[90/B3] Podobny lakier do LY9Z
[90/B3] Podobny lakier do LY9Z
Witam klubowiczow
Po malej przygodzie mam wgnieciony przedni lewy blotnik z czego sie zorientowalem to kolor LY9Z wystepowal tylko w 90tce w wersji Sport
dosc chyba zadka sprawa z powodu cienkich liste odbojowych.
teraz co radzicie koledzy ?
klepac element i malowac ?
czy kupic blotnik z B3 podobnego koloru np. jakis czarny i pomalowac bo bezbarwnym (klarem) duzo bedzie odbiegał od kolory Ly9Z ?
czym roznia sie blotniki od audi 90 a 80 w coupe :> ?
Po malej przygodzie mam wgnieciony przedni lewy blotnik z czego sie zorientowalem to kolor LY9Z wystepowal tylko w 90tce w wersji Sport
dosc chyba zadka sprawa z powodu cienkich liste odbojowych.
teraz co radzicie koledzy ?
klepac element i malowac ?
czy kupic blotnik z B3 podobnego koloru np. jakis czarny i pomalowac bo bezbarwnym (klarem) duzo bedzie odbiegał od kolory Ly9Z ?
czym roznia sie blotniki od audi 90 a 80 w coupe :> ?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, 21:39 przez Sadu, łącznie zmieniany 1 raz.
LY9Z występował też w B4 - sam mam taki. Jest to czarna perła. Jak pewnie sam zauważyłeś w pełnym słońcu czarny przechodzi w delikatny fiolet/niebieski. Po prostu ładnie mieni się w słońcu. Z tego też względu nie radzę zakładać elementu w innym odcieniu czerni. O ile w cieniu, czy o zmierzchu różnica będzie mało widoczna, o tyle w słońcu będzie się to bardzo rzucało w oczy. Wiem coś o tym, bo zakładałem lotkę od Competition koloru LZ9U. Niby też czerń. Ale w słońcu tragicznie się odróżniało. Bez lakierowania się nie obeszło.
Jeśli Twój błotnik nie jest mocno sfatygowany, to może da się go odratować i pomalować, a jak nie, to kup drugi i w kolor go.
Jeśli Twój błotnik nie jest mocno sfatygowany, to może da się go odratować i pomalować, a jak nie, to kup drugi i w kolor go.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Z początku w Sportach występował lakier LY9Y, który w słońcu nie jest zupełnie podobny.Sadu pisze:Witam klubowiczow
Po malej przygodzie mam wgnieciony przedni lewy blotnik z czego sie zorientowalem to kolor LY9Z wystepowal tylko w 90tce w wersji Sport
Kup błotnik z B3 w jaknajlepszym stanie, bez znaczenia czy to 80 czy 90 i daj go do malowania. Nie ma co się bawić w szukanie błotnika, bo i tak nawet jak lakier będzie odyginalny to i tak nie kupisz w idealnym stanie.Sadu pisze:teraz co radzicie koledzy ?
klepac element i malowac ?
Niezła fuszera, a nie robota :roll:Sadu pisze:czy kupic blotnik z B3 podobnego koloru np. jakis czarny i pomalowac bo bezbarwnym (klarem) duzo bedzie odbiegał od kolory Ly9Z ?
A co to jest Audi 80 Coupe ? Nigdy jeszcze takiego nie widziałem Wiem jedynie, że błotniki z Audi Coupe pasują do B3 tylko, że zupełnie inaczej wyglądają, nadkola są szersze i większe, a także przetłoczenie na listwę jest zupełnei inne. Po prostu albo zmieniać błotniki parami albo wcale, ale to już lepiej zmienic na błotniki z B4, ponieważ mają takie samo przetloczenie na listwę jak w B3Sadu pisze:czym roznia sie blotniki od audi 90 a 80 w coupe :> ?
ten kolor wychodzil w kazdej 80tce pod warunkiem, ze klient sobie taki wybral. w moim miescie byly trzy takie b3, jedna sie spalila(sport), druga trzymam pod blokiem(golas 1.8), a trzecia ma moj znajomy(golas 1.8)... :lol: kolor wchodzi na ostro z mieszalnikow dupont-a ale lakierowalem tez jedno oooo shitem z lesonala i bylo okej ale mniejsze ziarno mial w sobieSadu pisze:LY9Z
Błotniki i nadkola z B4ki odpadaja nie chce zeby autko straciło na linii nadwozia
dzisiaj zakupilem u mnie w okolicy srerny błotniczek w bardzo dobrym stanie wraz z nadkolem za 50zł
jutro element idzie do lakiernika <ok>
Pozniej juz tylko zamontowac i przekleic listwe boczna bo w B3 jest gruba a w sporcie 90tce cieńka. stary błotniczek zostawie i kiedys cosik pomysle nad nim :mrgreen:
[ Dodano: 2013-01-16, 21:20 ]
dzisiaj zakupilem u mnie w okolicy srerny błotniczek w bardzo dobrym stanie wraz z nadkolem za 50zł
jutro element idzie do lakiernika <ok>
Pozniej juz tylko zamontowac i przekleic listwe boczna bo w B3 jest gruba a w sporcie 90tce cieńka. stary błotniczek zostawie i kiedys cosik pomysle nad nim :mrgreen:
[ Dodano: 2013-01-16, 21:20 ]
sorki pomyłka coupe to coupe , jakos sie rozbrykałemAudi Sport pisze:Z początku w Sportach występował lakier LY9Y, który w słońcu nie jest zupełnie podobny.Sadu pisze:Witam klubowiczow
Po malej przygodzie mam wgnieciony przedni lewy blotnik z czego sie zorientowalem to kolor LY9Z wystepowal tylko w 90tce w wersji Sport
Kup błotnik z B3 w jaknajlepszym stanie, bez znaczenia czy to 80 czy 90 i daj go do malowania. Nie ma co się bawić w szukanie błotnika, bo i tak nawet jak lakier będzie odyginalny to i tak nie kupisz w idealnym stanie.Sadu pisze:teraz co radzicie koledzy ?
klepac element i malowac ?
Niezła fuszera, a nie robota :roll:Sadu pisze:czy kupic blotnik z B3 podobnego koloru np. jakis czarny i pomalowac bo bezbarwnym (klarem) duzo bedzie odbiegał od kolory Ly9Z ?
A co to jest Audi 80 Coupe ? Nigdy jeszcze takiego nie widziałem Wiem jedynie, że błotniki z Audi Coupe pasują do B3 tylko, że zupełnie inaczej wyglądają, nadkola są szersze i większe, a także przetłoczenie na listwę jest zupełnei inne. Po prostu albo zmieniać błotniki parami albo wcale, ale to już lepiej zmienic na błotniki z B4, ponieważ mają takie samo przetloczenie na listwę jak w B3Sadu pisze:czym roznia sie blotniki od audi 90 a 80 w coupe :> ?
mówisz, że nie trzeba cieniować sąsiednich elementów? Nie będzie się bardzo odróżniał? Pytam, bo na wiosnę do lakierowania oddam błotnik i nie wiem, jak sobie zażyczyć. Lotkę miałem lakierowaną, ale przy niej tak bardzo nie widać, natomiast co do błotnika mam obawy.keczy pisze:kolor wchodzi na ostro
Ściągamy klapkę wlewu paliwa dajemy element i klapeczkę lakiernikowi a on już sobie zleci namieszanie pod kolorekKamuś pisze:mówisz, że nie trzeba cieniować sąsiednich elementów? Nie będzie się bardzo odróżniał? Pytam, bo na wiosnę do lakierowania oddam błotnik i nie wiem, jak sobie zażyczyć. Lotkę miałem lakierowaną, ale przy niej tak bardzo nie widać, natomiast co do błotnika mam obawy.keczy pisze:kolor wchodzi na ostro
Jeśli się jedzie do zakładu płaci $$$ to może i tak, ale jeśli ma się znajomego lakiernika, który po godzinach może zrobić to po znajomości, to nie. W mojej gestii leży dorobienie lakieru i powiedzenie mu co ma zrobić. I właśnie nie wiem, czy na ostro nie będzie się bardzo rzucało w oczy... Chociaż prawda jest taka, że mnóstwo lakierników nawet srebrny metalik wali na ostro, który jest kolorem paskudnym do dobrania.Sadu pisze:Ściągamy klapkę wlewu paliwa dajemy element i klapeczkę lakiernikowi a on już sobie zleci namieszanie pod kolorekKamuś pisze:mówisz, że nie trzeba cieniować sąsiednich elementów? Nie będzie się bardzo odróżniał? Pytam, bo na wiosnę do lakierowania oddam błotnik i nie wiem, jak sobie zażyczyć. Lotkę miałem lakierowaną, ale przy niej tak bardzo nie widać, natomiast co do błotnika mam obawy.keczy pisze:kolor wchodzi na ostro