Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 TDI Z1] przewody paliwowe ;/

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 23 maja 2013, 21:03

To widocznie taki diagnosta.

ARTI2012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2012, 19:58

Post autor: ARTI2012 » 23 maja 2013, 21:33

załóż sobie bezbarwny wężyk przed filtrem i za filtrem to będziesz widział skąd te bąbelki, poza tym żeby filtr całkowicie się odpowietrzył to musisz zrobić sporo km, sprawdź też ten tzw. "..........podgrzewacz" bo jak będzie zamknięty to powietrze będzie ganiało z powrotem do filtra a nie do baku......

:) czyli o co chodzi te pokretlo pod filtrem ma być na max zakręcone czy jak bo nie rozumiem ????????????

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 23 maja 2013, 21:49

karolas123 pisze:Auto nie przejdzie przeglądu z takimi przewodami z tworzywa, bo przeciesz nikt nie ma prawa kłasc pod podłoga przewodów z tworzywa
Nie wiem w jakim kraju żyjesz ale w Polsce :mrgreen: jak jeden nie chce czegoś podbić to drugi podbije bo będzie miał za to kasę i tak to się stety lub nie odbywa...

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 23 maja 2013, 22:29

karolas123 pisze:Auto nie przejdzie przeglądu z takimi przewodami z tworzywa, bo przeciesz nikt nie ma prawa kłasc pod podłoga przewodów z tworzywa
z kąd takie info masz to dlaczego u ojca w roboczym opel astra 1 orginalne przewody paliwowe są z tworzywa pod podłogą ???

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 23 maja 2013, 22:51

tak ten korek pod filtrem musi być szczelny i zakrecony, a zeby odpowietrzyc układ najłatwiej jest pojezdzic z nie dokreconym korkiem wlewu paliwa, wtedy powietrze ma łatwiej uciekac,

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 24 maja 2013, 20:12

tomek1982 pisze:
karolas123 pisze:Auto nie przejdzie przeglądu z takimi przewodami z tworzywa, bo przeciesz nikt nie ma prawa kłasc pod podłoga przewodów z tworzywa
z kąd takie info masz to dlaczego u ojca w roboczym opel astra 1 orginalne przewody paliwowe są z tworzywa pod podłogą ???
wg mnie tak jak ktos wyzej napisał, "diagnosta" jeden ma takei widzi mi sie a inny INNE itd

podobny temat z wolna odma, jedni w ogole to oleja a inni beda sie czepiac po co to, na co to i dla czego

sory za OT

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 25 maja 2013, 13:24

To widocznie taki diagnosta.
Nie sądzę aby jakikolwiek diagnosta zwrócił by na to uwagę.

oswald
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 29 sty 2008, 22:24
Lokalizacja: małopolska

Post autor: oswald » 25 maja 2013, 15:27

Chyba, że.....sam mu powiesz ;)

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 25 maja 2013, 17:57

oswald pisze:Chyba, że.....sam mu powiesz ;)
Eee tam, jeżdżę na przeglądy z odmą wywaloną centralnie pod silnikiem i żaden mi jeszcze słowa nie powiedział (i to nie są jacyś znajomi).
A ten tekalan wygląda tak jak ktoś wyżej napisał jak miedź w osłonie.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 27 maja 2013, 20:15

_Dave pisze:
tomek1982 pisze:
karolas123 pisze:Auto nie przejdzie przeglądu z takimi przewodami z tworzywa, bo przeciesz nikt nie ma prawa kłasc pod podłoga przewodów z tworzywa
z kąd takie info masz to dlaczego u ojca w roboczym opel astra 1 orginalne przewody paliwowe są z tworzywa pod podłogą ???
wg mnie tak jak ktos wyzej napisał, "diagnosta" jeden ma takei widzi mi sie a inny INNE itd

podobny temat z wolna odma, jedni w ogole to oleja a inni beda sie czepiac po co to, na co to i dla czego

sory za OT
tak rozumiem ale przeciez nikt nie bedzie w oplu fabrycznych przewodów zmieniał bo moze sie to nie spodoba diagnoscie

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 27 maja 2013, 22:34

tak, mialem tylko to na mysli ze jak np diagnosta u mnie zobaczyl jakies rezanie/rzezbe w aucie to zaraz zaczol szukac dziury w calym... :/

oOo

Post autor: oOo » 21 lip 2014, 01:14

Jestem po wymianie przewodow na tekalan i niestety moja dupohamownia wykryla spadek mocy po tej operacji. Nie jest to jakis dramat, ale wyraznie zmniejszyla sie gorka momentu przy ok 2-2.2k rpm. Empirycznie to jest 0.5-0.7s 0-100, ale roznica jest odczuwalna w czasie normalnej jazdy. Przewody dalem 6 i 8mm. O powrot sie nie martwie, bo on raczej przyczyna problemow nie jest, natomiast zasilanie jest polaczone dwoma takimi zlaczkami: http://www.contakt.pl/cznik-wa-6mm-p-10491.html ktore skutecznie zmniejszaja przeplyw w calym przewodzie. Pytanie czy to moze byc przyczyna niedomagania, czy szukac raczej nieszczelnosci i sprawdzic czy sa bable w przewodzie zasilajacym pompe - co wiaze sie ze jego wymiana, bo obecnie mam nieprzezroczysty. Inna sprawa to, ze 8mm tekalan ma chyba mniejsza sr wewnetrzna niz stare stalowe.

I pytanie drugie o ile zmniejszenie srednicy przewodu mialo wplyw na dynamike, to czy nie warto by dla poprawy charakterystyki silnika dać przewody o większej średnicy?

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 21 lip 2014, 02:03

oOo pisze:Jestem po wymianie przewodow na tekalan i niestety moja dupohamownia wykryla spadek mocy po tej operacji. Nie jest to jakis dramat, ale wyraznie zmniejszyla sie gorka momentu przy ok 2-2.2k rpm. Empirycznie to jest 0.5-0.7s 0-100, ale roznica jest odczuwalna w czasie normalnej jazdy. Przewody dalem 6 i 8mm. O powrot sie nie martwie, bo on raczej przyczyna problemow nie jest, natomiast zasilanie jest polaczone dwoma takimi zlaczkami: http://www.contakt.pl/cznik-wa-6mm-p-10491.html ktore skutecznie zmniejszaja przeplyw w calym przewodzie. Pytanie czy to moze byc przyczyna niedomagania, czy szukac raczej nieszczelnosci i sprawdzic czy sa bable w przewodzie zasilajacym pompe - co wiaze sie ze jego wymiana, bo obecnie mam nieprzezroczysty. Inna sprawa to, ze 8mm tekalan ma chyba mniejsza sr wewnetrzna niz stare stalowe.

I pytanie drugie o ile zmniejszenie srednicy przewodu mialo wplyw na dynamike, to czy nie warto by dla poprawy charakterystyki silnika dać przewody o większej średnicy?
a ile maja te złączki bo mi wygląda że z 2mm minej od średnicy zalecanej przez producenta

ja znieniałem na miedziawke średnica 8 i 6 i super wszystko śmiga

to są złączki na który zakładasz przewód dosyć porządnie wyglądają także napewno maja grube ścianki i zmniejszają przepływ paliwa ale czy aż na tyle żeby niedomagal z powodu jego braku,są koledzy na forum co maja zetorki zrobione na niezłą moc co wiąże sie z wieększym apetytem na paliwo i nie czytałem jeszcze żeby zmieniali przewody na większe pewnie ori przekrój jest przystosowany do tego ,
sprawdz czy nie zagioł sie gdzie teklan a może w środku co siedzi albo te złączki

i napisz jak rozkminisz co to

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 lip 2014, 07:46

nie ma co kombinowac z srednica przewodow, fi 8mm ma odpowiednia srednice, jak chesz rezac to zapakuj pompke 0,5bara do zbiornika ale wiekrze przewody ci tu nic nie dadza poza kupa roboty
powiem ci nawet wiecej, ZASILANIE ropa na pompie, na tym 10cm przewodzie od czola ma fi cos ponad 6mm :p

i jakos ciezko uwierzyc mi ze przez zmiane na teklan elastyka spadla, dziwne, wg mnie nieszczelnosc...

oOo

Post autor: oOo » 21 lip 2014, 23:09

Same zlaczki sa bardzo porzadne mozna ukrecic opaske zaciskowa a jej nic nie bedzie.
Przewod zasilajacy ma 8mm fi zew i 6 wew, przez zlaczke to spada do 4mm. Przeplyw nawet przez taki 4mm przewod jest wystarczajacy do zasilenia silnika, ale
1) czesc ze tego paliwa wraca z powrotem do zbiornika
2) pompa ma nieco ciezej ssac paliwo takim waskim przewodem

Odnosnie nieszczelnosci, to tez bym ja obstawial, gdybym nie mial porownania do wczesniejszej sytuacji, gdzie z przewodu praktycznie kapala ropa. Jak cos sie zmieni w temacie to dam znac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl