Witam Koledzy
Bardzo proszę o pomoc
Mam takie ustrojstwo przy swoim ABC jak w temacie Klik
Objawy uszkodzenia tego dziadostwa są takie jak u mnie czyli glownie nierowne obroty biegu jalowego oraz zauwazylem ze temperatura silnika na wolnych obrotach szybko rosnie i nawet w zimie co chwile wlaczaja sie wentylatory chlodnicy
Otrzymalem informację od znajomego mechanika że trzeba usunąc te ustrojstwo jak w temacie z linku i bedzie git
Ale nie wiem jak powinno wygladac wywalenie tego tzn jak wyglada podlaczenie wezykow w silniku bez tego dziadostwa.
Najlepiej jakies zdjecia
Help Please!
:roll:
[ABC] Nierówne obroty biegu jałowego wysoka temp
[ABC] Nierówne obroty biegu jałowego wysoka temp
Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 16:08 przez pavloprod, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Najlepiej daj foto gdzie jest wpięte. U mnie było podłączone trójnikiem w wąż od zaworu oparów ze zbiornika paliwa. A drugie sterowanie (te cienkie wężyki i to coś małe do którego są podłączone) było przykręcone do szpilki kolektora (nie tak jak w linku który dałeś do węża nagrzewnicy). I od tego czujnika było podłączone do podciśnienia na zaworku zwrotnym serwa. Demontaż to wypięcie trójnika i połączenie węży oparów benzyny jak było w oryginale oraz wypięcie czujnika z podciśnienia i zaślepienie aby nie ciągnęło powietrza tamtedy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz instrukcje: http://imageshack.us/a/img547/8420/82716295.png
Usunięcie tego ustrojstwa może nie pomóc na twoje problemy bo ABC jest odporne na dzikie powietrze przed przepustnicą...
Co do tego zaworka zwrotnego to w katalogu na vagcat.com znalazłem tylko numer 191611933E tylko, że taki zawór występował tylko w silnikach 4 i 5 cylindrowych a numeru tego zaworka przy opisie 6 cylindrowych silników nie było. Teraz nie będziesz potrzebował tego małego króćca więc możesz go czymś zatkać po prostu.
Usunięcie tego ustrojstwa może nie pomóc na twoje problemy bo ABC jest odporne na dzikie powietrze przed przepustnicą...
Co do tego zaworka zwrotnego to w katalogu na vagcat.com znalazłem tylko numer 191611933E tylko, że taki zawór występował tylko w silnikach 4 i 5 cylindrowych a numeru tego zaworka przy opisie 6 cylindrowych silników nie było. Teraz nie będziesz potrzebował tego małego króćca więc możesz go czymś zatkać po prostu.