[B4 1,9 TDI] Czy to objawy pompy wtryskowej?
[B4 1,9 TDI] Czy to objawy pompy wtryskowej?
Witam,
Ostatnio mam takie o to problemy z moim audi:
1. Pierwszy dotyczy z odpalaniem gdy jest nagrzany silnik. Wtedy jest bardzo duży problem z odpalaniem, miałem już taki problem w tamtym roku w lato ale nie taki jak teraz i trzeba coś z tym zrobić. Dodam że na zimnym silnku pali na cyk.
2. Drugi problem to: w czasie postuju na odpalonym silnku dosyć często mam obroty powyżej 1000- tak jak by było ssanie załączone.
3. Podczas stania np. w korku szarpie silnikiem- tak jak by brakowało mu paliwa- czy to wina nastawnka czy pompy?
4. A czwarty problem także pojawia się na nagrzanym silniku. a mianowicie.... jadę powiedzmy na 4 biegu i nagle wcisne gaz a jego muli( w tej sutuacji muszę pusić gaz i zredukować abym jechał dalej bo w innym wypadku zgaśnie.
Myślę że to wszystko. Powiedzcie mi Panowie/Panie czy te wszystkie objawy to przez pompę wtryskową?? Jęsli tak to czy opłaca się regenerować czy może lepiej kupić używkę- dodam że 1,5 temu była już regenerowana.
Z góry dziękuje za odp Pozdrawaim
Ostatnio mam takie o to problemy z moim audi:
1. Pierwszy dotyczy z odpalaniem gdy jest nagrzany silnik. Wtedy jest bardzo duży problem z odpalaniem, miałem już taki problem w tamtym roku w lato ale nie taki jak teraz i trzeba coś z tym zrobić. Dodam że na zimnym silnku pali na cyk.
2. Drugi problem to: w czasie postuju na odpalonym silnku dosyć często mam obroty powyżej 1000- tak jak by było ssanie załączone.
3. Podczas stania np. w korku szarpie silnikiem- tak jak by brakowało mu paliwa- czy to wina nastawnka czy pompy?
4. A czwarty problem także pojawia się na nagrzanym silniku. a mianowicie.... jadę powiedzmy na 4 biegu i nagle wcisne gaz a jego muli( w tej sutuacji muszę pusić gaz i zredukować abym jechał dalej bo w innym wypadku zgaśnie.
Myślę że to wszystko. Powiedzcie mi Panowie/Panie czy te wszystkie objawy to przez pompę wtryskową?? Jęsli tak to czy opłaca się regenerować czy może lepiej kupić używkę- dodam że 1,5 temu była już regenerowana.
Z góry dziękuje za odp Pozdrawaim
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A wiesz na czym polega "regeneracja "pompy :?: W 99,9% na wymianie uszczelekdawid9494 pisze:Powiedzcie mi Panowie/Panie czy te wszystkie objawy to przez pompę wtryskową?? Jęsli tak to czy opłaca się regenerować czy może lepiej kupić używkę- dodam że 1,5 temu była już regenerowana.



- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Niestety mimo, że rocznik 94 to z początku roku,a co za tym idzie nastawnik potencjometryczny :-|
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawnik-audi-80-b4- ... 07013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawnik-audi-80-b4- ... 07013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Sprawa jest prosta ,podepnij auto pod vaga ....jak nie odpala z powodu nastawnika ,na pewno będzie błąd z tym związany ...Z powodu kończącego się tłokorozdzielacza ,błędu na pewno nie zobaczyszdawid9494 pisze:o to moja pompa:

i to <ok>dawid9494 pisze: Podczas stania np. w korku szarpie silnikiem- tak jak by brakowało mu paliwa
Są to ewidentne objawy fiksującego nastawnika potencjometrycznego i jestem tego pewien na 100% 8-) Wpadnij ,mam jeden testowy, w 100% sprawny ,przerzucę ci w kilka minut ,to się przekonasz :mrgreen:dawid9494 pisze:problem także pojawia się na nagrzanym silniku. a mianowicie.... jadę powiedzmy na 4 biegu i nagle wcisne gaz a jego muli( w tej sutuacji muszę pusić gaz i zredukować abym jechał dalej bo w innym wypadku zgaśnie.
dawid9494 pisze:Wpadnij ,mam jeden testowy, w 100% sprawny ,przerzucę ci w kilka minut ,to się przekonasz :mrgreen:
wpadł bym ale nie da rady bo ja z małopolski. Jutro podepnę auto pod vaga i zobaczymy co pokaże.
[ Dodano: 2013-05-16, 12:46 ]
nooo to super.... nie wiedziałem że ten nastawnik będzie tak drogi... do tego pewnie dojdzie tłokorozdzielacz i trzeba szykować sporo kasy...;/Ganimadeus pisze:Niestety mimo, że rocznik 94 to z początku roku,a co za tym idzie nastawnik potencjometryczny :-|
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawnik-audi-80-b4- ... 07013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Drogi to jest nowy za ok.1500złdawid9494 pisze:Niestety mimo, że rocznik 94 to z początku roku,a co za tym idzie nastawnik potencjometryczny :-|
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawn...3253307013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
nooo to super.... nie wiedziałem że nastawnik będzie tak drogi...


Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 12:59 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin