Witam, po wymianie silnika w moim audi ( 1.8s na 1.8s ) w komorze silnika brak zasilania tzn. rozrusznik wcale nie kręci ( rozrusznik działa bo sprawdzałem na krótko ) i cały czas "jęczy" przekaźnik 310 pod kierownicą, co jest winowajcą ?
z góry dzięki
[b3 JN] Problem z brakiem zasilania w komorze silnika
[b3 JN] Problem z brakiem zasilania w komorze silnika
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 20:37 przez japan115, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie słyszałem o takim silnikujapan115 pisze:( 1.8s na 1.8s )
Jak byś podał dokładny symbol silnika z jakiego na jaki zmieniłeś może kolegom będzie łatwiej Ci coś podpowiedzieć.
A na przyszłość patrz w jakim dziale piszesz!
najczesciej-zadawane-pytania-mini-faq-t34013.html
JN 1.8 90 KM na PM 1.8 90 KM sorry :roll:
w tym że założyłem osprzęt z JN 1.8 90 KM tzn. zmieniłem głowice ( bo była zdrowsza i pasował do niej wtrysk), skrzynie zostawiłem, rozrusznik, uchwyt na filtr oleju, zapłon itp.
jeśli to że jeszcze nie ustawiłem zapłonu, nie podłączyłem alternatora, nie założyłem paska klinowego i nie podłączyłem chłodnicy wnosi coś do tematu to tego jeszcze nie zrobiłem bo chcę zobaczyć czy rozrząd jest dobrze ustawiony ( żeby tego później znowu nie rozbierać )
w tym że założyłem osprzęt z JN 1.8 90 KM tzn. zmieniłem głowice ( bo była zdrowsza i pasował do niej wtrysk), skrzynie zostawiłem, rozrusznik, uchwyt na filtr oleju, zapłon itp.
jeśli to że jeszcze nie ustawiłem zapłonu, nie podłączyłem alternatora, nie założyłem paska klinowego i nie podłączyłem chłodnicy wnosi coś do tematu to tego jeszcze nie zrobiłem bo chcę zobaczyć czy rozrząd jest dobrze ustawiony ( żeby tego później znowu nie rozbierać )
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
niezapomnij po rozwiazaniu problemu o tym gescie, gdyz nie robi sie tego przed a pojapan115 pisze:z góry dzięki
co to znaczy?japan115 pisze:rozrusznik działa bo sprawdzałem na krótko
podajesz mu sam plus z aku
czy plus i minis oddzielnymi kablami
jesli wyciagales skrzynke bezpiecznikow, to czy masz zalozona blaszke w miescu przekaznika 8
to jest przekaznik cisnienia oleju, albo niepodlaczyles czujnikow, albo zle je podlaczlesjapan115 pisze:i cały czas "jęczy" przekaźnik 310 pod kierownicą
do chwilowego testu nic nie przeszkadzajapan115 pisze:jeśli to że jeszcze nie ustawiłem zapłonu, nie podłączyłem alternatora, nie założyłem paska klinowego i nie podłączyłem chłodnicy wnosi coś do tematu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no to postepy sa, masy niemiales
a na tej blaszce masz napiecie jak przekrecasz kluczyk?
a dalej czy na rozruszniku masz pozadnie te nakretki z kablami poprzykrecane, oraz czy rozrusznik jest prawidlowo do bloku przykrecony, gdyz ztamtad bierze minus
a na tej blaszce masz napiecie jak przekrecasz kluczyk?
a dalej czy na rozruszniku masz pozadnie te nakretki z kablami poprzykrecane, oraz czy rozrusznik jest prawidlowo do bloku przykrecony, gdyz ztamtad bierze minus
orginalnie jest plecionka przy akujapan115 pisze:zrobiłem jeszcze masę z plecionki oraz dałem ją od silnika do kabiny samochodu
wiem że jest, dałem drugąSzara80tkaTdi pisze:orginalnie jest plecionka przy aku
[ Dodano: 2013-05-04, 21:16 ]
Witam ponownie, poprosiłem kolegę żeby posprawdzał mi kable i się okazało że o dziwo nie miałem porządnej masy <osohozi>, teraz silnik kręci .. dziękuje za pomoc ))
ps. jestem panu winny dobre piwo :mrgreen: