[B4 1,9 TDI] Czy to objawy pompy wtryskowej?
[B4 1,9 TDI] Czy to objawy pompy wtryskowej?
Witam,
Ostatnio mam takie o to problemy z moim audi:
1. Pierwszy dotyczy z odpalaniem gdy jest nagrzany silnik. Wtedy jest bardzo duży problem z odpalaniem, miałem już taki problem w tamtym roku w lato ale nie taki jak teraz i trzeba coś z tym zrobić. Dodam że na zimnym silnku pali na cyk.
2. Drugi problem to: w czasie postuju na odpalonym silnku dosyć często mam obroty powyżej 1000- tak jak by było ssanie załączone.
3. Podczas stania np. w korku szarpie silnikiem- tak jak by brakowało mu paliwa- czy to wina nastawnka czy pompy?
4. A czwarty problem także pojawia się na nagrzanym silniku. a mianowicie.... jadę powiedzmy na 4 biegu i nagle wcisne gaz a jego muli( w tej sutuacji muszę pusić gaz i zredukować abym jechał dalej bo w innym wypadku zgaśnie.
Myślę że to wszystko. Powiedzcie mi Panowie/Panie czy te wszystkie objawy to przez pompę wtryskową?? Jęsli tak to czy opłaca się regenerować czy może lepiej kupić używkę- dodam że 1,5 temu była już regenerowana.
Z góry dziękuje za odp Pozdrawaim
Ostatnio mam takie o to problemy z moim audi:
1. Pierwszy dotyczy z odpalaniem gdy jest nagrzany silnik. Wtedy jest bardzo duży problem z odpalaniem, miałem już taki problem w tamtym roku w lato ale nie taki jak teraz i trzeba coś z tym zrobić. Dodam że na zimnym silnku pali na cyk.
2. Drugi problem to: w czasie postuju na odpalonym silnku dosyć często mam obroty powyżej 1000- tak jak by było ssanie załączone.
3. Podczas stania np. w korku szarpie silnikiem- tak jak by brakowało mu paliwa- czy to wina nastawnka czy pompy?
4. A czwarty problem także pojawia się na nagrzanym silniku. a mianowicie.... jadę powiedzmy na 4 biegu i nagle wcisne gaz a jego muli( w tej sutuacji muszę pusić gaz i zredukować abym jechał dalej bo w innym wypadku zgaśnie.
Myślę że to wszystko. Powiedzcie mi Panowie/Panie czy te wszystkie objawy to przez pompę wtryskową?? Jęsli tak to czy opłaca się regenerować czy może lepiej kupić używkę- dodam że 1,5 temu była już regenerowana.
Z góry dziękuje za odp Pozdrawaim
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A wiesz na czym polega "regeneracja "pompy :?: W 99,9% na wymianie uszczelek i to zwykle wystarcza jak się pompa rozcieknie ...ale nastawnika ,ani mechanicznych podzespołów pompy,raczej przy takiej regeneracji nikt nie rusza ...akurat w przypadku potencjometrycznego ,nie ma go po co ruszać ,bo nic tam się zwykle nie da naprawić .Także jak masz pompę z nastawnikiem potencjometrycznym ,to zwykle on jest przyczczyną "atrakcji "opisanych przez ciebie ,choć niesprawny nastawnik potencjometryczny ,potrafi zapewnić znacznie większe "atrakcje " a falowanie obrotów, to najmniej uciążliwy objaw ...Może być też zużyty tłokorozdzielacz w pompie ,jego zużycie powoduje trudniejszy rozruch na gorącym silnikudawid9494 pisze:Powiedzcie mi Panowie/Panie czy te wszystkie objawy to przez pompę wtryskową?? Jęsli tak to czy opłaca się regenerować czy może lepiej kupić używkę- dodam że 1,5 temu była już regenerowana.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Niestety mimo, że rocznik 94 to z początku roku,a co za tym idzie nastawnik potencjometryczny :-|
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawnik-audi-80-b4- ... 07013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawnik-audi-80-b4- ... 07013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Sprawa jest prosta ,podepnij auto pod vaga ....jak nie odpala z powodu nastawnika ,na pewno będzie błąd z tym związany ...Z powodu kończącego się tłokorozdzielacza ,błędu na pewno nie zobaczysz Ale te objawy <ok>dawid9494 pisze:o to moja pompa:
i to <ok>dawid9494 pisze: Podczas stania np. w korku szarpie silnikiem- tak jak by brakowało mu paliwa
Są to ewidentne objawy fiksującego nastawnika potencjometrycznego i jestem tego pewien na 100% 8-) Wpadnij ,mam jeden testowy, w 100% sprawny ,przerzucę ci w kilka minut ,to się przekonasz :mrgreen:dawid9494 pisze:problem także pojawia się na nagrzanym silniku. a mianowicie.... jadę powiedzmy na 4 biegu i nagle wcisne gaz a jego muli( w tej sutuacji muszę pusić gaz i zredukować abym jechał dalej bo w innym wypadku zgaśnie.
dawid9494 pisze:Wpadnij ,mam jeden testowy, w 100% sprawny ,przerzucę ci w kilka minut ,to się przekonasz :mrgreen:
wpadł bym ale nie da rady bo ja z małopolski. Jutro podepnę auto pod vaga i zobaczymy co pokaże.
[ Dodano: 2013-05-16, 12:46 ]
nooo to super.... nie wiedziałem że ten nastawnik będzie tak drogi... do tego pewnie dojdzie tłokorozdzielacz i trzeba szykować sporo kasy...;/Ganimadeus pisze:Niestety mimo, że rocznik 94 to z początku roku,a co za tym idzie nastawnik potencjometryczny :-|
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawnik-audi-80-b4- ... 07013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Drogi to jest nowy za ok.1500zł Fakt że ten z linku też tani nie jest ,bo chłopaki jak im zostaje sprawny po przekładce na pierburga ,zwykle cenią ok.400zł.A czy będzesz miał tłokorozdzielacz do wymiany ,okaże się jak wymienisz nastawnik Zwykle szybciej i taniej wyienić sam dół pompydawid9494 pisze:Niestety mimo, że rocznik 94 to z początku roku,a co za tym idzie nastawnik potencjometryczny :-|
Znalazłem używkę http://allegro.pl/nastawn...3253307013.html 700zł ale to mówię raczej nieopłacalne bo dokładasz 300zł i masz nowszy osprzęt i nie będzie z nim takich problemów jak z tym starym.
nooo to super.... nie wiedziałem że nastawnik będzie tak drogi...
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 12:59 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin