na ori zawieszeniu była troszkę koza kupiłem niższe sprężyny
zrobiło się ładniej

Po pewnym czasie znowu mi się wysokość i twardość nie podobała :mrgreen:
na tył przyszło KW
a przód hand made na sprężynach HR i amorkach KONI z regulacją twardości
Do niedawna auto wyglądało tak:
Mechaniczny wtrysk i podtlenek w bagażniku straaasznie mi się nie podobał. U poprzedniego właściciela auto chyba nie widziało nic innego oprócz gazu. Zadecydowane - swapujemy. Wybór padł na 1.8T. Tak wiem profanacja z 5 na 4

silnik i skrzynia z audi a4 1.8T
podłużnice wzmocnione blachą 3mm, pospawane nowe łapy, wydech przelot w całości z kwasiaka 2,5' na dwóch tłumikach. Dolot ok 60mm +duży intercooler, licznik z a3 (jeszcze nie wsadzony), chłodnica od klimy już wpakowana, muszę kupić sprężarkę i coś wymyślimy (oryginalnie była klimatyzacja więc coś z tego będzie) udało mi się też dorwać tanio filtr ITG

po dłuższym czasie silnik siedzi w aucie pali i sam umie się poruszać :mrgreen:
Auto jest już w końcowej fazie, będę stopniowo uaktualniać
