpalanie, wrażenie "mulenia", chociaż na to przyczyn mogą być dziesiątki,
- rozrząd
- uszczelki wszelkiego typu, szczególnie pod pokrywą zaworów lubią się sypać,
- płyn chłodniczy też dobrze wymienić - niby wydaje się, że niepotrzebnie to się robi, ale warto,
- zawieszenie - tylko te elementy które tego wymagają, na OKP na 40 zł tak Ci przebadają auto, że będziesz wiedział co i jak, tylko umów się ze znajomym diagnostą, obcy Cię skasuje i nie przyłoży się do sprawy raczej,
- tylne zaciski - temat rzeka, powraca zwykle po każdej zimie jak się nie zrobi tego raz i porządnie.
Przyjemnego użytkowania:)
- olej,
- filtr oleju, powietrza, paliwa - o ile daje objawy, że trzeba go wymienić - a te objawy to np. trudniejsze odpalanie, wrażenie "mulenia", chociaż na to przyczyn mogą być dziesiątki,
- rozrząd
- uszczelki wszelkiego typu, szczególnie pod pokrywą zaworów lubią się sypać,
- płyn chłodniczy też dobrze wymienić - niby wydaje się, że niepotrzebnie to się robi, ale warto,
- zawieszenie - tylko te elementy które tego wymagają, na OKP na 40 zł tak Ci przebadają auto, że będziesz wiedział co i jak, tylko umów się ze znajomym diagnostą, obcy Cię skasuje i nie przyłoży się do sprawy raczej,
- tylne zaciski - temat rzeka, powraca zwykle po każdej zimie jak się nie zrobi tego raz i porządnie.
Przyjemnego użytkowania:)
- hudy
- Forum Audi 80

- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Kolego olej, filtry to podstawa jeśli samochód jest niewiadomego pochodzenia.Ja bym jeszcze do tego dorzucił płyn hamulcowy. Co do łączników to chwyć ręką za gałkę i niech ktoś buja samochodem na boki.Jak poczujesz luz to do wymiany. Co do licznika to pewnie zimne luty. Przylutować albo nie bawić się i kupić inny licznik. Co do czujnika temperatury to możesz sprawdzić jego rezystancje (na forum znajdziesz gdzie jest czujnik, jak to zrobić i jakie wartości powinien pokazywać miernik)
- krzyn33
- Forum Audi 80

- Posty: 152
- Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
- Imię: Adam
- Model: Audi A3
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Rzeszów
Jeżeli chodzi o licznik przy prędkościomierzu to jest tam taki trybik zębaty, który często się "kończy", trzeba wymienić na nowy:Born2lie pisze:co do licznika (prędkościomierza) to wyzerował się, jak pacnie ręką deskę nad nim to czasem wskazówka wskoczy na tyle ile jadę, ale po chwili spada, z licznikiem przejechanych km dzieją się ogólnie cuda.
http://allegro.pl/tryb-licznika-km-volv ... 61790.html








