audi coupe gt 2.2kv swap 1.8T
audi coupe gt 2.2kv swap 1.8T
Zacznijmy od początku. Audi kupiłem mniej więcej 3 lata temu i było to moje pierwsze auto, stan lakieru był w miarę dobry ale wymagał poprawek > wakacje spędzone u kolegi lakiernika = auto ma cały nowy lakier. Wymieniłem w zawieszeniu wszystko co trzeba było, wyprałem całą tapicerkę, nowe płyny, paski i inne duperele w takim stanie auto czekało na 18 urodziny aż zdam prawojazdy :->
na ori zawieszeniu była troszkę koza kupiłem niższe sprężyny
zrobiło się ładniej
Po pewnym czasie znowu mi się wysokość i twardość nie podobała :mrgreen:
na tył przyszło KW
a przód hand made na sprężynach HR i amorkach KONI z regulacją twardości
Do niedawna auto wyglądało tak:
Mechaniczny wtrysk i podtlenek w bagażniku straaasznie mi się nie podobał. U poprzedniego właściciela auto chyba nie widziało nic innego oprócz gazu. Zadecydowane - swapujemy. Wybór padł na 1.8T. Tak wiem profanacja z 5 na 4
silnik i skrzynia z audi a4 1.8T
podłużnice wzmocnione blachą 3mm, pospawane nowe łapy, wydech przelot w całości z kwasiaka 2,5' na dwóch tłumikach. Dolot ok 60mm +duży intercooler, licznik z a3 (jeszcze nie wsadzony), chłodnica od klimy już wpakowana, muszę kupić sprężarkę i coś wymyślimy (oryginalnie była klimatyzacja więc coś z tego będzie) udało mi się też dorwać tanio filtr ITG
po dłuższym czasie silnik siedzi w aucie pali i sam umie się poruszać :mrgreen:
Auto jest już w końcowej fazie, będę stopniowo uaktualniać
na ori zawieszeniu była troszkę koza kupiłem niższe sprężyny
zrobiło się ładniej
Po pewnym czasie znowu mi się wysokość i twardość nie podobała :mrgreen:
na tył przyszło KW
a przód hand made na sprężynach HR i amorkach KONI z regulacją twardości
Do niedawna auto wyglądało tak:
Mechaniczny wtrysk i podtlenek w bagażniku straaasznie mi się nie podobał. U poprzedniego właściciela auto chyba nie widziało nic innego oprócz gazu. Zadecydowane - swapujemy. Wybór padł na 1.8T. Tak wiem profanacja z 5 na 4
silnik i skrzynia z audi a4 1.8T
podłużnice wzmocnione blachą 3mm, pospawane nowe łapy, wydech przelot w całości z kwasiaka 2,5' na dwóch tłumikach. Dolot ok 60mm +duży intercooler, licznik z a3 (jeszcze nie wsadzony), chłodnica od klimy już wpakowana, muszę kupić sprężarkę i coś wymyślimy (oryginalnie była klimatyzacja więc coś z tego będzie) udało mi się też dorwać tanio filtr ITG
po dłuższym czasie silnik siedzi w aucie pali i sam umie się poruszać :mrgreen:
Auto jest już w końcowej fazie, będę stopniowo uaktualniać
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2013, 17:50 przez Papu, łącznie zmieniany 4 razy.
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dawałeś na kolankach czy giąłeś?! bo tez mnie to czeka. Masz więcej fot od spodu?Papu pisze:Wydech zrobił mi mój mechanik magik :mrgreen: kupiłem rury 2,5' powierciłem dziury tam gdzie miały być puszki (wyżej jest zdjęcie, cały dzień siedziałem w garażu bo kwasiak strasznie źle się wierci :lol: ) na baniaki 130mm, wata na wyciszenie i mam w ten sposób cywilizowany przelot 8-)