Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Nierówne obroty biegu jałowego wysoka temp

Wszystko co tyczy się silników V6
Zablokowany
Awatar użytkownika
pavloprod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:16
Lokalizacja: CSW..

[ABC] Nierówne obroty biegu jałowego wysoka temp

Post autor: pavloprod » 12 maja 2013, 07:35

Witam Koledzy
Bardzo proszę o pomoc

Mam takie ustrojstwo przy swoim ABC jak w temacie Klik

Objawy uszkodzenia tego dziadostwa są takie jak u mnie czyli glownie nierowne obroty biegu jalowego oraz zauwazylem ze temperatura silnika na wolnych obrotach szybko rosnie i nawet w zimie co chwile wlaczaja sie wentylatory chlodnicy

Otrzymalem informację od znajomego mechanika że trzeba usunąc te ustrojstwo jak w temacie z linku i bedzie git

Ale nie wiem jak powinno wygladac wywalenie tego tzn jak wyglada podlaczenie wezykow w silniku bez tego dziadostwa.

Najlepiej jakies zdjecia

Help Please!
:roll:
Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 16:08 przez pavloprod, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 maja 2013, 07:37

pavloprod, _uwaga

Awatar użytkownika
pavloprod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:16
Lokalizacja: CSW..

Post autor: pavloprod » 12 maja 2013, 07:41

poprawione

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 maja 2013, 11:23

Najlepiej daj foto gdzie jest wpięte. U mnie było podłączone trójnikiem w wąż od zaworu oparów ze zbiornika paliwa. A drugie sterowanie (te cienkie wężyki i to coś małe do którego są podłączone) było przykręcone do szpilki kolektora (nie tak jak w linku który dałeś do węża nagrzewnicy). I od tego czujnika było podłączone do podciśnienia na zaworku zwrotnym serwa. Demontaż to wypięcie trójnika i połączenie węży oparów benzyny jak było w oryginale oraz wypięcie czujnika z podciśnienia i zaślepienie aby nie ciągnęło powietrza tamtedy.

Awatar użytkownika
pavloprod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:16
Lokalizacja: CSW..

Post autor: pavloprod » 12 maja 2013, 12:21

U mnie wygląda to tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



I jeszcze pytanie do ostatniego zdjecia: co to jest i czy można kupić nowe?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 maja 2013, 14:11

Tutaj masz instrukcje: http://imageshack.us/a/img547/8420/82716295.png

Usunięcie tego ustrojstwa może nie pomóc na twoje problemy bo ABC jest odporne na dzikie powietrze przed przepustnicą...

Co do tego zaworka zwrotnego to w katalogu na vagcat.com znalazłem tylko numer 191611933E tylko, że taki zawór występował tylko w silnikach 4 i 5 cylindrowych a numeru tego zaworka przy opisie 6 cylindrowych silników nie było. Teraz nie będziesz potrzebował tego małego króćca więc możesz go czymś zatkać po prostu.

Awatar użytkownika
pavloprod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:16
Lokalizacja: CSW..

Post autor: pavloprod » 12 maja 2013, 23:38

Dzieki kolego..
Już opanowane i znowu na drodze.

Zablokowany

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl