Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 JN] Problem z brakiem zasilania w komorze silnika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
japan115
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2012, 13:49

[b3 JN] Problem z brakiem zasilania w komorze silnika

Post autor: japan115 » 24 kwie 2013, 11:50

Witam, po wymianie silnika w moim audi ( 1.8s na 1.8s ) w komorze silnika brak zasilania tzn. rozrusznik wcale nie kręci ( rozrusznik działa bo sprawdzałem na krótko ) i cały czas "jęczy" przekaźnik 310 pod kierownicą, co jest winowajcą ?


z góry dzięki ;)
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 20:37 przez japan115, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 kwie 2013, 12:11

japan115 pisze:( 1.8s na 1.8s )
nie słyszałem o takim silniku :-P
Jak byś podał dokładny symbol silnika z jakiego na jaki zmieniłeś może kolegom będzie łatwiej Ci coś podpowiedzieć.
A na przyszłość patrz w jakim dziale piszesz!

najczesciej-zadawane-pytania-mini-faq-t34013.html ;-)

japan115
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2012, 13:49

Post autor: japan115 » 24 kwie 2013, 12:52

JN 1.8 90 KM na PM 1.8 90 KM sorry :roll:
w tym że założyłem osprzęt z JN 1.8 90 KM tzn. zmieniłem głowice ( bo była zdrowsza i pasował do niej wtrysk), skrzynie zostawiłem, rozrusznik, uchwyt na filtr oleju, zapłon itp.

jeśli to że jeszcze nie ustawiłem zapłonu, nie podłączyłem alternatora, nie założyłem paska klinowego i nie podłączyłem chłodnicy wnosi coś do tematu to tego jeszcze nie zrobiłem bo chcę zobaczyć czy rozrząd jest dobrze ustawiony ( żeby tego później znowu nie rozbierać )

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 24 kwie 2013, 23:00

japan115 pisze:z góry dzięki ;)
niezapomnij po rozwiazaniu problemu o tym gescie, gdyz nie robi sie tego przed a po
japan115 pisze:rozrusznik działa bo sprawdzałem na krótko
co to znaczy?
podajesz mu sam plus z aku
czy plus i minis oddzielnymi kablami
jesli wyciagales skrzynke bezpiecznikow, to czy masz zalozona blaszke w miescu przekaznika 8
japan115 pisze:i cały czas "jęczy" przekaźnik 310 pod kierownicą
to jest przekaznik cisnienia oleju, albo niepodlaczyles czujnikow, albo zle je podlaczles
japan115 pisze:jeśli to że jeszcze nie ustawiłem zapłonu, nie podłączyłem alternatora, nie założyłem paska klinowego i nie podłączyłem chłodnicy wnosi coś do tematu
do chwilowego testu nic nie przeszkadza

japan115
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2012, 13:49

Post autor: japan115 » 25 kwie 2013, 16:03

nie zapomnę ;)

plus i minus oddzielnymi kablami

tak, jest tam wciśnięta blaszka

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 kwie 2013, 16:16

to sprawdz czy masz przejscie z blaszki do kabla czarnego na rozruszniku, ale do tego cienszego

a silnik jest do minusa podlaczony? upewnij sie dobrze

japan115
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2012, 13:49

Post autor: japan115 » 27 kwie 2013, 18:32

jest przejście

jest, zrobiłem jeszcze masę z plecionki oraz dałem ją od silnika do kabiny samochodu i przestał piszczeć przekaźnik od ciśnienia oleju ale za to ukazało mi się trochę więcej kontrolek na liczniku ...

niestety nadal rozrusznik nie kręci :(

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 kwie 2013, 18:38

no to postepy sa, masy niemiales

a na tej blaszce masz napiecie jak przekrecasz kluczyk?

a dalej czy na rozruszniku masz pozadnie te nakretki z kablami poprzykrecane, oraz czy rozrusznik jest prawidlowo do bloku przykrecony, gdyz ztamtad bierze minus
japan115 pisze:zrobiłem jeszcze masę z plecionki oraz dałem ją od silnika do kabiny samochodu
orginalnie jest plecionka przy aku

japan115
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2012, 13:49

Post autor: japan115 » 27 kwie 2013, 18:41

Szara80tkaTdi pisze:orginalnie jest plecionka przy aku
wiem że jest, dałem drugą ;)

[ Dodano: 2013-05-04, 21:16 ]
Witam ponownie, poprosiłem kolegę żeby posprawdzał mi kable i się okazało że o dziwo nie miałem porządnej masy <osohozi>, teraz silnik kręci .. dziękuje za pomoc ;)))
ps. jestem panu winny dobre piwo <piwo> :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl